Bekijk volle/desktop versie : Betreft Ayan Hirsi Ali



13-02-2003, 10:12

Citaat door Dilaila:
AAN MIJ MOSLIMS BROEDERS EN ZUSTERS
BETREFT : AYAN HIRSI ALI
OKE ZIJ IS TERING WIJF MAAR DAAR HOEVEN JULLIE SOMALIE NIET ERBIJ TEBETREKKEN.JULLIE HEBBEN SOMALIE NOOIT GEZIEN DUS KOM DAN NIET PRATEN DROGE SOMALIE DUS RESPECTEER JULLIE ANDERS MOSLIMS BROEDERS EN ZUSTERS.DUS KOM NIET ZO OVER SOMALIE PRATEN.WANT DIE xxxx HOORT NIET BIJ SOMALISCHE GEMEENSCHAP.
A.U.B LET VOLGENDE KEER OP JULLIE WORDEN MAAK SOMALIERS NIET ZWART.WANT ALLEEN AYAN HIRSI IS ZWARTE RAT DIE ZO IS KOM DUS NIET OVER SOMALIERS ZO PRATEN.
.

13-02-2003, 10:27


nou sorry ik heb het niet over alle somaliers, maar ALLEEN over die wijf van Hirsi Ali, echt ze is niet 100% ze hoort in een inrichting waar ze tot bezinking kan komen en daar haar drama's kan verwerken, gestoorde wijf is het.

13-02-2003, 16:51

Citaat:
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
nou sorry ik heb het niet over alle somaliers, maar ALLEEN over die wijf van Hirsi Ali, echt ze is niet 100% ze hoort in een inrichting waar ze tot bezinking kan komen en daar haar drama's kan verwerken, gestoorde wijf is het.
salaam aleikom zuster,

Ik wil even reageren op je reactie.

Elke keer, elke keer maar weer sta ik met een mond open te kijken naar de Somaliers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik verbaas me elke keer, hoe kan het, hoe komt het toch....

Dat in de moskees waar ik kom, meestal de somalische broeders vol islamitische liefde stralen....soebhanoelah, hun broederlijke liefde is zo mooi, waardoor je alleen maar meer van de islam gaat houden....echt de broeders uit somalie in de masajid zijn masallah....een groot voorbeeld voor de meeste marokkaanse moskee bezoekers....maar khair, we zijn allen broeders, we zullen insa allah onze min en plus punten accepteren van onze broeders en zusters fie xxxxx makaan.

Zuster, wees blij zijn dat je somalische bent...want Allah heeft het zo gewild...wat Allah heeft gewild behoren we te respecteren en te waarderen.

Wa salaam,

ghoek fie dien islam

13-02-2003, 17:13
HET ENIGE DAT IK OP DIT MOMENT HOOP IS DAT DEZE WOORDEN NIET UIT EEN MOSLIM MOND KOMEN.

DEZE UITSPRAKEN ZIJN KENMERKEND VAN EEN ONGELOVIGE DIE GEEN RESPECT TOONT AAN EEN ANDER WEZEN DAN ZICH ZELF!!

TRIEST TRIEST TRIESTE UITSPRAKEN!

GEGROET

13-02-2003, 19:09



Citaat:
Origineel gepost door MrCharme
Oja, en ken je Tilburg-Noord dan?
Daar wonen de meeste Somaliërs in Nederland.
Ik kan je vertellen dat deze volkje veel geld kost voor de regering.
Ze krijgen werklijk alles van de gemeente, echt alles tot schoenen toe wordt voor hun betaalt, sporten enz....

En weet je wat ze tussendoor doen? Van de uitkering genieten en werken in Engeland (Londen) omdat daar vele Arabische bedrijven zijn...
Ze hangen rond op de stations...en als ze gaat eten joh... nou nou.. je hoort ze smakken van hier tot tokio, alsof ze nog nooit hebben gegeten. Als ze gaan dicussieren speelt de onderwerp: profiteren van Nederland een grote rol.

En in de bus/trein...ajoow.. ze praten HARD!! Somaliërs staan bekend dat ze met andere personen totaal geen mee rekening houden.
Ik werk zelf in Tilburg, je moet eens weten hoe de Nederlands over hun praten joh

En weet je waarom ze vaak lachen? Niet dat ze moslims zijn, maar omdat ze in een place-to-be zijn waar ze niks hoeven te doen om lekker te kunnen leven.
Over scheren over een kam gesproken

Over een onwetende loser gesproken die alleen kritiek heeft op anderen behalve zichzelf.

1 westerse woord voor jou RACIST

14-02-2003, 10:06
Voor alle DUIDELIJKHEID ik heb het ALLEEN over Hirsi Ali, niet over het hele volk Somaliers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14-02-2003, 10:59

Citaat:
Origineel gepost door MrCharme
Ja, en wie heeft me racistisch gemaakt? (als dit racistisch is -???-)...nou kom op dan??? DE AUTOCHTOOSNE WESTERLINGEN!!!!

wat kom jij nou mijn weer beoordelen?
ga je mond een eens een keer omspoelen man voordat je denkt mijn te kennen.

Als de regering moet optreden tegen buitenlanders, dan zijn het Somaliërs,klaar!! Ik ken ze van top tot teen man... ik haat ze toch niet, en ik wil ze niet ook niet weg verdrijven...> want dan pas zou je mij een racist kunnen noemen.
wat ik vermeld heb is duidelijk een vrijheids van meningsuiting a rotzooi!
MrCharme maakt gebruik van het recht van "VRIJHEIDS VAN MENINGSUITING" ...
Hij heeft dat recht zoals ieder mens in Nederland...
Hij vertelt uit eigen ervaringen...

14-02-2003, 11:27
Asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe

MR Charme pas op je woorden want je scheert wel degelijk iedereen over 1 kam. Hoe zou je het vinden als ik in plaats van somaliers overal marokkanen zou neerzetten. Want ja .......wat jij daar allemaal zegt doen veel marokkanen in den bosch. Maar niet iedereen is hetzelfde!

Verder ben ik het met 3abd_ul_Ghafur eens. Echt masha allah!!!


wa asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe