Bekijk volle/desktop versie : waarom steunen moeders hun dochters altijs als ze een vriendje hebben



09-05-2014, 16:59
en doen er alles aan om het verborgen te houden voor de vader ? ik kan daar zo niet tegen

09-05-2014, 17:02


Omdat die moeders vroeger ook zo waren.

09-05-2014, 17:05

Citaat door TYGER:
Omdat die moeders vroeger ook zo waren.


echt vies man die moderne moeders waardeloos

Citaat door WayliBlad:
Vrouwen onder elkaar.
echt vieze smerige duivelse praktijken ,de hardwerkende vader wordt voor gek gehouden als een hond

09-05-2014, 17:09

Citaat door WayliBlad:
Nee, allemaal fout. Is gewoonweg nog taboe om daar openlijk over te praten met de vader. En vrouwen houden nou eenmaal van geheimen.
moge allah zulke vrouwen vervloeken vieze heksen ipv je dochter islamitisch advies te geven steunen ze juist het feit dat ze een vriendje heeft

09-05-2014, 17:35


Dat doen alleen moeders die vroeger de hort op gingen en veel vriendjes hadden.
Een normale moeder plukt de kop van haar dochter kaal.

09-05-2014, 17:57
dit is nieuw. dacht dat moeders je keel dichtknijpen, zachtjes zodat de vader het niet hoort.

09-05-2014, 18:16
Mijn moeder verraad me al met kleine dingen bij mijn pa laat staan dat
En als ik probeer te slijmen bij mijn pa verraad hij me bij mijn moeder

09-05-2014, 18:31

Citaat door Abdul_Karim:
Jammer is dat, ben je dat stuk vertrouwen bij iemand anders wel gevonden?
Bij allebei ik kan veel met ze delen en we zijn open naar elkaar, mijn ouders vertellen elkaar praktisch alles en dat weten we..mijn paps organiseert regelmatig een praat sessie waar we allemaal bij aanwezig moeten zijn

09-05-2014, 18:36

Citaat door Abdul_Karim:
Oh dan is het goed, ook goed van je pa dat die dat doet, zo had ik het nog nooit gehoord.
Als er iets speelt dan wordt iedereen bij elkaar verzameld en moet iedereen meedenken en/of zijn/haar mening geven.. Niemand ontkomt eraan. Voordeel is dat je gedwongen wordt je hart te luchten.

Dit zou ik ook meenemen voor in mijn toekomstige gezin, familieberaad

09-05-2014, 18:51
Mijn moeder zou me afmaken ipv helpen

09-05-2014, 18:54
Dit verhaal blijf ik altijd herhalen bij dit soort topics.....


Een circusleeuw die altijd in een kooi heeft gezeten weet écht niet hoe hij zich moet gedragen in het wild.... en dan komen er van die greenpeace mensen die hem dan vrijlaten en in het wild gooien... om vervolgens opgegeten te worden door zijn eigen soort...


Een wilde leeuw... weet dondersgoed hoe hij zich moet gedragen in het wild... weet wie hij kan vertrouwen en wie niet, waar die mag en kan staan en waar niet.




Het moraal van het verhaal?

Ik keek vroeger teveel de leeuwenkoning

09-05-2014, 19:03
ik erger eerder aan Marokkaanse moeders met modern dochters echt om niet aan te zien

of nieuwe generatie moeders modern strak gekleed

echt er zijn weinigen meiden die zich gepast kleden.


krijg je van als je geen islamtice opvoeding geeft aan je kind .

09-05-2014, 20:05


Afrath gewoon afrath. Zulk afrath moet je afbranden. Een beter milieu begint bij het vernietigen van dit soort afrath

09-05-2014, 20:06
Awedie, wow als mijn moeder er achter kwam als ik een vriend had, allatief ik word gewoon depressief als ik er alleen an moet denken.

09-05-2014, 20:10

Citaat door WayliBlad:
Nee, allemaal fout. Is gewoonweg nog taboe om daar openlijk over te praten met de vader. En vrouwen houden nou eenmaal van geheimen.
het heeft niks met taboe te maken,men moet eens leren vader en moeder gelijk te beschouwen.
er heerst nog steeds in anno 2014 onderscheid tussen de ouders.
als je snapt wat ik ermee bedoel.