Bekijk volle/desktop versie : De vriendin van mijn broer...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

24-05-2014, 20:12
Mijn broer heeft een Nederlandse vriendin.. Ze dringt zich zo erg aan..Ik hoor allemaal rare verhalen over haar en heb haar op cruciale leugens betrapt.. Dan kan je voorstellen dat je lieverd niet zo een persoon in je huis wilt hebben... Je kan haar moeilijk wegsturen als ze voor de deur staat..? En als ze komt, komt ze altijd alleen.. Mijn zusje en ik heb totaal geen klik met haar omdat we weten dat ze zich anders voordoet.. Mijn moeder begrijpt geen Nederlandse.. Soms begrijp ik gewoon niet wat ze komt doen? Wat zou jij doen ?

24-05-2014, 20:15


Niet open doen.
Vragen of ze hun problemen niet met jou wil bespreken.
Jouw broer vragen haar niet meer langs te laten komen. Sinds wanneer mogen vriendinnetjes over de vloer komen?
Confronteren met leugens. Dus als ze liegt meteen op dat moment natuurlijk gewoon rustig opmerken dat je iets anders hebt gehoord en hoe het kan dat de verklaringen uiteen lopen.

24-05-2014, 20:17
Waarom is het moeilijk om haar weg te sturen. Bij hun is dat normaalste zaak om mensen weg te sturen. Vooral met etenstijd.

24-05-2014, 20:18
Lees ik dit nou goed
komt een vriendin van je broer gwn bij jullie thuis waar je moeder bij is
jouw broer heeft geen schaamte

24-05-2014, 20:18


Misschien wil ze wel een band opbouwen met jullie? Waarom wil je haar meteen wegsturen?

24-05-2014, 20:20
Het verbaast me maar weer dat dit wordt geaccepteerd door jouw ouders.

24-05-2014, 20:21
misschien moedigt je broer haar aan om kennis met jullie te maken.
Je moeder moet dan maar eens met je broer praten als ze niet wil dat die vriendin langs komt.

24-05-2014, 20:22
Die van ons kwam ook vaak bij ons over de vloer. Soms heb je elkaar gewoon niks te melden. Inmiddels zijn ze wel getrouwd, en zien we 1 a 2 keer per maand.

24-05-2014, 20:23
Weg sturen en je broertje ff flink achter de oren wassen is hchouma om zo'n Hollandse meid die bij jullie over de vloer komt, vind je moeder dit niet erg dan

24-05-2014, 20:23

Citaat door LailaStars:
Niet mee bemoeien... laat je broertje gewoon zijn gang gaan


Nou dacht het niet, jij moet er toch ook niet aan denken dat een of andere romana door je huis wandelt met heel wat op dr kerfstokje... Ik bemoei en zal me nooit bemoeien met hun relatie, heb dat ook nooit gedaan.. Is ook niet mijn zaak.. als ik eerlijk ben van mijn kant wil ik niet eens een band met haar proberen te creëren voor mijn broer, zo dat hij zijn gang kan gaan.

Citaat door Vlampje:
Niet open doen.
Vragen of ze hun problemen niet met jou wil bespreken.
Jouw broer vragen haar niet meer langs te laten komen. Sinds wanneer mogen vriendinnetjes over de vloer komen?
Confronteren met leugens. Dus als ze liegt meteen op dat moment natuurlijk gewoon rustig opmerken dat je iets anders hebt gehoord en hoe het kan dat de verklaringen uiteen lopen.



Precies ik begrijp niet dat mijn moeder haar binnen laat? Ik ben nu samen met mijn zusje boven tv aan het kijken en doen alsof we niet weten dat ze dr is.. ik hoor mijn moeder met haar gebrekkig nederlands eten te vertalen wat ze voor dr aan het koken is.. ze is nooit met mijn broer gekomen, of gekomen terwijl mijn broer thuis is.. Dus ik snap niet wat ze komt doen?

24-05-2014, 20:24
Dat jullie haar binnen laten betekent dat jullie accepteren en tolereren dat hij een relatie heeft. Wie weet wat ze allemaal in die relatie doen. Wordt tijd dat jullie met je broer gaan praten. Want dit kan gewoon niet.

24-05-2014, 20:25
Als ik een broer had, met zo een vriendin. Zou ik haar even goed wegschrikken en er voor zorgen dat ze uit elkaar gaan. Ieh grap

24-05-2014, 20:25



Citaat door skoendahafiek:
Die van ons kwam ook vaak bij ons over de vloer. Soms heb je elkaar gewoon niks te melden. Inmiddels zijn ze wel getrouwd, en zien we 1 a 2 keer per maand.
En jij vindt dit normaal?

24-05-2014, 20:26

Citaat door Milky_:
Dat jullie haar binnen laten betekent dat jullie accepteren en tolereren dat hij een relatie heeft. Wie weet wat ze allemaal in die relatie doen. Wordt tijd dat jullie met je broer gaan praten. Want dit kan gewoon niet.
Idd.

24-05-2014, 20:27
De reacties zijn mild. Als de het onderwerp was mijn zus komt binnen met haar Nederlandse vriend Oeii

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19