Bekijk volle/desktop versie : wat zouden jullie doen als er in je relatie gestookt wordt



03-03-2005, 11:10
wat zouden jullie doen als je merkt dat er in je relatie wordt gestookt.

mijn vriend ze vrienden stoken heel erg.

ze maken mijn vriend zwart bij mij,van hij is lelijk wat moet je met hem,blabla,en dat soort dingen.

zelfs ze werknemers praten slecht over hem.die in zijn zaak werken.

ik dacht gisteren laat ik eerlijk tegen hem zeggen,wat die nep vrienden over hem zeggen.

ik belde hem gisteren,en ik vertelde dat,ik kreeg de wind van voren,hij zei wat denk je nou,mijn vrienden zeggen dat niet,en mijn werknemers al helemaal niet.
blablabla.

dus hij geloofd zijn vrienden.

zie je maar weer ben je eerlijk,krijg je gewoon de wind van voren.

nou meiden hebben jullie dit ooit ook meegemaakt,dat er wordt gestoken

03-03-2005, 11:27


Ik zou hun duidelijk maken dat het niet gepast is wat ze doen -het is zelfs haram- en ik zou ze heel duidelijk maken dat ik hem wel mooi vind! En ze vooral duidelijk maken dat wat hun van hem vinden me geen ene moer interesseert. Dan denken ze wel twee keer na voordat ze hem weer -lelijk-x gaan noemen.

xVergeet er vooral niet bij te zeggen dat we allemaal schepsels van Allah zijn en iedereen is mooi op zijn of haar manier.


.:UcA:.

03-03-2005, 11:46

Citaat door UndercoverAngel:
Ik zou hun duidelijk maken dat het niet gepast is wat ze doen -het is zelfs haram- en ik zou ze heel duidelijk maken dat ik hem wel mooi vind! En ze vooral duidelijk maken dat wat hun van hem vinden me geen ene moer interesseert. Dan denken ze wel twee keer na voordat ze hem weer -lelijk-x gaan noemen.

xVergeet er vooral niet bij te zeggen dat we allemaal schepsels van Allah zijn en iedereen is mooi op zijn of haar manier.


.:UcA:.
dat had ik ook gezegd,maar hij zegt hij kent ze al heel ze leven,dus hun liegen niet.

ik had gewoon het gesprek moeten opnemen,maar opdat moment denk je er niet aan.

03-03-2005, 11:53

Citaat door UndercoverAngel:
Ik zou hun duidelijk maken dat het niet gepast is wat ze doen -het is zelfs haram- en ik zou ze heel duidelijk maken dat ik hem wel mooi vind! En ze vooral duidelijk maken dat wat hun van hem vinden me geen ene moer interesseert. Dan denken ze wel twee keer na voordat ze hem weer -lelijk-x gaan noemen.

xVergeet er vooral niet bij te zeggen dat we allemaal schepsels van Allah zijn en iedereen is mooi op zijn of haar manier.


.:UcA:.
vergeet er niet bij te vertellen dat een vriend hebben ook haram is.

03-03-2005, 11:58



Citaat door Ayred:
vergeet er niet bij te vertellen dat een vriend hebben ook haram is.
ohja we zijn nu opeens heilig,volgens mij mogen mannen ook geen haram relaties,

maar ondertussen.

dan moet je het van de vrouwen en mannen kant bekijken.

wat een schijnheiligheid zeg.

03-03-2005, 12:11

Citaat door voetballlgirl22:
ohja we zijn nu opeens heilig,volgens mij mogen mannen ook geen haram relaties,

maar ondertussen.

dan moet je het van de vrouwen en mannen kant bekijken.

wat een schijnheiligheid zeg.
meid je weet net zo goed dat dat voor man en vrouw geld, zoals je ook heel goed weet dat ik het je niet vraag, maar jouw Schepper.
Mij dan afschilderen als scheinheil is niets anders dan vluchtgedrag. Vluchten van de wetenschap dat je zondigt en de daarbij horende schuldgevoelens.

Wat jij ermee doet is jouw zaak, weet wel dat het niet ik ben die je dat opdraag, maar jouw Schepper.
Noem mij scheinheil, noem mij heilige je kan alles zeggen, maar weet wel dat het een excuus is die jouw negatief ding gaat bezorgen, niet mij.

03-03-2005, 12:13

Citaat door Miss_Magrebia:
Lieverd,

dit heeft NIETS met schijnheligheid te maken... Allah heeft ons een Relatie voor het huwelijk niet zomaar verboden.....

Bedenk nu zelf: Als je geen H'ram relatie had , had je dit probleem nu niet ........

Iemand wijzen op zijn fouten is een plicht van elke Moslim.... Jammer dat sommige dat niet kunnen waarderen en gelijk een switch geven naar Helig / Schijnhelig
ik ben ook niet boos op je,ik begrijp je wel en neem je advies ook goed op,maar er zijn nou eenmaal bepaalde mensen hier,die praten over zegma haram relaties terwijl ze zelf ook zo een relatie hebben gehad snapje,en dan heb ik het voornamelijk over mannen,

03-03-2005, 12:18

Citaat door voetballlgirl22:
ik ben ook niet boos op je,ik begrijp je wel en neem je advies ook goed op,maar er zijn nou eenmaal bepaalde mensen hier,die praten over zegma haram relaties terwijl ze zelf ook zo een relatie hebben gehad snapje,en dan heb ik het voornamelijk over mannen,
Als je mij bedoelt: nee ik heb geen haramrelatie, ik doe niet aan haram relatie en verafschuw dat hele gebeuren. Als je geen weet hebt, zeg dan niets.

03-03-2005, 12:32

Citaat door Ayred:
Als je mij bedoelt: nee ik heb geen haramrelatie, ik doe niet aan haram relatie en verafschuw dat hele gebeuren. Als je geen weet hebt, zeg dan niets.
ik bedoel jou niet,maar mannen in het algemeen,

en deze relatie was gisteren al voor mij over.

ik wacht wel op de gene die mekteb is inshallah.

bedankt dat jullie mijn ogen hebben geopend

03-03-2005, 13:34

Citaat door Ayred:
vergeet er niet bij te vertellen dat een vriend hebben ook haram is.
Ik dacht dat ze dat wel wist, ik had het eigenlijk over wanneer je getrouwd bent en iemand zegt dat je man lelijk is.


.:UcA:.