Bekijk volle/desktop versie : crystal applications



Pagina's : [1] 2

07-05-2014, 21:37
Assalaam alaikoum,

Je ziet ze tegenwoordig overal verschijnen, de applicaties bewerkt met steentjes en parels


Nu vroeg ik me af hoe je dit op een takshita moet aanbrengen. Sommigen zeggen dat het erop wordt geplakt, anderen zeggen weer dat je het erop moet naaien.

Zijn er onder jullie ervaren naaisters die me zouden kunnen uitleggen hoe je dit het best op een takshita aanbrengt?

Djazakoum Allahu gairan!

07-05-2014, 22:05


waar kun je die kopen?

07-05-2014, 22:14

Citaat door sarvia:
Lelijk.
Ze vraagt je niet om je mening heh

Up

07-05-2014, 22:16

Citaat door Hmidouchh_:
Ze vraagt je niet om je mening heh

Up
Joh.

Maakt ze er niet minder lelijk om.

07-05-2014, 22:23


Dat is echt ontzettend lelijk en cheap. Maar succes met plakken of naaien. :-/

08-05-2014, 12:41
Llahister Marokkanen zijn echt echt erg! Ben bij een paar naaisters geweest en geen enkele van hen wou zeggen hoe het moet, en maar rond de pot draaien...

Ni moeilijk dat zulke mensen geen baraka kennen en nooit zullen slagen, het zijn niets gunners en hierdoor zullen zij nooit succes kennen. Weten zij niet dat baraka van Allah swt komt en niet van de klanten zelf. Denken ze nu echt dat door zoiets geheim te houden ze meer winst zullen maken. Igg echte joe3

Ga je vragen hoe je het moet aanbrengen, krijg je antwoorden als, dat is heel moeilijk, dat is niet mooi koop dit of dat in de plaats, etc.. Begrijpen zij het verschil niet tussen om een mening vragen en om instructies vragen??? Typisch marokkanen, vraag je om instructies krijg je meningen

08-05-2014, 12:42
Hahaha zie net hierboven aan de reacties dat het hier hetzelfde liedje is. SubhaneLlah allemaal een pot nat zo te zien

08-05-2014, 12:44

Citaat door qammar:
Llahister Marokkanen zijn echt echt erg! Ben bij een paar naaisters geweest en geen enkele van hen wou zeggen hoe het moet, en maar rond de pot draaien...

Ni moeilijk dat zulke mensen geen baraka kennen en nooit zullen slagen, het zijn niets gunners en hierdoor zullen zij nooit succes kennen. Weten zij niet dat baraka van Allah swt komt en niet van de klanten zelf. Denken ze nu echt dat door zoiets geheim te houden ze meer winst zullen maken. Igg echte joe3

Ga je vragen hoe je het moet aanbrengen, krijg je antwoorden als, dat is heel moeilijk, dat is niet mooi koop dit of dat in de plaats, etc.. Begrijpen zij het verschil niet tussen om een mening vragen en om instructies vragen??? Typisch marokkanen, vraag je om instructies krijg je meningen
Misschien kan je op youtube zoeken naar tutorials?

08-05-2014, 12:54
Inclusieg dan jezelf. Ga naar een bakker en vraag naar zn broodrecept, krijg je ook een terechte dikke vinger.

08-05-2014, 13:09
Sorry maar dit is iets totaal anders dit is geen uniek geheim recept dit is een algemene vraag! Als ik een bakker ga vragen of hij in zijn brood meel of griesmeel gebruikt zal hij zeker een vast een antwoord geven. Ik vraag nu enkel strijken of naaien en niet hoe?

Begrijpend lezen is ook niet je sterkste vak zo te zien

08-05-2014, 13:11

Citaat door qammar:
Sorry maar dit is iets totaal anders dit is geen uniek geheim recept dit is een algemene vraag! Als ik een bakker ga vragen of hij in zijn brood meel of griesmeel gebruikt zal hij zeker een vast een antwoord geven. Ik vraag nu enkel strijken of naaien en niet hoe?

Begrijpend lezen is ook niet je sterkste vak zo te zien
Succes meid.

08-05-2014, 13:18
Erop naaien lijkt me het beste. Blijft beter zitten enz
Degene die het cheap noemt: die applucaties zijn redelijk prijzig hoor vooral als het echte steentjes heeft ipv die neppe plastic steentjes.
Ik vind ze prachtig mits er niet teveel wordt gebruikt.

08-05-2014, 13:26



Citaat door Accessoires:
Erop naaien lijkt me het beste. Blijft beter zitten enz
Degene die het cheap noemt: die applucaties zijn redelijk prijzig hoor vooral als het echte steentjes heeft ipv die neppe plastic steentjes.
Ik vind ze prachtig mits er niet teveel wordt gebruikt.

Ze noemen het cheap omdat ze de enige willen zijn met takshita waarop een applicatie zit! Maar allemaal kopen ze en huren ze jurken met applicaties zodat ze met de mode mee gaan;-)

08-05-2014, 13:31

Citaat door Hmidouchh_:
Ze noemen het cheap omdat ze de enige willen zijn met takshita waarop een applicatie zit! Maar allemaal kopen ze en huren ze jurken met applicaties zodat ze met de mode mee gaan;-)
Inderdaad, die ik heb is met echte steentjes en heeft me 160euro gekost, cheap? Dacht het niet! Reken dan nog maar eens de stof erbij waarop je het moet naaien, alles behalve geodkoop maar jah laat ze maar praten. Daar reageer ik niet eens op...

08-05-2014, 13:33
ligt aan je applicatie. er zijn sommige die je erop naait em sommige die je erop strijkt.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk

Pagina's : [1] 2