Bekijk volle/desktop versie : Het totaal plaatje



Pagina's : [1] 2 3

15-05-2014, 17:37
Het wordt tijd dat ik een lieve man een kans geef. Ik sta er dus voor open, zij het dat ik niet de makkelijkste ben.

Mijn man moet -met de nadruk op moet- gewoon het perfecte plaatje zijn want mijn kinderen moeten perfect zijn. Inshallah


Oké here's the deal.

Mijn man moet de koran van voor naar achteren en van achteren naar voor kennen
Moet geen soeffie salafist sjiet en al die tgarbiek zijn maar gewoon soenie
Moet schoner dan schoon zijn
Moet knapper dan de knapste man op deze lelijke aarde zijn
Moet intelligenter dan alle knappe koppen van Mensa zijn
Moet door de selectie van mijn vader komen

Kent of weet iemand waar deze man zich bevindt dan houd ik mij graag aanbevolen. Pm.

Maar nu is de vraag bestaat hij überhaupt?

15-05-2014, 17:59


ja , ik herken mezelf wel in het het totaalplaatje maar jij voldoet niet aan mijn voorwaarden helaas.

15-05-2014, 18:01
Ow no, er is zoveel mis aan dat stukje tekst dat ik mijn handen er niet vuil aan ga maken.

Gr Spartacuss.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

15-05-2014, 18:14
1. Mijn man moet de koran van voor naar achteren en van achteren naar voor kennen
Dat is helaas voor weinigen weggelegd. Buiten het feit dat ik het niet aanmoedig dat elke moslim de Qur'aan volledig uit zijn hoofd moet kennen is het gewoon niet realistisch in een land zoals deze, mits je Imaan zo groot is dat je 's weekends elke keer tijd maakt om een gedeelte van de Qur'aan uit je hoofd te leren.

2. Moet geen soeffie salafist sjiet en al die tgarbiek zijn maar gewoon soenie
Niet volledig mee eens maar gelukkig voor jou heeft het dan ook maar betrekking op een kleine groep

3. Moet schoner dan schoon zijn
Drie woorden: 'Nadhafatou minal Imaan'. Als je bidt dien je je te reinigen en dat is denk ik dus ook vanzelfsprekend.

4. Moet knapper dan de knapste man op deze lelijke aarde zijn
Dat is een persoonlijke mening die jij dan hebt over toekomstige man, smaken verschillen namelijk

5. Moet intelligenter dan alle knappe koppen van Mensa zijn.
Het aantal afgestudeerde Marokkanen met een HBO diploma én hoger groeit exponentieel, weliswaar zijn het dan geen personen met een hoog IQ maar wel potentiële kanshebbers om te slagen in het leven middels de kennis die zij hebben meegekregen.

6. Moet door de selectie van mijn vader komen
Zou ideaal zijn. Werkelijkheid loopt bij sommigen nét effe wat anders. Ik zou zeggen; laat je vader een oproep plaatsen bij de plaatselijke imam

7. Kent of weet iemand waar deze man zich bevindt dan houd ik mij graag aanbevolen. Pm.
Ik ken er geen een op het moment. Maar ik zal een Duaa voor je doen.

8. Maar nu is de vraag bestaat hij überhaupt?
Ik weet vrijwel zeker dat zo'n persoon bestaat. De vraag is of hij wel de voorkeur geeft aan jou boven alle andere meiden die ongeveer voldoen aan dezelfde eisen die jij stelde.

15-05-2014, 18:25


Natuurlijk bestaat dat niet. Mensen moeten kappen met het onmogelijke te eisen, want anders kun je nog heel lang blijven wachten.

15-05-2014, 18:32
Dat hij praktiserend is, mee eens, graag
Dat hij knap is iedereen heeft een andere smaak dus misschien vind jij de knapste wel (in jou ogen)
Dat hij Soenniet is, ben ik t ook helemaal mee eens
Dat hij schoon is, vind ik ook een normale eis hij moet wel hygienisch zijn
Dat hij intelligent is, nouja het is natuurlijk fijn als je een goed gesprek op niveau kan voeren
En door de keuring van je vader is natuurlijk ook best wel een vereiste..

Al met al dit zijn nog niet zo'n gekke eisen als je het een beetje anders formuleert

15-05-2014, 18:52

Citaat door Ras-Al-Ghul:
ja , ik herken mezelf wel in het het totaalplaatje maar jij voldoet niet aan mijn voorwaarden helaas.
Onmogelijk, de vorige keer was je nog helemaal overrompeld door jouw lelijkheid.

Citaat door Spartacuss:
Ow no, er is zoveel mis aan dat stukje tekst dat ik mijn handen er niet vuil aan ga maken.

Gr Spartacuss.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Probeer latex handschoenen.

Gr VrouwejustiA

15-05-2014, 18:53

Citaat door Met_baard:
ik heb alles alleen toen ik dat las dacht ik, wat is ze ondankbaar
Dus als ik ga houden van de oorlogen en armoede word jij de perfecte man voor mij. Let's shake hands of is dat haram.

15-05-2014, 18:56
haha in het eerste stukje spreek je jezelf denk ik tegen, je wilt ze juist niet ontmoedigen denk ik.en schoon is niet schoon in de zin van nadafa, maar die andere schoon. Mijn vader doet niet aan oproepen, maanden komen en gaan haha. Maar barakallahu fiek voor je reactie.
Citaat door Parker:
1. Mijn man moet de koran van voor naar achteren en van achteren naar voor kennen
Dat is helaas voor weinigen weggelegd. Buiten het feit dat ik het niet aanmoedig dat elke moslim de Qur'aan volledig uit zijn hoofd moet kennen is het gewoon niet realistisch in een land zoals deze, mits je Imaan zo groot is dat je 's weekends elke keer tijd maakt om een gedeelte van de Qur'aan uit je hoofd te leren.

2. Moet geen soeffie salafist sjiet en al die tgarbiek zijn maar gewoon soenie
Niet volledig mee eens maar gelukkig voor jou heeft het dan ook maar betrekking op een kleine groep

3. Moet schoner dan schoon zijn
Drie woorden: 'Nadhafatou minal Imaan'. Als je bidt dien je je te reinigen en dat is denk ik dus ook vanzelfsprekend.

4. Moet knapper dan de knapste man op deze lelijke aarde zijn
Dat is een persoonlijke mening die jij dan hebt over toekomstige man, smaken verschillen namelijk

5. Moet intelligenter dan alle knappe koppen van Mensa zijn.
Het aantal afgestudeerde Marokkanen met een HBO diploma én hoger groeit exponentieel, weliswaar zijn het dan geen personen met een hoog IQ maar wel potentiële kanshebbers om te slagen in het leven middels de kennis die zij hebben meegekregen.

6. Moet door de selectie van mijn vader komen
Zou ideaal zijn. Werkelijkheid loopt bij sommigen nét effe wat anders. Ik zou zeggen; laat je vader een oproep plaatsen bij de plaatselijke imam

7. Kent of weet iemand waar deze man zich bevindt dan houd ik mij graag aanbevolen. Pm.
Ik ken er geen een op het moment. Maar ik zal een Duaa voor je doen.

8. Maar nu is de vraag bestaat hij überhaupt?
Ik weet vrijwel zeker dat zo'n persoon bestaat. De vraag is of hij wel de voorkeur geeft aan jou boven alle andere meiden die ongeveer voldoen aan dezelfde eisen die jij stelde.

15-05-2014, 18:57

Citaat door LaNerdette:
Natuurlijk bestaat dat niet. Mensen moeten kappen met het onmogelijke te eisen, want anders kun je nog heel lang blijven wachten.
I like challanges. Welke moet kan echt niet volgens jou?

15-05-2014, 19:05

Citaat door VrouwejustitiA:
Onmogelijk, de vorige keer was je nog helemaal overrompeld door jouw lelijkheid.
Probeer latex handschoenen.

Gr VrouwejustiA
Dat is een truc van ons mannen om de oppervlakkige vrouwen eruit te filteren, niet dat je daardoor niet door mijn selectie bent gekomen. Ik heb je foto gezien en het is je uiterlijk wat me niet aanstond anders had je vast een mailtje gestuurd.

15-05-2014, 19:07

Citaat door Ras-Al-Ghul:
Dat is een truc van ons mannen om de oppervlakkige vrouwen eruit te filteren, niet dat je daardoor niet door mijn selectie bent gekomen. Ik heb je foto gezien en het is je uiterlijk wat me niet aanstond anders had je vast een mailtje gestuurd.
Uhu, dat zeggen ze allemaal. En welke foto is dat dan?

15-05-2014, 19:15


Eist zoveel, kan zelf niet eens totaalplaatje correct schrijven. En dan praten we over basisgrammatica. De wereld is naar de klote.

15-05-2014, 19:21

Citaat door marruecos87:
Eist zoveel, kan zelf niet eens totaalplaatje correct schrijven. En dan praten we over basisgrammatica. De wereld is naar de klote.
Blame IT on auto correctie en te lui om te corrigeren. Challenges zijn leuk toch?

15-05-2014, 19:22

Citaat door VrouwejustitiA:
Blame IT on auto correctie en te lui om te corrigeren. Challenges zijn leuk toch?
Is geen excuus. Als je het totaalplaatje eist, dan hoort de man ook het totaalplaatje te krijgen. Duidelijk niet het geval.

Pagina's : [1] 2 3