Bekijk volle/desktop versie : je vindt je collega hot maar je hebt al een partner



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

22-05-2014, 10:35
wat is jullie mening over deze kwestie?

ooit zei een vrouw tegen mij.al vind ik een collega lekker als ik een partner heb dan zeg ik het gewoon van °ik vind je lekker maar ik ben bezet=

eigelijk schrok ik van haar eerlijkheid tegen haar collega =persoonelijk vind ik dat je wanneer je niets wil beginnen met iemand dat je nooit moet bekennen dat de ander veel aantrekkingkracht op je uitoefent wantdaarmee zet je jezelf in een zwakker positie tegenover de collega die jij hot vindt =
hoe zwakker jouw positie is hoe makkelijk je bent als prooi=

22-05-2014, 10:36


Dat getuigd van zeer geen respect naar je partner toe!...

Even serieus, we zijn toch geen dieren?...Wat is dat voor opmerking die je maakt als je een partner hebt?
Dan is het respect ver te zoeken en is een huwelijk voor diegene helemaal niet bestemd..
Laat haar lekker vrijgezel blijven....

22-05-2014, 10:37
ik ga lekker wandelen =

22-05-2014, 10:39

Citaat door tariq:
wat is jullie mening over deze kwestie?

ooit zei een vrouw tegen mij.al vind ik een collega lekker als ik een partner heb dan zeg ik het gewoon van °ik vind je lekker maar ik ben bezet=

eigelijk schrok ik van haar eerlijkheid tegen haar collega =persoonelijk vind ik dat je wanneer je niets wil beginnen met iemand dat je nooit moet bekennen dat de ander veel aantrekkingkracht op je uitoefent wantdaarmee zet je jezelf in een zwakker positie tegenover de collega die jij hot vindt =
hoe zwakker jouw positie is hoe makkelijk je bent als prooi=


Schandalig dat mensen eerlijk zijn

22-05-2014, 10:49


Daarom moet een man of vrouw.
Als man zijnde met mannelijke collega s werken
of als vrouw met vrouwelijke collega s werken
Een moslim hoort zijn of haar ogen neer te slaan.

22-05-2014, 13:36

Citaat door tariq:
wat is jullie mening over deze kwestie?

ooit zei een vrouw tegen mij.al vind ik een collega lekker als ik een partner heb dan zeg ik het gewoon van °ik vind je lekker maar ik ben bezet=

eigelijk schrok ik van haar eerlijkheid tegen haar collega =persoonelijk vind ik dat je wanneer je niets wil beginnen met iemand dat je nooit moet bekennen dat de ander veel aantrekkingkracht op je uitoefent wantdaarmee zet je jezelf in een zwakker positie tegenover de collega die jij hot vindt =
hoe zwakker jouw positie is hoe makkelijk je bent als prooi=
Mensen zijn echt de weg kwijt, helemaal afgedwaald. Ik vind je lekker maar ik ben bezet? Respectloos tegenover haar partner en helemaal tegenover zichzelf :S

22-05-2014, 14:32
Echt raar man

Snap sommige dingen ook niet qua omgang met vrouwen op het werk.

22-05-2014, 14:37

Citaat door prototype01:
Echt raar man

Snap sommige dingen ook niet qua omgang met vrouwen op het werk.
Meeste dingen zullen we ook niet snappen. Wordt alleen maar erger.

22-05-2014, 14:38

Citaat door Neda:
Dat getuigd van zeer geen respect naar je partner toe!...

Even serieus, we zijn toch geen dieren?...Wat is dat voor opmerking die je maakt als je een partner hebt?
Dan is het respect ver te zoeken en is een huwelijk voor diegene helemaal niet bestemd..
Laat haar lekker vrijgezel blijven....
Dit dus..

22-05-2014, 14:49
Daarom is gemixt werken absoluut niet toegestaan.

22-05-2014, 15:01
Kan niet nooit van zoiets gehoord dit kan enkel in series.

22-05-2014, 15:24
tariq ik vind je leuk en ik wil dat je dat weet

22-05-2014, 15:41


Ye marokkanen hij heeft zeker lang overnagedacht over topic openen

22-05-2014, 15:47
partner dumpen joh

22-05-2014, 15:48
Er zit een wijsheid achter de regel, waar men veel heisa over maakt, dat mannen en vrouwen niet gemeng mogen werken..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9