Bekijk volle/desktop versie : waarom reageren de gescheiden vouwen azo venijnig en gefrustreerd.



10-05-2014, 13:06
Het valt me op dat het vrouwelijke karaktertrekje plaats heeft gemaakt voor mannelijke trekjes. Koppiger, grof gebekt , minder schaamtebeleefd, minder schaamte en zelfrespect.

En haat jegens mannen is veelal extreem.

10-05-2014, 13:07



Citaat door Inox:
Het valt me op dat het vrouwelijke karaktertrekje plaats heeft gemaakt voor mannelijke trekjes. Koppiger, grof gebekt , minder schaamtebeleefd, minder schaamte en zelfrespect.

En haat jegens mannen is veelal extreem.
Dit omdat de mannen al onze vrouwelijke trekjes hebben gestolen en wij nu wel moeten overstappen.

Geef mijn vrouwelijkheid terug man

10-05-2014, 13:14

Citaat door Mfelsia:
Dit omdat de mannen al onze vrouwelijke trekjes hebben gestolen en wij nu wel moeten overstappen.

Geef mijn vrouwelijkheid terug man

Bingo gros van de mocro mannen is zo verwijfd


Sent from my Range Rover, from outer space

10-05-2014, 13:17
Omdat we levenservaring hebben.We hebben jullie gelijk door.Zo doorzichtig zijn jullie geworden.Maar niet alle mannen zijn zo hoor.

10-05-2014, 13:20


Haat jegens mannen denk ik niet. Misschien jegens hun ex maar niet tegen alle mannen. Dat is iets waar mannen juist last van hebben. Gelijk alle vrouwen haten.

Wat betreft grofheid, dat kan wel kloppen, ik betrap hier vaak vrouwen die heel erg grof uit de hoek komen voor een dame.

10-05-2014, 13:25

Citaat door kittkat:
Omdat we levenservaring hebben.We hebben jullie gelijk door.Zo doorzichtig zijn jullie geworden.Maar niet alle mannen zijn zo hoor.


Nou, in dat geval hop ik dat mijn zussen nooit levenservaring op zullen doen.

Ik begrijp uit jouw verklaring dus dat je tijdens het huwelijk het leven verkent , en na het huwelijk het leven pas kent.... opmerkelijke beredenering .

10-05-2014, 13:28

Citaat door Ourjouane:
Haat jegens mannen denk ik niet. Misschien jegens hun ex maar niet tegen alle mannen. Dat is iets waar mannen juist last van hebben. Gelijk alle vrouwen haten.

Wat betreft grofheid, dat kan wel kloppen, ik betrap hier vaak vrouwen die heel erg grof uit de hoek komen voor een dame.
Mannen juist totaal niet, alles behalve. Wat veel onnozele mannen wel hebben is een terugval in het "meisjes-plagen-zzoentjes -vragen" tijdperk. Verder zijn wij veel veel te eenvoudigd om te lang rond te lopen met wrok of haat...

10-05-2014, 13:30
klopt wat je beweerd zal te danken zijn aan de slechte ervaring.
het laatste regel klopt niet al beweren ze dat int algemeen het gebeurd maar niet alle vrouwen denken zo.

10-05-2014, 13:31

Citaat door Inox:
Nou, in dat geval hop ik dat mijn zussen nooit levenservaring op zullen doen.

Ik begrijp uit jouw verklaring dus dat je tijdens het huwelijk het leven verkent , en na het huwelijk het leven pas kent.... opmerkelijke beredenering .
Hahha ik bedoelde ex man heeft die vrouw misschien heel slecht behandeld waardoor ze later geen man meer vertrouwen.Of heel moeilijk.

10-05-2014, 13:34

Citaat door vaderhartje:
klopt wat je beweerd zal te danken zijn aan de slechte ervaring.
het laatste regel klopt niet al beweren ze dat int algemeen het gebeurd maar niet alle vrouwen denken zo.
Nou, als ik op het forum kijk pik ik ze er toch zo uit. In het dagelijkse leven ken ik geen gescheiden vrouwen dus zou ook niet weten hoe zemzichgedragen, maar hier schrik ik er soms gewoon van.

10-05-2014, 13:34
Nou nee ik denk niet dat ze gewoon plagen. Typisch om weer zo te denken als man.



Citaat door Inox:
Mannen juist totaal niet, alles behalve. Wat
veel onnozele mannen wel hebben is een terugval in het "meisjes-plagen-zzoentjes -vragen" tijdperk. Verder zijn wij veel veel te eenvoudigd om te lang rond te lopen met wrok of haat...

10-05-2014, 13:37

Citaat door kittkat:
Hahha ik bedoelde ex man heeft die vrouw misschien heel slecht behandeld waardoor ze later geen man meer vertrouwen.Of heel moeilijk.
ja, maar dat is anders,een dat type vrouw trekt zich meer terug, en stoot mensen af. Ik heb het over de schreeuwlelijkerds die vooraan staan (voor zowel dat virtueel mogelijk is). En dat is toch echt niet het type wat jij bedoelt.

10-05-2014, 13:45



Citaat door Inox:
Nou, als ik op het forum kijk pik ik ze er toch zo uit. In het dagelijkse leven ken ik geen gescheiden vrouwen dus zou ook niet weten hoe zemzichgedragen, maar hier schrik ik er soms gewoon van.
ach ieder zijn zorgen, sommige neem ik hen niet kwalijk als men weet wat die persoon heeft meegemaakt(ze moet ergens die woede kunnen lossen)al is dat niet oplossing.
een mens kan heel ingewikkeld in elkaar zitten.
het is jammer want je hebt goeie mensen met een warm hart die naar mate de tijd verbitterd raken door slechte ervaringen.
das zo spijtig om te zien.