Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Welke haartrend en haarkleur is ECHT HOT!



Pagina's : [1] 2

12-05-2014, 12:20
ik heb ombre gehad en heb die weer in donker kleur laten verven en nou mis ik weer mijn gouden lokken...zou eens iets totaal anders willen...wie o wie heeft suggestiesssssssssss


en haarmodel. ...heb altijd lang haar gehad maar ben dat ook beu hihi

12-05-2014, 13:24


ja precies ok ben een lange ..slanke ....heb geen rond gezicht . maar je hebt idd helemaal gelijk. Bij ieder past wat anders.

toen ik ombre had stond het me beeldig, omdat ik de bovenkant nog altijd ala naturel gelaten heb. wat mij gezicht echt naar buiten bracht. ik ben van nature een brunette met grote ogen..dus ik denk dat ik veel kan hebben qua haarstylen omdat ik het in het verleden ...ook zo gedaan heb. hahaha jij bent dus niet de enige. toen ik de kleur rood had..werd het verpest!! ik kreeg die kleur maar niet uit mijn haar ....vond het echt doodzonde! want wat ik ook deed ...die kleur kwam na een aantal wassingen naar boven. bij velen wordt blond lichter ..bij mij werd het donkerder..hahah

erg bedankt ga gewoon naar mijn kapper en zal het daar wel uithoren..

12-05-2014, 14:17

Citaat door Caramelia:
Dan kun je met gemak lang haar hebben, of neem lekker veel lagen in je haren. En pony? Als je een klein voorhoofd hebt moet je het beter niet doen.
Mijn haar is ook lichter geworden, ben pas terug uit Marokko en zit nu op licht, middenbruin met wat goud en koper er door heen. Maar voor mijn doen is mijn haar nu wel héél kort. Was heel droog dus heb er 20 cm vanaf geknipt.

Ik weet ook niet wat ik nu ga doen, ik dacht aan blauwzwart, staat me wel goed maar is weer zo donker en hard. Dus mayby donkerbruin.

Als je blank bent is bruin mooi of je neemt koffiekleuren. Dus 2 tot 3 verschillende kleuren. Kende een meid die dat had, stond heel goed. Krijg je cappuccino kleur met een mokka kleur en nog een extra koffiekleur, heel mooi vond ik zelf.

Ik hou ook van aparte kapsels, maar niet van die rare kapsels dat je een deel er afscheert en een hanenkan neemt maar gewoon lekker anders. Vind ik juist leuk en origineel.
Heb je misschien een voorbeeld van mokka/koffie kleur?

Ik ben best blank, en heb donkere, ogen, wenkbrauwen en haar. Dus de haarkleur zwart staat mij totaal niet, ik zie er erg bleek/ziek uit.

12-05-2014, 14:17
hahahahahah jij bent zo rechtuit en leuk in je uitspraken! hahahah
je hebt helemaal gelijk...die hanekam-kapsels en dat scheergedoe vind ik idd een beetje te ver gaan..

jenneffer aniston look met gouden lokken en zo puntig van voor lijkt me ook erg mooi. Normale voorhoofd..heb nu een scheiding in me haar met pony aan bijde kanten ...beetje kim k style. maar ben dat dus beu.

heb zin in iets totaal anders...dat donker haar kan heel mooi zijn maar in donkerbruin heb je altijd een rode ondertoon...en dat zorgt ervoor dat al mijn blonde of lichte lokken weer na een tijdje rood dof worden dat is minder

ach ja vaker naar de kapper dan om het bij te kleuren..moet je wel eerlijk zeggen dat ik donkere kleuren veel veiliger vind voor je haar. want mijn haar breekt snel af en met al die amoniak komt het niet altijd goed haha

maar hoe kort heb jij hem nu? BOBLINE is leukkkkkkkkkkkk

12-05-2014, 14:18



Citaat door Arabiia_Salimaa:
Heb je misschien een voorbeeld van mokka/koffie kleur?

Ik ben best blank, en heb donkere, ogen, wenkbrauwen en haar. Dus de haarkleur zwart staat mij totaal niet, ik zie er erg bleek/ziek uit.
heb ik dus ook nu drm moet ik vaker onder de zonnebank wat niet echt gezond is helaas. maar bij donkere kleuren maar ook bij te lichte lijk je sneller bleek...klopt helemaal!

12-05-2014, 14:22


Dit kapsel en haarkleur is zo mooi!

12-05-2014, 14:23

Citaat door Juffrouw_Tjee:
heb ik dus ook nu drm moet ik vaker onder de zonnebank wat niet echt gezond is helaas. maar bij donkere kleuren maar ook bij te lichte lijk je sneller bleek...klopt helemaal!
Klopt, alleen bij mij staat een lichtere haarkleur omdat het mijn donkere ogen compenseert, en mijn huidskleur en ogen komen meer naar voren en ook lippen!

12-05-2014, 19:26

Citaat door Juffrouw_Tjee:
ik heb ombre gehad en heb die weer in donker kleur laten verven en nou mis ik weer mijn gouden lokken...zou eens iets totaal anders willen...wie o wie heeft suggestiesssssssssss


en haarmodel. ...heb altijd lang haar gehad maar ben dat ook beu hihi
Voor hoeveel laat jij je haren verven? Is het eerst geblondeerd en dan de kleur ombre eroverheen gehad?

12-05-2014, 19:38
Zwart


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

12-05-2014, 19:38
lichtbruin, goudbruin, caramel, lichtbruin met dunne highlights zijn nu in... zomerse kleuren
winterkleuren waren echt mahonie, rood, kastanjebruin, burgundy...

voor iedereen is het anders, de ene staat de kleur wel de andere niet. je moet kijken of warme kleuren of koele kleuren beter bij je huid passen.
voor model kijk naar de vorm van je gezicht. haren kan je in laagjes knippen voor volume bijvoorbeeld

12-05-2014, 19:40

Citaat door Jezelff:
Zwart


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
zwart is ook mooi bij lang haar, als k het zie bij andere meiden denk ik mooi. mij staat het helaas niet

12-05-2014, 20:07

Citaat door Exclusiive:
lichtbruin, goudbruin, caramel, lichtbruin met dunne highlights zijn nu in... zomerse kleuren
winterkleuren waren echt mahonie, rood, kastanjebruin, burgundy...

voor iedereen is het anders, de ene staat de kleur wel de andere niet. je moet kijken of warme kleuren of koele kleuren beter bij je huid passen.
voor model kijk naar de vorm van je gezicht. haren kan je in laagjes knippen voor volume bijvoorbeeld
Ja die kleuren zijn altijd min/meer standaard tijdens zomer/winter... Maar ik denk dat je inderdaad vooral wat jij zei moet kijken wat bij je past ipv alleen mode volgen...

Ik vind bijvoorbeeld rood bruin, donkerbruin, donkerrod, zwart ook echt tijdloze kleuren en blond is mooi als je getint bent of het past gewoon bij je huidskleur. Of je doet dipdye dan heb je twee kleuren of highlights.

12-05-2014, 20:21



Citaat door Lavieenrose12:
Ja die kleuren zijn altijd min/meer standaard tijdens zomer/winter... Maar ik denk dat je inderdaad vooral wat jij zei moet kijken wat bij je past ipv alleen mode volgen...

Ik vind bijvoorbeeld rood bruin, donkerbruin, donkerrod, zwart ook echt tijdloze kleuren en blond is mooi als je getint bent of het past gewoon bij je huidskleur. Of je doet dipdye dan heb je twee kleuren of highlights.

Klopt heb je gelijk in


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

12-05-2014, 20:44
Love this.






12-05-2014, 20:50
hey meid ik heb altijd lange krullen gehad tot boven me billen, inmiddels alle kleuren van de regenboog er in gehad ok niet alle maar van bruin tot zwart.
en de laatste tijd had ik alleen onder blond boven donker, maar gister was ik het helemaal zat heb ik me haar tot op me schouders geknipt. het blonde is er nu helemaal af en alleen me haarkleur is nog over. vind het geweldig de korte krullen voel me gelijk een stuk lichter !

Pagina's : [1] 2