Bekijk volle/desktop versie : Manuel Da Costa: 'Ik ben trots om het Marokkaanse shirt te dragen en zal alles geven'



Pagina's : [1] 2 3

15-05-2014, 16:27
Hij is blij dat Zaki aan hem gedacht heeft en hem heeft opgeroepen. Hij wil Marokko helpen om de Afrika Cup te winnen en hij is trots om het shirt van Marokko te dragen. En hij zal alles geven om een positief beeld te krijgen bij het Marokkaanse publiek.



http://www.almountakhab.com/node/مروان-داكوسطا-لالمنتخب-أتتطلع-لإقناع-الزاكي-بمؤهلاتي

15-05-2014, 16:39


''En hij zal alles geven om een positief beeld te krijgen bij het Marokkaanse publiek.''

Ik ben hartstikke benieuwd!

15-05-2014, 16:43

Citaat door Riffie_denboch:
Zulke spelers heeft Marokko niet nodig, Ik geloof er niks van wat hij zegt, Hij weet dat hij geen kans meer maakt bij portugal, denkt die dan maar Marokko, Die gasten geven niet 100% voor Marokko, Marokko heeft spelers als Labyad-Jaadi-Belhanda-Chamakh-Benatia-Mokhtar enzz enzz nodig, die meteen voor Marokko kozen zonder te twijfelen
No broer, hij zegt ik ga mijn best doen EWA ZULKE SPELERS ZIJN VAN HARTE WELKOM!!!

15-05-2014, 16:45

Citaat door Riffie_denboch:
Zulke spelers heeft Marokko niet nodig, Ik geloof er niks van wat hij zegt, Hij weet dat hij geen kans meer maakt bij portugal, denk die dan maar Marokko, Die gasten geven niet 100% voor Marokko, Marokko heeft spelers Labyad-Jaadi-Belhanda-Chamakh-Benatia enzz nodig, die meteen voor Marokko kozen zonder te twijfelen
Ja, ik vind ook dat we spelers nodig hebben die, bij wijze van, al van jongs af aan dromen om voor al mountakhab te spelen. Deze spelers strijden, letterlijk, voor de overwinning. Ik ben ook niet zo van de spelers die Marokko als tweede keuze zien, maar hij zegt alles te geven om ons toch te overtuigen.. dus ik zeg laat maar komen. Ik heb 'm verder maar 1x zien spelen, dus als 'ie ook nog een sterke verdediger is, ben ik helemaal om. Nogmaals.. ik ben benieuwd.

15-05-2014, 16:50