Bekijk volle/desktop versie : Manuel Da Costa: 'Ik ben trots om het Marokkaanse shirt te dragen en zal alles geven'



Pagina's : [1] 2 3

15-05-2014, 16:27
Hij is blij dat Zaki aan hem gedacht heeft en hem heeft opgeroepen. Hij wil Marokko helpen om de Afrika Cup te winnen en hij is trots om het shirt van Marokko te dragen. En hij zal alles geven om een positief beeld te krijgen bij het Marokkaanse publiek.



http://www.almountakhab.com/node/مروان-داكوسطا-لالمنتخب-أتتطلع-لإقناع-الزاكي-بمؤهلاتي

15-05-2014, 16:39


''En hij zal alles geven om een positief beeld te krijgen bij het Marokkaanse publiek.''

Ik ben hartstikke benieuwd!

15-05-2014, 16:43

Citaat door Riffie_denboch:
Zulke spelers heeft Marokko niet nodig, Ik geloof er niks van wat hij zegt, Hij weet dat hij geen kans meer maakt bij portugal, denkt die dan maar Marokko, Die gasten geven niet 100% voor Marokko, Marokko heeft spelers als Labyad-Jaadi-Belhanda-Chamakh-Benatia-Mokhtar enzz enzz nodig, die meteen voor Marokko kozen zonder te twijfelen
No broer, hij zegt ik ga mijn best doen EWA ZULKE SPELERS ZIJN VAN HARTE WELKOM!!!

15-05-2014, 16:45

Citaat door Riffie_denboch:
Zulke spelers heeft Marokko niet nodig, Ik geloof er niks van wat hij zegt, Hij weet dat hij geen kans meer maakt bij portugal, denk die dan maar Marokko, Die gasten geven niet 100% voor Marokko, Marokko heeft spelers Labyad-Jaadi-Belhanda-Chamakh-Benatia enzz nodig, die meteen voor Marokko kozen zonder te twijfelen
Ja, ik vind ook dat we spelers nodig hebben die, bij wijze van, al van jongs af aan dromen om voor al mountakhab te spelen. Deze spelers strijden, letterlijk, voor de overwinning. Ik ben ook niet zo van de spelers die Marokko als tweede keuze zien, maar hij zegt alles te geven om ons toch te overtuigen.. dus ik zeg laat maar komen. Ik heb 'm verder maar 1x zien spelen, dus als 'ie ook nog een sterke verdediger is, ben ik helemaal om. Nogmaals.. ik ben benieuwd.

15-05-2014, 16:50


Houd je mond eens joh Clichy.. zijn vader is Portugees als jou vader Portugees was zou je ook zeggen dat je op Portugal gaat wachten. Als hij volbloed Marokkaan was en hij zou wachten op een andere land dan zou ik je argument snappen. Maar deze man is een half-bloedje en merendeels Portugees dus heb gewoon respect dat hij wilt strijden voor Marokko.

15-05-2014, 16:51

Citaat door Riffie_denboch:
Ik geloof er niks van wat die zegt, en daarbij hebben we al redelijke goede verdedigers El Kaoutari is niks minder dan hem , we hebben spelers voor de backs nodig zoals Konko
Konko wou ook voor Frankrijk spelen.. waarom wil je hem wel erbij? El Kaoutari speelt belabberd de afgelopen seizoen zonder Belhanda.

15-05-2014, 16:55

Citaat door Riffie_denboch:
Ben je wakker Dracula, het is nog geen avond of nacht, ga snel terug slapen, want je pil is nog niet bijgewerkt
Ben net van werk, voel me opgefokt misschien geen Marokko.nl vandaag voor mij

15-05-2014, 17:00

Citaat door Riffie_denboch:
strijden voor Marokko zelfs volbloedjes heb ik niet meer zien strijden voor Marokko de laatste jaren, laat staan half bloedje

oke leuk.

15-05-2014, 17:40

Citaat door Riffie_denboch:
Effe serieus die ene verdediger van Raja, Ben Maalem ofzo, heb liever hem anders, fysiek best wel sterk, en van hem geloof ik 100% dat die alles gaat geven voor Marokko
Wist je dat hij nu als spelverdeler speelt bij DHJ lol hahahaha


15-05-2014, 17:44

Citaat door Riffie_denboch:
Effe serieus die ene verdediger van Raja, Ben Maalem ofzo, heb liever hem anders, fysiek best wel sterk, en van hem geloof ik 100% dat die alles gaat geven voor Marokko
De Costa is fysiek sterker en langer. Ben Lamalem kun je mee nemen als reserve na Feddal.

Als de Costa zijn best niet doet tijdens de trainingen dan moet je hem inderdaad niet selecteren, laat hem zich zelf bewijzen als hij faalt gebruik je iemand anders.. zo makkelijk.

15-05-2014, 17:50

Citaat door Riffie_denboch:
niet hij, deze bedoel ik

Ik heb het over Hicham Mahdoufi esahbie ex linksback Marokko lol

15-05-2014, 18:02

Citaat door Riffie_denboch:
die kan er niks van, maar dat waren tijden van Fakhir
Fakhir is nu trainer van het lokale team, dus die zal hem vast weer selecteren lol

15-05-2014, 18:23



Citaat door Riffie_denboch:
dan weet jij niet zoveel , Belmaalem is langer en sterker en nog iets, ik weet niet of je weet, Maar Da Costa heeft hele seizoen maar 3 wedstrijden gespeeld bij Sivaspor


Waarom lieg je hij heeft 25 competitie wedstrijden gespeeld + 5 wedstrijden in de beker. (Had ook een rode kaart ontvangen in het midden van de seizoen waar door hij een paar wedstrijden miste)

Hij is 1,92 en rond de 5,5 miljoen waard. http://www.transfermarkt.co.uk/en/manuel-da-costa/profil/spieler_37398.html


Jij bent echt een hypocriet eerst wou je Botala spelers er niet bij, ik had paar maanden geleden ook Belmaalam in me lijstje maar jij zei dat Botala clowns er niet bij horen.

Belmaalam is ongeveer hetzelfde lengte en speelt in een veel slechtere competitie hij is rond de 850,000 waard. http://www.transfermarkt.co.uk/en/ismail-belmaalam/profil/spieler_182091.html

15-05-2014, 18:30

Citaat door Riffie_denboch:
dat ik anti botola ben, zegt niet dat ik liever belmalem heb die ik wel geloof dat die 100% zal strijden

en over die 3 wedstrijden dit seizoen heb ik van deze bron, ik zeg alleen wat ik heb gelezen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Manuel_da_Costa
Beter niet WIkipedia erbij halen gewoon naar de echte cijfers kijken die up 2 date zijn.

Je zei nog vandaag dat volbloed Marokkanen ook niet 100% strijden.. Ik snap jou niet.. Deze man kan zich toch bewijzen tijdens de trainingen en oefenwedstrijd? Zaki en Hadji gaan heus niet mensen selecteren waar van ze denken dat die geen 100% gaan geven. De Costa is gewoon beter man zelfs zijn transferwaarde is 5x hoger dan die van Belmaalam, hij speelt in een betere competitie en prikt als verdedigers bij corners zijn goals erin.

Op papier is De Costa gewoon beter en nu hopen dat hij het ook op het veld laat zien, het is een trainingskamp dus er kunnen altijd nog spelers erbij/eraf. Hetzelfde geldt voor Konko en El Khaliqi, Konko speelt wekelijks in een hele goede competitie terwijl Khaliqi in een amateur competitie speelt, als deze spelers niet 100% dan wissel je ze om.

15-05-2014, 18:35

Citaat door Riffie_denboch:
safe is goed, je hebt gelijk, Da Costa is een egte atlas leeuw hij gaat met bloed-zweet en tranen spelen voor Marokko
Dat weet ik niet maar hoop het wel

Pagina's : [1] 2 3