Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse keeper speelt in stijl (video)



Pagina's : [1] 2

09-05-2014, 15:59
De Marokkaan Rachid is net als het gros van zijn landgenoten gek op voetbal.





Ook hij speelt samen met zijn team in een competitie. Rachid is echter bijzonder. In het macho-wereldje draait het om goede looks buiten het veld, maar Rachid wil ook in het veld goed voor de dag komen. Daarom maakt hij er een gewoonte van om compleet in pak op het veld te verschijnen. Volgens velen is hij dan ook de meest bijzondere doelman ter wereld.


Naast zijn opvallende verschijning staat hij ook bekend als iemand die goed is voor anderen. Aan het einde van elke wedstrijd deelt hij namelijk snoepjes uit aan aanwezige kinderen.


[video=youtube;ZIEM62ss6vc]https://www.youtube.com/watch?v=ZIEM62ss6vc#t=61[/video]

09-05-2014, 16:01


Klopt gewoon iets niet in zijn hoofd

09-05-2014, 16:31
HHHhhhhhhhhhhhh die muziek maakt het af.

09-05-2014, 17:04

Citaat door Riffie_denboch:
jeh kontje
Jeh homo fantasie dat je hebt.

09-05-2014, 17:09


Dit is te grappig en tegelijkertijd zó schattig.

09-05-2014, 17:11

Citaat door onbekendje55:
Dit is te grappig en tegelijkertijd zó schattig.
ik vind het eerder zielig... van mezelf dat ik er tijd in besteed.

09-05-2014, 17:22
Clichy, wil je me aub niet citeren? Dankjewel. Draculla, zielig van jezelf? Huh what?!

09-05-2014, 17:23

Citaat door onbekendje55:
Clichy, wil je me aub niet citeren? Dankjewel. Draculla, zielig van jezelf? Huh what?!
Dat ik op die persoon reageer.. kijk wat hij via Inbox zegt:


Citaat:
wat moet ik verwijderen, elmoehim je hoeft niks te verwijderen, als mn zusje straks thuis is, heb jij porbleem, 2 minuten zijn allang voorbij Vraag anders aan Marmita-lover hoe het voelt om via je telefoon te reageren hier

Citaat:
k wilde jou gister niet laten bannen, maar als mn zusje thuis ga ik je nakken en hard ook, je hebt 2 minuten, wolla op mn overleden als jou citaten niet weg zijn, heb jij vandaag een IP ban, en w8 jou zelfde lot als die boizan van gister
Dat ik nog serieus inga op een persoon die zijn zusje nodig heeft

09-05-2014, 17:24
Draculla, ik zeg niks en bemoei me er ook niet graag mee. Issues.

Pagina's : [1] 2