Bekijk volle/desktop versie : Mohsine Moutouali bij de selectie gehaald door Badou Zaki



Pagina's : [1] 2

19-05-2014, 01:33
Niet meer dan terecht. Erg goede speler en kan op rechtsbuiten waar we nu alleen Carcela voor hebben.

19-05-2014, 06:02


Ik zei nog, GEEN BOTOLA!!!

Dirar en Labyad zijn beschikbaar en kunnen op rechts spelen.

Ook Zaki zal niets presteren.

19-05-2014, 09:23

Citaat door casaoui01:
Ik zei nog, GEEN BOTOLA!!!

Dirar en Labyad zijn beschikbaar en kunnen op rechts spelen.

Ook Zaki zal niets presteren.
niet overdrijven. metouali gedraagt zich zichtbaar. dirar heeft een vervelend karakter.

19-05-2014, 10:12

Citaat door artiestico:
niet overdrijven. metouali gedraagt zich zichtbaar. dirar heeft een vervelend karakter.
Niet overdrijven? Vriend waar is je voetbalverstand? Een land hoort de BESTE spelers te selecteren!!!
Geen politiek!
Dirar en Labyad zijn betere spelers punt

Ik zeg het nu al, zolang de selectie mede uit Botola clowns bestaat.

19-05-2014, 10:35



Citaat door casaoui01:
Niet overdrijven? Vriend waar is je voetbalverstand? Een land hoort de BESTE spelers te selecteren!!!
Geen politiek!
Dirar en Labyad zijn betere spelers punt

Ik zeg het nu al, zolang de selectie mede uit Botola clowns bestaat.
mettouali speelt constant en is topvorm daarnaast kom hij stabiel over

19-05-2014, 10:39

19-05-2014, 10:44

Citaat door artiestico:
mettouali speelt constant en is topvorm daarnaast kom hij stabiel over
In topvorm in de Botola ja

Je hebt ook spelers in topvorm in de jupiler leaque, hoofdklasse en 6e klasse.

Dit kun je toch niet als argument gebruiken.



Citaat door Buurmattie:
Sinds 2004 wachten we al op verandering, dus het is niet maar een oefenwedstrijd.

Waarom B garnituur oproepen als Botola, Ait ben Idir, Hamdallah en Berradda

en spelers thuis laten als Dirar, El Kabir, Basser, Labyad en Bahaoui

19-05-2014, 11:02
dit is debeste speler op middenveld die marokko heeft. Hij gaat 3 4 man voorbij alsof he niks is

19-05-2014, 11:16

Citaat door mokerlive:
dit is debeste speler op middenveld die marokko heeft. Hij gaat 3 4 man voorbij alsof he niks is


Nogmaals in de Botola

Als hij werkelijk zo goed is, waarom heeft er nog geen Europese club zich gemeld?

19-05-2014, 12:05
hij wild niet naar europa alleen als het een top ploeg is. Die man heeft nu geld genoeg. hij krijgt goed salaris bij raja ten opzichte van marokaans leven en kreeg hooge premies vanwk club. Hij heeft ook nog is bij een sheig club gespeeld waar ze hem ook goede premies gaven enzoo Dus waarom zou hij bij een franse middenmoter willen spelen. Als hij een publiekslieveling is bij zoveeel miljoenen mensen in casa.

19-05-2014, 12:57
Troep speler, grootste ego die ik ooit heb gezien.

19-05-2014, 14:15
Echt een goede speler, met veel talent. Hij is een aanwinst voor Marokko. Is altijd sterk tegen Afirkanen

19-05-2014, 14:30



Citaat door Riffie_denboch:
drm verloor die van Conakry
Ewa het is 11 tegen 11. Heeft niks met hem te maken maar met het team. Hij is een goede speler doet het echt uitstekend bij Raja. Ook bij WK clubs was hij 1 van de besten

19-05-2014, 14:47

Citaat door Riffie_denboch:
dus jij hebt hem liever dan belhanda-obbadi-chahchouhe-el kaddouri-Taarabt, spelen allemaal al op die positie
Obbadi en El Kaddouri spelen niet op rechtsbuiten. Taarabt zit er niet bij, Belhanda is een aanvallende middenvelder en Chahechouche moet nog zijn debuut maken, we weten weinig van hem alleen dat ie topscorer is. Ik zeg niet dat Mitouali basis hoort dan hangt van de trainingen en wie Zaki zal opstellen, ik vind Mitouali zeker Marokko waardig.

19-05-2014, 15:14

Citaat door Riffie_denboch:
dan heb je niet veel verstand van voetbal als je hem marokko waardig vind, is het zo slecht gesteld met Marokko dat we spelers als Metouali nodig hebben
Waarom is hij dan geen Marokko waardig? Hij doet et toch goed bij Raja en op dit moment de beste speler van Botola. Belhanda heeft zoveel kansen gehad bij Marokko, elke keer stelt ie teleur. Je noemt Obbadi die controlerende middenvelder is en Taarabt die er amper bij zit en Chahechouche die nog zijn debuut moet maken.

Pagina's : [1] 2