Bekijk volle/desktop versie : Alle lowbudget diensten die 6 augustus beschikbaar zijn voor trouwfeest



09-05-2014, 12:53
Asalam alikoum lieve mensen,


In Sha Allah ga ik 6 augustus trouwen.
Ik ben nog druk met organiseren en van alles te regelen.
Wie zijn er beschikbaar op die dag. Trouwfeest bevind zich in Nabat Vlaardingen.
Wat zijn jullie diensten en daarbij horende vraagprijs.
Yazak allahu ghair
Nassira

09-05-2014, 14:25


Salaamoe’3alaikoem,

Ik verhuur een bruids-/hennaset inclusief (Stoel met zijkantdecoratie, achtergrond, tapijt, voetenbank, bedankjesdoos en tafelkleed met decoratie) voor €150,-, exclusief bezorgkosten. Indien je alleen de bruidsstoel wilt dan kost het €120,- exclusief bezorgkosten. Hou je je feest in een zaal? Dan heb ik een mooie bijpassend podium.



Bruidsstoel: gebroken wit/goud voor € 170,- inclusief podium, met achtergrond. Indien je alleen de bruidsstoel wilt dan kost het €120,- exclusief bezorgkosten.



Een barokstoel inclusief set ( Stoel, achtergrond, tapijt, zijkantdecoratie, poef met decoratie van henna) voor €100,-, exclusief bezorgkosten.



Nieuwe barokbank met set (achtergrond + podium+ zijkantdecoratie+tafelkleed met henna decoratie): €130,-. De stoel is niet los te huren aangezien deze laag is. Podium is ongeveer 30 cm hoog. De prijs is exclusief bezorgkosten.



Voor meer info graag pm-en. Als je de bezorgkosten wil weten, graag even het adres van de feestlocatie doorgeven.

09-05-2014, 14:26
Salaam Betreft decoratie en serveersters bent u bij ons aan het juiste adres pm me maar voor meer informatie en foto's

09-05-2014, 14:27
ik adviseer je
ziana nadia maastricht, ziana somaya, ziana mirjam jilal, ziana sara babmarrekech
dj hiba en dj bouchra
fotograaf el amal of studio insaf
catering maghrebia, catering zohour, catering ahlan wa sahlan
dakka nzaha, daka inara, dakka bahea, dakka nour

09-05-2014, 14:36


Diensten melden pleace

graag lowbudget diensten melden die 6 augustus zeker beschikbaar zijn.

Soukran>

09-05-2014, 16:41
ik heb je een pm gestuurd

09-05-2014, 17:01
je kan me pmen
Wij feestorganisatie la3rousa hebben een speciale aanbieding voor de bruidjes. Bent u opzoek naar diensten maar weet u niet waar u aan moet beginnen, dan komt onze actie goed uit. Wij feestorganisatie la3rousa bieden een compleet pakket aan voor 1225 euro!
Onze pakket bestaat uit:
bruidsjurk naar keuze
Bruidstaart ( voor 100 personen)
Bruidshenna
Henna voor gasten(10 personen)
Hennadecoratie
Oppasservice ( 2 nanny)
Serveersters (4 serveersters)
Koekjes schaalmix( 10 schaalmix)
Hapjes( 100 stuks)
Snoepbuffet
Keukenhulp( voor koffie/thee en afwassen)
Dus wees er snel bij Vol is Vol!

ook is het mogelijk om losse diensten te nemen

09-05-2014, 17:04
Bij Amour Bruidsmode kunnen we je van dienst zijn bij het vinden van je droomjurk.

We hebben op dit moment een actie waarbij je naar keuze een bruidsjurk kunt huren voor slechts € 200,- inclusief bruidsaccessoires

PM voor contactgegevens.




11-05-2014, 10:13
Wij maken kristalkralen tasbihbedankjes. De bedankjes zijn uniek en bruikbaar. De tasbihs zijn naar wens te maken.









11-05-2014, 10:30
voor nannies zijn wij beschikbaar voor u.

13-05-2014, 14:35
Elwardat serveergroep, deco, keukenhulpen!!!
Pm maar voor meer info

13-05-2014, 15:58
Voor de goedkoopste taarten en cupcakes ben je bij mij aan het juiste adres!
https://www.facebook.com/Nadiabakerysweetstuff?fref=ts


13-05-2014, 18:45


Ik maak uitnodigingen voor 50 cent per stuk.
Inclusief drukken, design & lint.