Bekijk volle/desktop versie : Joran gaat trouwen



14-05-2014, 19:05
Je zit na RTL Boulevard te kijken en verbaast je!
Joran van der Sloot gaat trouwen en moet 28 jaar zitten. Binnenkort wordt hij vader van een tweeling.

Wat voor vrouwen zijn dat dat ze bewust voor zo'n relatie kiezen? Want de vrouw van Joran is niet de enige. In de USA hebben vele mannen die in de death row zitten een relatie met een vrouw die "vrij" is. Zelfs Dutroux krijgt brieven van vrouwen. Nu zijn het geen vrouwen die veel waarde hechten aan zichzelf.

Maar is het bewust kiezen voor zo'n relatie omdat ze dan weet dat hij toch niet dichtbij kan komen en ze daarom niet kan worden gekwetst?(verlatingsangst, vreemdgaan etc) Of is het zichzelf straffen door het ontnemen van een gezonde relatie, iets wat ze denken niet te verdienen? Of?

14-05-2014, 19:22


Ik denk dat het een dame is die heel weinig kans op de ''markt'' maakt.. Of misschien denkt dat joran ''erfrecht'' heeft..

14-05-2014, 20:14

Citaat door Marokkk:
Dat zijn vooral vrouwen die niks meer te bieden hebben, corrupt, 30+, gescheiden, een beetje zoals het nu steeds vaker gaat met Marokkaanse vrouwen


Sure, genoeg Marokkaanse vrouwen die niet gescheiden zijn en voor een Marokkaanse crimineel kiezen. Ook zij hebben een minderwaardigheids complex.
Jouw taak is om je zussen die liefde te geven anders gaan ze het inderdaad zoeken bij een man ongeacht of die deugd of niet. Als ze maar die aandacht krijgt die ze thuis mist.


Citaat door san_rayane:
Ik denk dat het een dame is die heel weinig kans op de ''markt'' maakt.. Of misschien denkt dat joran ''erfrecht'' heeft..
Heeft hij wat te erven dan?
Ik denk ook dat ze het een kick vinden om met een berucht iemand te zijn. Het vreemde is dat het niet een of twee zijn. Maar het zijn er veel!

14-05-2014, 20:46
Hij zit vast... Hoe heeft hij die kindjes gemaakt?
Of kwam ze af en toe langs en had hij de vrijheid om een beurt te krijgen.

Bah! daar zit je dan tussen 4kale muren op koude grond met je benen wijd.

14-05-2014, 21:01


In de 'vrije wereld' hebben ook zo veel mensen een ongezonde relatie. En waarom kan zoveel redenen hebben. Ik heb liever een man die in de bak zit en me verder niet lastig valt dan een man die me in elkaar slaat of waar ik me niet veilig bij voel. Het ene is niet normaler dan het andere omdat hij wel vrij rond loopt...