Bekijk volle/desktop versie : TROS-Vermist looft 10.000 euro uit vermiste Hollandse meiden



08-05-2014, 17:00
TROS-Vermist looft 10.000 euro uit
door Ronneke van der Genugten
HILVERSUM -

Naast de beloning van 30.000 dollar van de familie, looft TROS-Vermist een beloning van 10.000 euro uit voor de gouden tip, mits deze binnen drie weken leidt tot de veilige terugkeer van de vermiste meisjes Kris en Lisanne.

Het tv-programma deed dit onder andere al eerder bij de verdwijning van Germa van den Boom (2003) en Selma Ameziane (2009).

In 1999 werd er zelfs 50.000 euro uitgeloofd na de verdwijning van Romy en Marion van Buuren. Tot op heden werd nooit aanspraak gemaakt op de bedragen. Mocht dit nu wel het geval zijn, dan komt het geld uit de kas van Stichting Missing. De uitbetaling staat los van het programmabudget en/of verenigingsgelden.
Speciale actie

Naast de beloning wordt door het opsporingsteam van Jaap Jongbloed een speciale actie op touw gezet. In een honkbal-clip vragen prominente spelers van het Nederlandse honkbalteam uit te kijken naar de verdwenen meisjes in Panama. ,,Breng Kris en Lisanne terug op het honk'' wordt uitgezonden bij Panamese sportzenders en op grote schermen in baseball-stadions.

In de Vermist-uitzending van aanstaande dinsdag praten de ouders van Kris en Lisanne over de voortgang in het onderzoek.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/22602203/__TROS-Vermist_looft_10K_uit__.html

08-05-2014, 17:11


Hoewel het misschien niet in jou opkomt Alma... er zijn ook mensen die een tip gewoon geven omdat ze te doen hebben met mensen. Niet bij iedereen moet er geld tegenover staan.

Hoe weet jij wat die ouders wel en niet kunnen missen? Ze zullen wel werk hebben bijvoorbeeld, kan je misschien ook eens proberen...

08-05-2014, 17:17

Citaat door Moslimm.:
als vrouw zijnde nooit zonder man op vakantie gaan !!
Mannen worden ook vermoord en ontvoerd..

Pfffff, in sommige landen leven beesten, daarom durf ik niet naar India te reizen.

08-05-2014, 17:25

Citaat door Moslimm.:
India is et ranzigste land ter wereld .

Ja maar als vrouw zijnde ben je een stuk veiliger wanneer je met een man op vakantie gaat..
hygiene is daar niet echt een standaard iets

Iwa yallah ga met me mee..

08-05-2014, 17:55


goede actie

alleen ik ben bang dat ze al dood zijn , maar ik hoop het van niet

08-06-2014, 17:18
http://www.ad.nl/ad/nl/30780/Vermissing-in-Panama/article/detail/3668963/2014/06/08/Neptaxi-werd-Kris-en-Lisanne-noodlottig.dhtml

iedere gek kan tegenwoordig opereren, dacht altijd dat donormateriaal zeer speciale behandeling nodig had?

08-06-2014, 17:53
Arme mensen... die meiden zijn wss niet meer onder ons.
Toch hoop ik voor ze dat ze dat wel zijn en veilig terug keren naar hun dierbaren.
Zo een beloning is een mooie zaak... ik hoop echt dat hij wordt betaald.

09-06-2014, 00:00

Citaat door xXxwolkjexXx:
http://www.ad.nl/ad/nl/30780/Vermissing-in-Panama/article/detail/3668963/2014/06/08/Neptaxi-werd-Kris-en-Lisanne-noodlottig.dhtml

iedere gek kan tegenwoordig opereren, dacht altijd dat donormateriaal zeer speciale behandeling nodig had?
organen kan je gewoon losknippen uit het lichaam
en zo snel mogelijke gekoeld naar bestemming vliegen


waarschijnijk is nu een happy dikke amerikaan nu ergens in een Macdonalds te genieten van de organen van die meiden


tja zelfde verhaal als met die afrikanen die de oceaan oversteken , omdat hun landbouw niks meer waard is dankzij de speculaties van de beurzen in New York en andere kapitalistisch instrumenten die hele aardbol afstruinen en alles vernietigen wat ooit normaal was



Dit kapitalistisch systeem vernietigd alles wat ooit zo normaal en stabiel was , verstoren het natuurlijk evenwwicht op deze aardbol en bewegen volkeren van de ene uithoek naar de anderen en corrumperen de ethiek en moraal bij de gewone man dat mensen nu in staat zijn om zijn medemens al wandelende organenwinkel te zien


Hollywood doet daar schepje bovenop met haar invasie van vampire series waardoor het verhaaltje helemaal klopt

Nu voelen de westerlingen zelf het kwaadaardige monster wat ze zelf gecreeerd hebben aan den levende lijve , letterlijk en figuurlijk