Bekijk volle/desktop versie : Ik heb nooit gezegt Dirar niet kan voetballen



Pagina's : [1] 2 3

11-05-2014, 12:04
In mijn topic zie je duidelijk staan dat ik hem niet goed genoeg vind voor de flanken.
Amrabat, Assaidi, Barrada, Taarabt, Mokhtar, EL Zhar, Chahechouhe enzovoorts dat zijn allemaal spelers die makkelijk op de flanken kunnen spelen.
Ik vind Dirar fysiek ijzersterk daar heb ik nooit over getwijfelt, maar wingers hoeven niet zo erg fysiek sterk te zijn.
Ik vind het al helemaal grappig dat er mensen zijn die hem als rechtsbuiten willen hebben.
Volgens mij hebben ze match tegen Uganda, Kameroen niet gezien?
Hij is alles behalve een rechtsbuiten, op de linksbuiten-positie speelt hij beter aangezien hij 2-benig is.
Ik vind dat ze hem maar eens een nieuwe positie moeten toeschrijven, aangezien hij heel erg fysiek sterk is kan je hem misschien uitproberen als spits?schaduwspits?
Maar aub alles behalve rechtsbuiten want daar komt hij zwaar te kort voor.

11-05-2014, 12:16


Kan jij eens je klep houden man niemand wilt met je in discussie omdat je altijd onzin verkondigt pff wat irriteer ik me aan jou zeg. Dirar speelt als rechtse middenvelder en niet als vleugel speler daarbij kom je met allerijl bullshit aan elke wedstrijd dat hij voor Marokko speelde was goed. Zelfs als hij één keer slecht speelde voor Marokko waarom vergeet je de andere wedstrijden? En waarom noem je namen als Barrada op die meerdere wedstrijden slecht voor Marokko speelde.

Dat je uberhaut namen als El-Zhar, Mokthar, Barrada opnoemt en hem met hun vergelijkt is echt lachwekkend. Ik heb me woordje gedaan en aub reageer niet op mij want in discussie gaan met een persoon die de voorkeur aan eredivisie spelers geeft in plaats van Monaco zegt genoeg.

11-05-2014, 12:17

Citaat door DracullaLN:
Kan jij eens je klep houden man niemand wilt met je in discussie omdat je altijd onzin verkondigt pff wat irriteer ik me aan jou zeg. Dirar speelt als rechtse middenvelder en niet als vleugel speler daarbij kom je met allerijl bullshit aan elke wedstrijd dat hij voor Marokko speelde was goed. Zelfs als hij één keer slecht speelde voor Marokko waarom vergeet je de andere wedstrijden? En waarom noem je namen als Barrada op die meerdere wedstrijden slecht voor Marokko speelde.

Dat je uberhaut namen als El-Zhar, Mokthar, Barrada opnoemt en hem met hun vergelijkt is echt lachwekkend. Ik heb me woordje gedaan en aub reageer niet op me want ik heb gezegd wat ik moest zeggen.
Mattie jij hebt dirar niet zien spelen tegen Uganda en Kameroen hij is ALLES BEHALVE EEN RECHTSBUITEN.

11-05-2014, 12:26
Wollah Buurmattie jij hebt echt een zieke probleem ik heb je de vorige keer al verteld dat hij tegen Uganda de man of the match was bekroond aan de Marokkaanse kant.

Hier heb je de wedstrijd en zeg tegen mij waarom hij slecht speelde:

[video=youtube;zCHMSkuvl-o]http://www.youtube.com/watch?v=zCHMSkuvl-o[/video]

we hebben deze discussie al eerder gehad en nergens in de wedstrijd is te blijken dat hij slecht speelde, die van Kameroen is niet terug te vinden maar durf te wedden dat je dat ook uit je duim zuigt en ja heb beide wedstrijden gezien flappie.

Daarbij komt nog dat alle 10 van Marokko slecht spelen op DIRAR NA, Gerets was gewoon een drama coach, laat ik er niet bij halen hoe slecht Barrada speelde onder gerets.

11-05-2014, 12:27



Citaat door Buurmattie:
In mijn topic zie je duidelijk staan dat ik hem niet goed genoeg vind voor de flanken.
Amrabat, Assaidi, Barrada, Taarabt, Mokhtar, EL Zhar, Chahechouhe enzovoorts dat zijn allemaal spelers die makkelijk op de flanken kunnen spelen.
Ik vind Dirar fysiek ijzersterk daar heb ik nooit over getwijfelt, maar wingers hoeven niet zo erg fysiek sterk te zijn.
Ik vind het al helemaal grappig dat er mensen zijn die hem als rechtsbuiten willen hebben.
Volgens mij hebben ze match tegen Uganda, Kameroen niet gezien?
Hij is alles behalve een rechtsbuiten, op de linksbuiten-positie speelt hij beter aangezien hij 2-benig is.
Ik vind dat ze hem maar eens een nieuwe positie moeten toeschrijven, aangezien hij heel erg fysiek sterk is kan je hem misschien uitproberen als spits?schaduwspits?
Maar aub alles behalve rechtsbuiten want daar komt hij zwaar te kort voor.
Haha wat is dit voor een topic.. Je noemt Dirar geen echte buitenspeler en vervolgens zeg je dat Taarabt en Barrada dat wel zijn. Hoe vaak gaan zij als buitenspeler buitenom en geven ze een voorzet dan? Je zegt dat dat hij op linksbuiten beter speelt dan op rechtsbuiten aangezien hij tweebenig is ?? Hoezo dat? Hij is van nature rechtsbenig en heeft snelheid en techniek genoeg om buitenom te gaan én kan ook binnendoor komen en verrassen met links. Dan noem je ook nog is Mokthar.. kom op man. Als Dirar bij Twente zou spelen zou hij waarschijnlijk de beste speler zijn van het team. De succesvolle wingers van de laatste jaren zijn juist fysiek sterk, kijk naar Ronaldo, Ribery.

11-05-2014, 12:31

Citaat door Realist23:
Haha wat is dit voor een topic.. Je noemt Dirar geen echte buitenspeler en vervolgens zeg je dat Taarabt en Barrada dat wel zijn. Hoe vaak gaan zij als buitenspeler buitenom en geven ze een voorzet dan? Je zegt dat dat hij op linksbuiten beter speelt dan op rechtsbuiten aangezien hij tweebenig is ?? Hoezo dat? Hij is van nature rechtsbenig en heeft snelheid en techniek genoeg om buitenom te gaan én kan ook binnendoor komen en verrassen met links. Dan noem je ook nog is Mokthar.. kom op man. Als Dirar bij Twente zou spelen zou hij waarschijnlijk de beste speler zijn van het team. De succesvolle wingers van de laatste jaren zijn juist fysiek sterk, kijk naar Ronaldo, Ribery.
Dirar is beter dan Lucas:[video=youtube;Hm5rXL1XPvU]http://www.youtube.com/watch?v=Hm5rXL1XPvU[/video]


Deze maand:

[video=youtube;mfjEDZFpNug]http://www.youtube.com/watch?v=mfjEDZFpNug[/video]
[video=youtube;gCQBWQRGRS8]http://www.youtube.com/watch?v=gCQBWQRGRS8[/video]
[video=youtube;9YySwCKGboY]http://www.youtube.com/watch?v=9YySwCKGboY[/video]
[video=youtube;BpE2XbeZK5o]http://www.youtube.com/watch?v=BpE2XbeZK5o[/video]
[video=youtube;80IqtxWUjQo]http://www.youtube.com/watch?v=80IqtxWUjQo[/video]

11-05-2014, 12:36

Citaat door Realist23:
Haha wat is dit voor een topic.. Je noemt Dirar geen echte buitenspeler en vervolgens zeg je dat Ronaldo, Ribery.
Ik volg Dirar al heel langggg sinds tijd bij Club Brugge, heb hem zien spelen tegen Gabon, Malawi, Tsjechie, Kameroen, Uganda en je zag dat deze man zowel techniek als snelheid te kort kwam voor op de flanken.
Ik zeg niet dat hij niet kan voetballen maar dat hij veelste zwak is voor de rechtsbuiten positie.
Komop man hoe kan je hem nou vergelijken met complete spelers zoals Ronaldo en Ribery die niet alleen fysiek sterk zijn maar ook verschrikkelijk snel zijn???
Barrada kan overal voorin spelen door zijn rust in zijn spel en goede balcontrole en is sneller als Dirar.
Taarabt is niet de snelste maar beschikt over een levensgevaarlijke techniek waardoor hij er bijna altijd uit komt.
Mokhtar is veeeeel sneller als Dirar daarom vind ik dat Dirar eens een keer misschien in de spits moet spelen over achter de spits aangezien het wel een goede voetballer is die beschikt over een hele goede schot.

11-05-2014, 12:38

Citaat door DracullaLN:
Wollah Buurmattie jij hebt echt een zieke probleem ik heb je de vorige keer al verteld dat hij tegen Uganda de man of the match was bekroond aan de Marokkaanse kant.

Hier heb je de wedstrijd en zeg tegen mij waarom hij slecht speelde:

[video=youtube;zCHMSkuvl-o]http://www.youtube.com/watch?v=zCHMSkuvl-o[/video]

we hebben deze discussie al eerder gehad en nergens in de wedstrijd is te blijken dat hij slecht speelde, die van Kameroen is niet terug te vinden maar durf te wedden dat je dat ook uit je duim zuigt en ja heb beide wedstrijden gezien flappie.

Daarbij komt nog dat alle 10 van Marokko slecht spelen op DIRAR NA, Gerets was gewoon een drama coach, laat ik er niet bij halen hoe slecht Barrada speelde onder gerets.
Mattie jij lult man Dirar was deze match tweede helft gelijk gewisselt, omdat hij moeite had met goede voorzetten geven.
Man Off The Match was Nordine Amrabat die keer op keer 4 a 5 spelers passeerde.
Amrabat werd later gekozen tot speler van het Tornooi en Dirar die werd niet meer opgesteld.

11-05-2014, 12:43

Citaat door Buurmattie:
Mattie jij lult man Dirar was deze match tweede helft gelijk gewisselt, omdat hij moeite had met goede voorzetten geven.
Man Off The Match was Nordine Amrabat die keer op keer 4 a 5 spelers passeerde.
Amrabat werd later gekozen tot speler van het Tornooi en Dirar die werd niet meer opgesteld.
Wauw jij bent echt een leugenaar man.. kijk die video en zeg nog een keer dat hij slecht speelde.

Amrabat man of the match nog meer leugens.. misschien was hij voor jou man of the match maar deze wedstrijd totaal niet. Wel opvallend dat het 0-1 voor Uganda wordt wanneer Amrabat er in staat.

Blijf maar onzin lullen gozer ik ga niet meer met jou in discussie iedereen kan die video bekijken en tot zijn eigen conclusie komen.

11-05-2014, 13:11

Citaat door DracullaLN:
Wauw jij bent echt een leugenaar man.. kijk die video en zeg nog een keer dat hij slecht speelde.

Amrabat man of the match nog meer leugens.. misschien was hij voor jou man of the match maar deze wedstrijd totaal niet. Wel opvallend dat het 0-1 voor Uganda wordt wanneer Amrabat er in staat.

Blijf maar onzin lullen gozer ik ga niet meer met jou in discussie iedereen kan die video bekijken en tot zijn eigen conclusie komen.
Haha jatoch daarom werd hij rest van tornooi niet meer opgesteld, omdat hij man of the match was lol

11-05-2014, 13:12
Ik vind die Dirar ook gruwelijk slecht en voornamelijk op de flanken waardeloos. Hij speelde bij Club Brugge op die positie. Zie hem dan liever op t middenveld als hij dan toch moet spelen. Kan mij nog zijn aanvaringen met de trainers herinneren bij Club Brugge en Nationale elftal. Bahh wat een kut voetballer. Groot probleem voor Marokko is dat die voorhoede spelers allemaal weinig scorend vermogen hebben of het nou Dirar is of Amrabat of el arabi of el hamdoui of chamakh of taarabt. Allemaal heb je d'r niks aan.

11-05-2014, 13:21

Citaat door 13895685:
Ik vind die Dirar ook gruwelijk slecht en voornamelijk op de flanken waardeloos. Hij speelde bij Club Brugge op die positie. Zie hem dan liever op t middenveld als hij dan toch moet spelen. Kan mij nog zijn aanvaringen met de trainers herinneren bij Club Brugge en Nationale elftal. Bahh wat een kut voetballer. Groot probleem voor Marokko is dat die voorhoede spelers allemaal weinig scorend vermogen hebben of het nou Dirar is of Amrabat of el arabi of el hamdoui of chamakh of taarabt. Allemaal heb je d'r niks aan.
Jatoch broer daar heb je groot gelijk in, mensen moeten eens hun Mountakhab brilletje afdoen.

11-05-2014, 13:22


Dat mensen hier zandbakspeler Dagobert Berradda noemen vind ik heel erg. Net zo erg als dat ik Adoua in een basisopstelling zie staan, ter faveure van basisspelers als Ahmadi en Obaddi.

De enige rechtsbuiten die Marokko heeft is Carcela en in mindere mate Boussouffa. De overige spelers komen allemaal vanaf het midden of links.

11-05-2014, 13:23

Citaat door Buurmattie:
Jatoch broer daar heb je groot gelijk in, mensen moeten eens hun Mountakhab brilletje afdoen.
hahahahaha hoor deze gozer dan.

11-05-2014, 13:25

Citaat door DracullaLN:
hahahahaha hoor deze gozer dan.
Hoe oud ben jij?

Pagina's : [1] 2 3