Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik voel me niet mooi



08-05-2014, 12:28
Hallo, ik was een jaartje terug een mooie meid, mashallah.
Maar sinds een paar maanden doe ik niks aan me uiterlijk en heb daar ook geen energy voor.
Ik voel me lelijk...
Ik ben bang dat mijn man me niet mooi vind, hij ziet ook vast verandering van toen en nu..
Wat moet ikdoen..

08-05-2014, 18:20


jezelf weer mooi maken dat kon je zelf ook bedenken toch?

09-05-2014, 10:48
Neem weer eens tijd voor jezelf, ga een dagje vrij nemen en besteed die helemaal aanjezelf!
en ja bang zijn dat je man je lelijk vind da hoeft niet hoor, hij moet je bovendien accepteren om wie je bent niet om hoe je eruit ziet..

09-05-2014, 15:35

Citaat door Aangeklaagd:
jezelf weer mooi maken dat kon je zelf ook bedenken toch?

09-05-2014, 15:40


Wat vind je minder mooie aan je zelf ? noem eens een paar opmerkingen..

09-05-2014, 17:00

Citaat door kaouutt:
Neem weer eens tijd voor jezelf, ga een dagje vrij nemen en besteed die helemaal aanjezelf!
en ja bang zijn dat je man je lelijk vind da hoeft niet hoor, hij moet je bovendien accepteren om wie je bent niet om hoe je eruit ziet..
Hij nam haar zoals ze was. Nu is zij veranderd, dus niet meer zoals ze was.

09-05-2014, 17:29

Citaat door Zenuw:
Hallo, ik was een jaartje terug een mooie meid, mashallah.
Maar sinds een paar maanden doe ik niks aan me uiterlijk en heb daar ook geen energy voor.
Ik voel me lelijk...
Ik ben bang dat mijn man me niet mooi vind, hij ziet ook vast verandering van toen en nu..
Wat moet ikdoen..
Ik voel me ook lelijk
Maar bij mij komt het omdat ik helemaal geen nieuwe kleren meer koop, sinds ik mijn bruiloft aan het regelen was tot nu (na de bruiloft) heb ik geen 1x echt goed gewinkelt. Dus ook geen leuke outfits meer, om mezelf helemaal te dressen. Misschien heeft het bij jou ook met dat te maken?

En wat betreft je man, zorg er in ieder geval voor dat je er thuis leuk uitziet. Met leuke pyjama´s, setjes etc. Bij een man gaat het eigenlijk meer om hoe je er binnenshuis uitziet ipv buitenshuis.
Neem anders een kleine makeover, ff naar de zonnebank, of naar de kapper leuke haarkleur/model erin. Misschien knap je daarvan op?

09-05-2014, 17:53

Citaat door Teglelet:
Hij nam haar zoals ze was. Nu is zij veranderd, dus niet meer zoals ze was.
klopt daar geef ik je een punt in!!

09-05-2014, 18:14
Een man neemt je zoals je bent dat klopt. Wil je niet onzeker maken, maar een man vind het ook zeker belangrijk dat zijn vrouw er goed uit blijft zien. Natuurlijk heeft iedereen zen mindere periodes dat je effe geen zin hebt om wat eraan te doen of dat je zo druk hebt dat je geen tijd hebt om te winkelen of make up op te doen. Maar geef je zelf eens een boost. Allereerst is het belangrijk dat jij je weer mooi gaat voelen dan pas wat je man ervan vindt. Als jij je een stuk zelfverzekerder gaat voelen merkt je man dat ook op.
Inshallah komt het goed meid. Als je van het haren kleuren bent, geef jezelf dan de kleur die je fantastisch staat. Als je makeup gebruikt, maak je vaker op. Indien je dit beide niet doet is niet erg, kan ook op andere manieren. Leuke kleding, leuke dingen doen helpt ook.


Maar jij moet eerst nagaan hoe dat komt? Stress? Druk? Geen zin?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

09-05-2014, 19:22
Slui me aan bij Exclusive en LachBekkie! En ik zou je ook het advies geven om jezelf een dagje verzorging te gunnen. Naar de hammam ofzoiets, nieuw kapsel, gelijk wat nieuwe verzorgingsproducten, leuke kleertjes voor thuis vooral en dan komt 't wel goed meid

09-05-2014, 19:24

Citaat door Exclusiive:
Een man neemt je zoals je bent dat klopt. Wil je niet onzeker maken, maar een man vind het ook zeker belangrijk dat zijn vrouw er goed uit blijft zien. Natuurlijk heeft iedereen zen mindere periodes dat je effe geen zin hebt om wat eraan te doen of dat je zo druk hebt dat je geen tijd hebt om te winkelen of make up op te doen. Maar geef je zelf eens een boost. Allereerst is het belangrijk dat jij je weer mooi gaat voelen dan pas wat je man ervan vindt. Als jij je een stuk zelfverzekerder gaat voelen merkt je man dat ook op.
Inshallah komt het goed meid. Als je van het haren kleuren bent, geef jezelf dan de kleur die je fantastisch staat. Als je makeup gebruikt, maak je vaker op. Indien je dit beide niet doet is niet erg, kan ook op andere manieren. Leuke kleding, leuke dingen doen helpt ook.


Maar jij moet eerst nagaan hoe dat komt? Stress? Druk? Geen zin?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
En afvallen, .. dat hoort er ook erbij, beetje een strak figuur creëren wat je ook maar zult dragen zelfs nieuwe kleren, het zal niet mooier maken als je figuur naar de klote loopt..

09-05-2014, 20:19

Citaat door Givanchy:
En afvallen, .. dat hoort er ook erbij, beetje een strak figuur creëren wat je ook maar zult dragen zelfs nieuwe kleren, het zal niet mooier maken als je figuur naar de klote loopt..

Afvallen ben ik niet mee eens, tenzij dat de reden is waarom zij zich niet mooi voelt. Het kan hier nu ook gaan om een slanke meid die gwn een sloddervos is geworden omdat ze nergens zin in heeft. Als ze wilt afvallen of daardoor niet mooi voelt dan kan ze het proberen..

@topicstarter het gaat eerst om jou. Wat deed je toen wel wat je nu niet doet?




Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

09-05-2014, 20:30



Citaat door Exclusiive:
Afvallen ben ik niet mee eens, tenzij dat de reden is waarom zij zich niet mooi voelt. Het kan hier nu ook gaan om een slanke meid die gwn een sloddervos is geworden omdat ze nergens zin in heeft. Als ze wilt afvallen of daardoor niet mooi voelt dan kan ze het proberen..

@topicstarter het gaat eerst om jou. Wat deed je toen wel wat je nu niet doet?




Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Dat weten we allebei niet, maar afvallen hoort bij een mooie ideaal look.. tenzij je Dik bent..

09-05-2014, 20:58

Citaat door Givanchy:
Dat weten we allebei niet, maar afvallen hoort bij een mooie ideaal look.. tenzij je Dik bent..

Haha ja klopt geef ik je gelijk in. Dat weten we indd beiden niet. Maar moet zij de ideale look hbben om zich mooi te voelen? Het gaat om haar zelf dat ze zich weer voelt zoals ze zich in betere tijden heeft gevoeld. Als zij dik is en haar gewicht wilt veranderen dan moet ze dat doen. Zij moet effe kijken waar het aan ligt

Anyway er zijn genoeg tips gegeven, inshallah zal zij snel weer de oude voelen toen ze stuk zelfverzekerder was. Het zal vast wel goed komen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk