Bekijk volle/desktop versie : Met het vliegtuig reizen en de drang om zoveel mogelijk mee te nemen.



Pagina's : [1] 2

14-05-2014, 16:02
Ik wil alles meenemen, flessen shampoo, flessen bodylotions, flessen parfums, dozen aan verzorgingsproducten, een arsenaal aan bodyglitters waar menig travestiet jaloers op zou worden, pakken noodles, pakken bamikruiden, rol-marsepein, etuitjes vol make-up, lading aan kleding, lading aan schoenen en een nog grotere lading aan sandaaltjes, föhn, mijn laptop, mijn camera, mijn schetsboeken, cadeautjes etc. etc..

Ik mag 10 kilo aan handbagage en 20 kilo aan ruimbagage meenemen, hoe kan ik dit zo netjes mogelijk oplossen? Spill it, Crea Bea's.

14-05-2014, 16:04



Citaat door Misere:
Ik wil alles meenemen, flessen shampoo, flessen bodylotions, flessen parfums, dozen aan verzorgingsproducten, een arsenaal aan bodyglitters waar menig travestiet jaloers op zou worden, pakken noodles, pakken bamikruiden, rol-marsepein, etuitjes vol make-up, lading aan kleding, lading aan schoenen en een nog grotere lading aan sandaaltjes, föhn, mijn laptop, mijn camera, mijn schetsboeken, cadeautjes etc. etc..

Ik mag 10 kilo aan handbagage en 20 kilo aan ruimbagage meenemen, hoe kan ik dit zo netjes mogelijk oplossen? Spill it, Crea Bea's.
doe je kleding in van die zakken waar je lucht uit kan zuigen...dan wordt het een dun pakketje en denk ook wat lichter

14-05-2014, 16:05
Ik heb hetzelfde probleem.

14-05-2014, 16:07
Ik ga stuk! Is het geen idee om al die flessen shampoo bami etc mee te geven aan iemand tegen een vergoeding?
scheelt je gesjouw en zoo.

14-05-2014, 16:07


ik zou gewoon morgen naar de dichtsbijzijnde haven gaan en vragen of ze op korte termijn een zee container voor je hebben die je ook kunt vervoeren per vliegtuig, daar als je shizzle in droppen en dan contact opnemen met de luchthaven en aangeven of het ook mogelijk is om een zeecontainer als baggage mee te nemen. problem solved.

14-05-2014, 16:31
Hm dat ga je niet redden meid. Of je stuurt een tas met iemand mee die wat ruimte heeft in zijn auto of je betaalt ervoor en stuurt het met zo'n transportmannetje (als je naar Marokko gaat). Of je doet je inkopen in het buitenland betreft shampoo e.d.
Om flessen shampoo en bodylotion e.d in je grote koffer te doen, loop je risico dat ze er mee gaan gooien en de doppen dan loskomen en in je kleine koffer mogen deze dingen niet in.
Anyway succes.

14-05-2014, 16:32

Citaat door Groene_Kreeft:
Hm dat ga je niet redden meid. Of je stuurt een tas met iemand mee die wat ruimte heeft in zijn auto of je betaalt ervoor en stuurt het met zo'n transportmannetje (als je naar Marokko gaat). Of je doet je inkopen in het buitenland betreft shampoo e.d.
Om flessen shampoo en bodylotion e.d in je grote koffer te doen, loop je risico dat ze er mee gaan gooien en de doppen dan loskomen en in je kleine koffer mogen deze dingen niet in.
Anyway succes.
dat is per 1 mei afgeschaft.

14-05-2014, 16:33

Citaat door Misere:
Ik wil alles meenemen, flessen shampoo, flessen bodylotions, flessen parfums, dozen aan verzorgingsproducten, een arsenaal aan bodyglitters waar menig travestiet jaloers op zou worden, pakken noodles, pakken bamikruiden, rol-marsepein, etuitjes vol make-up, lading aan kleding, lading aan schoenen en een nog grotere lading aan sandaaltjes, föhn, mijn laptop, mijn camera, mijn schetsboeken, cadeautjes etc. etc..

Ik mag 10 kilo aan handbagage en 20 kilo aan ruimbagage meenemen, hoe kan ik dit zo netjes mogelijk oplossen? Spill it, Crea Bea's.
Nou, een paar flessen shampoo, paar flessen bodylotions, flessen parfums wegen al best zwaar. Ik zou als ik in het vliegtuig zou gaan, douchegel, shampoo, en bodylotions daar in Marokko kopen.

14-05-2014, 16:39

Citaat door maaltje:
dat is per 1 mei afgeschaft.
Dat is afgeschaft voor artikelen die bedoeld zijn voor verkoop. Voor eigen gebruik mag het er wel in.

14-05-2014, 16:42

Citaat door Groene_Kreeft:
Dat is afgeschaft voor artikelen die bedoeld zijn voor verkoop. Voor eigen gebruik mag het er wel in.
zo iemand die transporteert die transporteert neem ik aan niet alleen voor jou maar verzamelt van meerdere mensen meerdere spullen. Lijkt me niet dat die dan kan bewijzen dat de bus vol spullen voor eigen gebruik is. Kan misschien 1x of 2x mit s er veel tijd tussen zit, maar niet als diegene 3 4x in een maand heen en weer gaat bij wijze van.

14-05-2014, 16:46
Ik wil juist zo min mogelijk mee, vreselijk al dat gesjouw. Kleding blijft moeilijk en teveel maar rest ben ik al heel handig in geworden. Maar ligt ook aan hoelang je gaat. Voor weekje vakantie neem ik altijd mini shampoo's mee of navuldingen van die doorzichtige.

Als ik lange ga, zou ik t meeste gewoon daar halen qua shampoo enz.

14-05-2014, 16:46
Dan neem je van alles wat minder mee en als het op is koop je daar nog wat extra bij.Ben ik trouwens de enige die maar 2 paar lekker zittende slippers meeneem?

14-05-2014, 16:51



Citaat door maaltje:
ik zou gewoon morgen naar de dichtsbijzijnde haven gaan en vragen of ze op korte termijn een zee container voor je hebben die je ook kunt vervoeren per vliegtuig, daar als je shizzle in droppen en dan contact opnemen met de luchthaven en aangeven of het ook mogelijk is om een zeecontainer als baggage mee te nemen. problem solved.
Beste oplossing!

14-05-2014, 16:51

Citaat door xXxwolkjexXx:
Beste oplossing!
geen keuzes hoeven maken, geen hoofdpijn.

14-05-2014, 16:54
Msaken die mannen. Ze worden helemaal gek van vrouwen als ze op vakantie gaan hihi.

Pagina's : [1] 2