Bekijk volle/desktop versie : man die zijn vrouw slaat??????/

Pagina's : [1] 2

12-02-2003, 21:00
wat vinden jullie van een man die zijn vrouw slaat moet het kunnen of is het strikt verboden....

mijn vriendin wordt door haar man geslagen, maar ze wil niet inzien dat dat verkeerd is, nou bij deze.......

thala vraskoem

12-02-2003, 22:51

Citaat:
Origineel gepost door basmae
wat vinden jullie van een man die zijn vrouw slaat moet het kunnen of is het strikt verboden....

mijn vriendin wordt door haar man geslagen, maar ze wil niet inzien dat dat verkeerd is, nou bij deze.......

thala vraskoem
elke man die zijn vrouw slaat, terecht of onterecht (niet dat dat bestaat "terecht je vrouw slaan",maar er zxullen er vast wel ene paar zijn die ene reden kunnen verzinnen) die moet je in een kamer opsluiten met mij (als ie heel sterk is met mijn rode vriend erbij) en dan laten we hem eens zien wat het is omiemand te slaan die niet de kracht heeft om zichzelf te verweren.. dandenkt ie wel ene paar keer na voor ie weer gaat slaan
man die zn vrouw slaat doet dat om 2 redenen: of hij zit fout en id niet mans genoeg om dat toe te geven en kanzich niet meer verdedigen met woorden of hij zit fout!
salaam

12-02-2003, 23:26
Een lafaard gewoon hé, maarja dat kan dat haar liefde voor hem nog blind is

13-02-2003, 12:20
moet kunnen,

Anders heb ik geen redenen om deze mannen te haten.
en natuurlijk is dat niet normaal stel je voor jou eigen zus word geslagen door haar man ik maak haar man dan af.

13-02-2003, 13:32

Man die zijn vrouw slaat = man zonder ballen

13-02-2003, 15:24
ik haat mannen met losse handen...... Ik zou em terugrammen en dan de deur wijzen

13-02-2003, 16:59
Nou, nou ik wil jullie wel zien als jullie hoter de boter verliefd op iemand zijn en jullie worden naar je malle moer geslagen, nou wedden dat jullie bij die ene blijven.

En ik knap op vrouwen af die terugslaan hahhaha

13-02-2003, 19:20
nou ik ben ook zo n iemand die gelijk trug zou slaan hor(al ben k nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang nie gettrouwd)

13-02-2003, 21:08
dan ben je geen man

13-02-2003, 21:11

Citaat:
Origineel gepost door Cheikie
Nou, nou ik wil jullie wel zien als jullie hoter de boter verliefd op iemand zijn en jullie worden naar je malle moer geslagen, nou wedden dat jullie bij die ene blijven.

En ik knap op vrouwen af die terugslaan hahhaha
nou wedden van niet, echt een vingere en hij zal weten waar de deur is en wat nou 'ik houd niet van vrouwen die terugslaan", dan moet je zeker niet bij mij in de buurt komen

13-02-2003, 21:12

Citaat:
Origineel gepost door NA3 NA3
dan ben je geen man
precies, ik vind het echt zwak van een man als hij gaat slaan

13-02-2003, 23:50
Dan noem ik geen man maar een laffe persoon en zoiets moet niemand bij mij flikken.Ik ben geen boksbal om op te slagen ... en daarbij nog is haram en streng verboden door Allah.

14-02-2003, 14:28

Ik loop stage op een school voor volwassenen, en laatst kwam er een man ging de klas van zijn vrouw binnen en begon haar te slaan (ECHT VERSCHRIKKELIJK)
die vrouw meskiena begon te huilen en voelde zich echt vernederd (wat ik me kan voorstellen). Kortom politie werd gebeld en man werd voor gek verklaard (dus niet opgepakt)
Ik vond het zo zielig voor die vouw........
Maar jah wat kan je eraan doen..........helemaal niets

14-02-2003, 16:01
Een goede moslim man, iemand die weet dat hij op een dag zichzelf moet verantwoorden aan Allah en die weet wat de woorden van Allah zijn, zou zijn problemen met zijn vrouw gewoon uitpraten als 2 volwassenen! Als het uiteindelijk niet gaat dan> tlakina gwat entfarkoe gwat. Zo zou het moeten zijn tussen 2 personen die van elkaar 'houden', maar nooit met geweld, daar gaat je relatie uiteindelijk alleen kapot aan.

Ik zou je vriendin adviseren met haar man te praten erover en eventueel als ze zelf niet durft, iemand die hij respecteert met hem te laten praten.

Groetjes Kamillia

14-02-2003, 18:30
echt heel erg bedankt allemaal,
ik hoop nu alleen nog dat ze er wat mee doet...

thanx

Pagina's : [1] 2