Bekijk volle/desktop versie : Wat mis je hier? wat zou je graag besproken willen hebben hier?



21-05-2014, 10:44
Er komen dagelijks verschillende topics voorbij hier. Met uiteenlopende onderwerpen. Zijn er voor jou nog dingen die je hier mist of die je hier graag besproken zou willen hebben? Zijn er onderwerpen die je liever niet zou lezen/zien hier?

21-05-2014, 11:01


Ik wil geen ruzie met man/schoon(zus)(broer)(moeder)(vader) topics meer
En geen domme topics meer lezen waarvan ik denk huh?
Geen lefdaay7 topics meer (vreemdgaan) topics
Geen inzamelingsactie topics mits het betrouwbaar is dan wel
geen domme vragen topics "ik heb vreetbuien en ben continu misselijk en ik heb net een echo gehad ben ik nu zwanger topics
No more drama no more drama

21-05-2014, 11:03

Citaat door muslima82:
Ik wil geen ruzie met man/schoon(zus)(broer)(moeder)(vader) topics meer
En geen domme topics meer lezen waarvan ik denk huh?
Geen lefdaay7 topics meer (vreemdgaan) topics
Geen inzamelingsactie topics mits het betrouwbaar is dan wel
geen domme vragen topics "ik heb vreetbuien en ben continu misselijk en ik heb net een echo gehad ben ik nu zwanger topics
No more drama no more drama
wat wil je in plaats daarvan dan wel zien?

21-05-2014, 11:10
Meer over het geloof
Dat mensen ze zich inbeelden hoe het leven zou zijn zonder sda3 en mashakiel (met allemaal regenboogjes vrolijke mensen kinderen de nooit ruziën vlindertjes die rond fladderen achtige wereldje the flower power style i.p.v the adams familiy style maar dan hier op het forum)
Dat mensen elkaar in hun waarde laten
Over food en gezondheid
En etc

21-05-2014, 11:13


Topics waar men dingen van elkaar zou kunnen opsteken. Men moet niet zo bezig zijn met elkaars leven.
respect voor elkaar en elkaars visie, ondanks dat we uit 1 gemeenschap komen. een ieder is anders,wat afwijkt van jou mening of denkwijze is niet per definitie fout.
wat meer geduld om elkaar het goede te laten doen. en liefde!!

21-05-2014, 11:17
Topics waarin vrouwen aanbieden voor een zuster te koken voor een dagje. Gewoon omdat het leuk is.
















Ik woon trouwens in zuid Holland. Niet dat het er toe doet...

21-05-2014, 11:19

Citaat door muslima82:
Meer over het geloof
Dat mensen ze zich inbeelden hoe het leven zou zijn zonder sda3 en mashakiel (met allemaal regenboogjes vrolijke mensen kinderen de nooit ruziën vlindertjes die rond fladderen achtige wereldje the flower power style i.p.v the adams familiy style maar dan hier op het forum)
Dat mensen elkaar in hun waarde laten
Over food en gezondheid
En etc