Bekijk volle/desktop versie : Marouane da Costa: "Portugal is voorbij, ik kom uit voor Marokko"



25-05-2014, 14:34
Marouane da Costa: "Portugal is voorbij, ik kom uit voor Marokko"

Nadat hij officieel zijn eerste wedstrijd speelde voor Marokko ,hield Marouane da Costa een interview met de Portugese krant ABOLA.pt.

"Marouane liet het volgende weten Ik ben geboren in Frankrijk, maar mijn vader is Portugees en mijn moeder Marokkaans, ik ben Portugese/Marokkaan. En vroeg of laat zou ik moet kiezen, ik heb gespeeld met Portugal -21 met eer en trots.

Scolari belde me zelfs een keer op voor Portugal in de kwalificatie wedstrijd voor het EK in 2008, maar ik heb niet gespeeld. Een paar maanden geleden kreeg ik een telefoontje van Badou Zaki, die mij vroeg of ik beschikbaar was, ze vond het leuk om mij in de selectie te hebben en met grote eer heb ik dat ook geaccepteerd .

Voor Portugal heb ik nu de deuren gesloten maar voor Marokko heb ik de deuren opengesteld . Met veel trots en eer. Ik ben een Marokkaan en daar ben ik gelukkig mee.


25-05-2014, 15:02


Paar maanden geleden werd hij gebeld door Zaki.....dus Marokkaanse voetbalbond wist al wie de coach zou worden ..zij hebben dus iedereen misleid met die poppenkast show...Advoocaat hier...Trapatoni daar ..wat een klootzakken zeg