Bekijk volle/desktop versie : De Marokkaanse man.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

07-05-2014, 22:04
Ik heb altijd moeite met de Marokkaanse mannen, hoe leuk en geweldig ze ook zijn hebben ze altijd wel problemen met mijn manier van denken. Jammer dat jullie soms nog zo ouderwets zijn. Met zo'n bekrompen gedachte komen jullie nergens. Helaas klikt het niet zo tussen mij en de Marokkaanse man. Bestaan er nog 'moderne' Marokkanen ( diegene met geen boers mentaliteit)?

07-05-2014, 22:06



Citaat door Diamond_86:
Biertje doen komend weekend?

07-05-2014, 22:08
Kun je een voorbeeld noemen?

07-05-2014, 22:13

Citaat door MoeschenKoekje:
Ik heb altijd moeite met de Marokkaanse mannen, hoe leuk en geweldig ze ook zijn hebben ze altijd wel problemen met mijn manier van denken. Jammer dat jullie soms nog zo ouderwets zijn. Met zo'n bekrompen gedachte komen jullie nergens. Helaas klikt het niet zo tussen mij en de Marokkaanse man. Bestaan er nog 'moderne' Marokkanen ( diegene met geen boers mentaliteit)?
Die bestaan wel, maar die zijn meestal verkaasd. Ik kan die Marokkanen niet uitstaan die verkaasd zijn. Wat is er mis met een marokkaan met ouderwetse gedachte.

07-05-2014, 22:15



07-05-2014, 22:20
Gewoon wat minder inlaten met berberse mannen, die zijn heel bekrompen ja. Ga voor een Casaoui

07-05-2014, 22:24
Een man met ouderwetse gedachte is gelijk bekrompen jeh logica.

07-05-2014, 22:28

Citaat door Jonhdoe:
Ik weet niet waar ik om moet lachen, topic zelf of de reacties. Beide laag gezonken en bekrompen.
Moet er eerder van huilen

07-05-2014, 22:38

Citaat door Menka:
Gewoon wat minder inlaten met berberse mannen, die zijn heel bekrompen ja. Ga voor een Casaoui

07-05-2014, 22:43

Citaat door MoeschenKoekje:
Ik heb altijd moeite met de Marokkaanse mannen, hoe leuk en geweldig ze ook zijn hebben ze altijd wel problemen met mijn manier van denken. Jammer dat jullie soms nog zo ouderwets zijn. Met zo'n bekrompen gedachte komen jullie nergens. Helaas klikt het niet zo tussen mij en de Marokkaanse man. Bestaan er nog 'moderne' Marokkanen ( diegene met geen boers mentaliteit)?
als een gedachte goed is waarom zou je het veranderen?je hebt oude gedachten die goed zijn en nieuwe die slecht zijn

oude goede gedachten probeer ik te bewaren en nieuwe goede gedachten probeer ik te krijgen=

07-05-2014, 22:45

Citaat door MoeschenKoekje:
Ik heb altijd moeite met de Marokkaanse mannen, hoe leuk en geweldig ze ook zijn hebben ze altijd wel problemen met mijn manier van denken. Jammer dat jullie soms nog zo ouderwets zijn. Met zo'n bekrompen gedachte komen jullie nergens. Helaas klikt het niet zo tussen mij en de Marokkaanse man. Bestaan er nog 'moderne' Marokkanen ( diegene met geen boers mentaliteit)?
Leg s uit wat je onder modern verstaat

07-05-2014, 22:47
Wat is jou manier van denken? Wat vinden ze raar, noem een paar voorbeelden..

07-05-2014, 22:54


Mensen denken bij modern gelijk aan bier drinken Wat is daar modern aan? Bier drinken werd altijd al gedaan. Ik begrijp niet waarom veel Marokkanen modern associëren met slechte dingen en verkaasd? Denk je dat alleen Nederlanders ''modern'' zijn?

Chapeau voor de mensen die vragen naar voorbeelden en haar definitie van modern i.p.v. gelijk negatief te reageren!

07-05-2014, 22:58

Citaat door Menka:
Gewoon wat minder inlaten met berberse mannen, die zijn heel bekrompen ja. Ga voor een Casaoui
Pfff Casaoui kunnen er ook wel wat van als het op bekrompenheid aankomt

07-05-2014, 23:01
waarom wordt gedaan of modern bekrompenheid niet samen kan gaan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10