Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft ervaring met catering?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

01-03-2005, 22:26
Ik heb hulp nodig, ik weet niet welke ik moet nemen en aangezien ze allemaal zo prijzig zijn...Welke catering hebben jullie genomen en wat precies, en hoeveel was t per persoon en had het kwaliteit?

kunnen jullie mijn vragen aub beantwoorden?

01-03-2005, 23:15

hoi ik heb catering zohour gedaan ze zijn echt super
kwa eten en decoratie ze zijn super netjes wat ik ook zeer belangrijk vind.
En wat decoratie betreft ze hebben goud en zilver en verschillende bekleding!!!
ik zou zeggen ga kijken ze zijn echt de moeite waard!!
Ze komen uit ede.
Catering saada komt ook uit ede maar die vind ik nie echt ik vind vind ze nie echt netjes

02-03-2005, 12:38
heey meid,

er zijn heel veel topics over ditonderwerp geopend op dit forum, ik zou zeggen kijk even wat de reacties daar zijn .....en wat betreft mijn mening, ik zal bij catering saada blijen, onze ervaring waren echt goed met ze en mijn famillie is vaste klant geworden bij ze( 2 nichten en binnen kort een neef)

succes ermee

nour

02-03-2005, 12:44
Salaam alaykoem,

ik heb ervaring met Catering Yasmin uit Den haag die zijn ook super ze werken eerlijk voor hen geld hen decoratie is Top en ze zijn eerlijk ik zou zeggen kijk op op mijn CATERING YASMIN er staan daar een aantal foto's bovendien zijn zij niet zo overdreven prijzig terwijl hen de coratie hetzelfde is en persoonlijk vind het nog mooier dan saada en toch zijn ze goedkoper...

Wasalaam

02-03-2005, 13:12

Citaat door soekejna:
Ze komen uit ede.
Catering saada komt ook uit ede maar die vind ik nie echt ik vind vind ze nie echt netjes
Ik heb ook Catering Zohour genomen. Je hebt helemaal gelijk soekejna decoratie is echt super netjes en mooi. En het eten is ook heerlijk heb ze meegemaakt op de bruiloft van mijn vriendin, en hoor van veel vrienden van mij dat ze inderdaad goed zijn.

Kortom het zijn echte aanraders!

Als iemand nog vragen heeft...pm me maar

Groetjes,

Leila

02-03-2005, 13:42
en hoe zit het met de centjess??...hoeveel is het ongeveer per persoon? ik wil niet meer dan €5000 aan uitgeven voor 250 personen...

02-03-2005, 13:45
Ik heb voor buffet gekozen, ik weet de prijzen niet van andere grechten

03-03-2005, 11:55
ja dat lukt wel bij saada, mijn nicht had ook zo'n prijs ongeveer...dus ik zou zeggen bel ze en vraag offertes aan...

good luck

nour

03-03-2005, 13:08
Zijn ze mee bezig las ik ergens hier op Marokko.nl
Ik heb Catering Zohour genomen, als je vragen hebt pm me maar

Groetjes,

Leila

03-03-2005, 13:51
Als je een goede cateraar wil, die je waar geeft voor je geld, kwalitatief eten levert, het ook leuk presenteert, met professionele bediening, vriendelijke bediening, leuke, vrolijke mensen, met mooie decoratie in tal van kleuren maten en vormen, keuzes uiit diverse kleuren tafellinnen en stoelhoezen, keuze uit goud, zilver en binnenkort een nieuw soort dat geen enkele cateraar hier in NL nog heeft, iets waaraan alleen catering Saada herkent zou worden. En in vergelijking met andere ook niet zo heel erg duur.

Catering Saada nog steeds de beste. Zij hebben wel een site: http://www.cateringsaada.nl/info@cateringsaada.nl of bel:06-13034998

Over prijzen doen zij niet geheimzinnig zoals alle andere cateraars bijna doen, ze geven je ook gewoon de prijs door de telefoon, of per mail en je kan ook offertes/brochures aanvragen.
Succes ermee!

PS: Informeer naar de allernieuwste decoratie en ga het bekijken. Zeker een bezoekje waard...

03-03-2005, 14:25

Citaat door soekejna:
Ze komen uit ede.
Je hebt gelijk!
Maar Saada heb ik zelf persoonlijk nooit meegemaakt dus kan ik niet oordelen. Zohour heb ik wel vaak meegemaakt.

03-03-2005, 14:35
Salaam allemaal,

Ik las net iets en dacht dat ik dat wel hier kon plaatsen:

Wist je dat:

...Catering Arabia & Catering Saada meest gewilde cateraars zijn.
...Negaffa Saloua helemaal niet is gestopt met haar werk.
...Abdeltif en Rachid als vrienden uit mekaar zijn gegaan.
...Abdellah Rbati en Rachid Rbati geen broers zijn.
...Marokkanen het meeste geld uit geven aan hun bruiloft.

Ik ken ze verder niet allemaal uit mijn hooofd.

03-03-2005, 14:45

Yeah Right!

03-03-2005, 14:47
Mensen even een vraagje tussendoor wie heeft vrouwenband Nouzha weleens meegemaakt??? want we hebben ze ineghuurd voor de bruiloft van m'n broer.

03-03-2005, 14:52
Hahahaha, ja dat klopt allemaal.

Negaffa Saloua was allleen even zwanger en even gestopt, vandaar dat velen mensen dachten dat ze gestopt is.

Jawad en Rachid Rbati zijn inderdaad geen broers, alleen stadsgenootjes.

Catering Arabia is inderdaad wel een Catering net zoals Saada die bijna helemaal volgeboekt is. Dat zijn ze toch niet zomaar? Als je begrijpt wat ik bedoel.

Nouzha, haha, nee, beter afzeggen!

Pagina's : [1] 2 3 4 5