Bekijk volle/desktop versie : Het leven van amira



07-05-2014, 02:46
Amira: 23 jaar
Yassine:25 jaar broer van amira
Mounir:25 jaar
Laila: 22 jaar beste vriedin van Amira

Dit zijn een beetje de belangrijkste personen er zijn ook nog andere mensen in het verhaal mohim jullie zien wel even een kleine inleiding over het verhaal hieronder



Inleiding:
Amira's moeder is overleden sinds de dood van haar moeder is Amira helemaal kapot ze woont bij haar vader en haar broer haar liefde voor hun is gewoon niet te beschrijfen haar broer yassine staat altijd voor haar klaar en is de liefste broer die je maar kan wensen hij verwent zijn zusje hartstikke erg haar vader is getrouwd met een vreslijke bitch die geen medelijden met je heeft ondanks dat staat haar vader altijd voor haar klaar Amira denkt na een lange tijd de liefde van haar leven te hebben gevonden maar dat verloopt ook niet echt heel goed

(Let niet op spelfouten)

07-05-2014, 03:10


Ik hoorde de voetstsppen van yassine al op de trap vandaag had ik echt helemaal geen zin om op te staan mijn wekker was al drie keer afgegaan voordat ik het wist stond yassine me als een gek wakker te maken 'yassinee ewaaa safi weet het al gaa maar weer naar beneden ben al wakker' ik stond op duwde yassine mijn kamer uit op het momeny dat ik mijn pyama wou uitdoen sprong yassine weer de kamer binnen en gaf me een kus op mijn voorhoofd 'doe snel eh zine je ontbijt ligt al klaar' 'yassine ewaa safii laat mij mn kleren aaandoen' yassine gingmet een zogenaamde verdrietige blik naar buiten ik schreeuwde nog dat ik van hem hield maar kreeg geen reactie terug ik deed snel mijn kleren aan en liep naar beneden papa was al weg naar de moskee terwijl ik ging ontbijten riep ik yassine of hij mee wou eten 'Amiraa ik kom eraan wacht even ' ik hoorde voetstappen op de trap en voor ikk het wist zat hij naast mij aan de keukentafel we praaten nog wat bij totdat de bel ging ik maakte open en zag mijn veste vriendin laila we ginge. Altijd samen naar school ik begroettehaar met twee kusjes op de wang en vroeg of ze binnen wou komen ze wou noet dus zei ik dat ze even moest wachten ik liep naar de keukentafel nam afscheid van yassine pakte me tas en liep met laila naar de bushalte ik en laila praatenog wat bij totdat we een auto toeter hoorde het was een mooie bmw die bijna tegen een voetganger aaankwam ik en laila gngen stuk van het lachen de bestuuurder merkte het op en op het momentdat ik hem zag verdronk ik ib zijn ogen ik konmijn ogen niet van hem afhouden totdat laila mij aantikte dat de bus erwas de bestuurder gaf me een knipoog en reed weg

07-05-2014, 10:27
Upppppp nieuwe fan meld zich aan

09-05-2014, 03:06
Eenmaal in de bus vroeg laila mij wie die jongen was ik zei dat ik hem niet kende maar hij was zo mooi ik hield me eigenlijk nooit egt bezig met jongens ik toon ze geen aandacht enzo maar dit keer was ik volgens mij in love ik wist het nit zeker maar ik voelde het wel laila tikte me aan uitstapppen eh medowga we zijn er waar ben je met je gedachtes zei laila zeker bij die jongen in de auto ikknikte en samen liepen we de school binnen tot mijn verbazing zag ik mijn stiefmoeder langslopen ik had echt zoiets van at doet zei hier amiraa zei laila wik zei. Wollah meh 3raft. Raar ze was er ook niet in de ochtend volgens mij doet ze iets ik had ee rar geveol in me maag maar liep snel door ik had ff geen zin in haar