Bekijk volle/desktop versie : Wat voor soort eten krijgen je gasten????



Pagina's : [1] 2 3

01-03-2005, 16:56
Hoi dames,

Degene die binnenkort gaan trouwen, wens ik veel succes, Inshallah krijg je de mooiste dag van je leven.

We hebben het vaak op dit forum gehad over welk negaffa's, catering, d.j/band je neemt, maar we hebben het niet over wat voor soort eten je gasten krijgen tijdens het grote feest.

Ik ga insahallah in mei trouwen en ik dacht aan Vispasstila en vlees in de oven, ben vergeten hoe je het ook alweer noemt, met lekkere sausje. Als toetje ijs versierd met geschild fruit. Vind ik veel lekkerder.

Wat vinden jullie ervan, goed idee?? zo,niet dan sta ik open voor suggesties.

groetjes

01-03-2005, 17:45


Salaam sally

Ik ben nog niet getrouwd maar ik zou dan vlees serveren en typisch marokkaanse hapjes erbij.. en veel salade Toetje is gewoon petit fours of juist eenheerlijke grote sorbet

01-03-2005, 17:53
gewoon..eten..stuk brood met honing en water...elhamdoelilah


haha nee hoor allaho a3lam wat ik zou geven maar het zal mischien gewoon hapjes zijn en dan pastilla en nog vlees en salade zo was het bij de bruiloft van mijn broer ook en jah..sorbetijs is wel lekker om te doen jah

01-03-2005, 17:57
geen idee

Dat laat ik aan mijn moeder over wat ze op het menu wilt zetten.

01-03-2005, 18:12


Ik Zou Wel Pestilla Doen Maar Ik Zou Eerder Kip Doen Dan Vis
Want Ik Heb Veel Bruiloften Meegemaakt Waar Ze Dus Vis Hebben Geserveerd En Het Viel Niet Echt In De Smaak.
Ik Zelf Ga Ook Binnenkort Trouwen En Ik Ga Dus Kip Pestilla Doen
Met Vlees Vooraf Salade En Achteraf Gewoon Fruit.
Succes Meid!

01-03-2005, 18:13
Ik ga in ieder geval l7am mechoui serveren.. En de rest weet ik nog niet..

Maar vind zoiezo marokkaans eten, in welke vorm dan ook, beter dan gewoon zo een westers buffet..

01-03-2005, 18:27
Van te voren eerst wat gebakjes met koffie en thee, Na dat iedereen uitgedanst is Salade en daarna kip.

Als toetje fruit

Na dat iedereen weer uitgedanst is krijgen ze allemaal koekjes met thee .....

01-03-2005, 18:54
Als ik zou gaan trouwen dan zou ik eerst thee serveren met briwat en de echte maaltijd zou bestaan uit een uitgebreide vissalade en vlees (meshwi) en een lekker toetje erbij.

01-03-2005, 18:57
ik ga insallah eerst een salade doen daarna een kippestila en dan vlees in de oven of een schaal met veel soorten vis.en als laats fruit.want ik ga in plaats van bruidstaart,ijscoupes doen.vind ik leuker dan altijd taart.daarom kan ik geen toetje geven.

01-03-2005, 20:16
Dames bedankt voor jullie (lekkere) reacties.

Ik vind drie maaltijden te veel, zoals vooraf salade, pastilla en vlees, daarna als toetje fruit. Heb dit op bruiloften meegemaakt, alleen de eerste twee gerechten worden gegeten en het laatste gerecht wordt nauwelijks aangeraakt. dit vind ik zonde, vandaar dat ik twee gerechten wil gaan doen.

gr, sally

01-03-2005, 20:20
He slim blondje, dat is een (slim) idee om in plaats van taart ijs te geven. Doe je dit aan het eind van de avond? net als bij de taart??

01-03-2005, 20:56

Citaat door Sally:
He slim blondje, dat is een (slim) idee om in plaats van taart ijs te geven. Doe je dit aan het eind van de avond? net als bij de taart??
hey lieverd

ja ik doe dat aan het eind van de avond.als we de ringen hebben gehad.ik heb op google gekeken hoe je heel mooie en lekkere kunt maken.ik zelf doe dat niet.maar me neef heeft een eigen bakkerij en hij gaat dat voor me maken.alleen ik moet nog kijken hoe ik het heel mooi kan neerleggen en waarop.maar komt insallah goed.

01-03-2005, 21:20


Dit is mijn buffet.

Marokkaans buffet:

01-03-2005, 21:20
Dit is mijn buffet.

Marokkaans buffet:

02-03-2005, 10:06

Citaat door BRUIDJE 20:
Dit is mijn buffet.

Marokkaans buffet:

Visgerechten:

Scholfilet gebakken
wijtingfilet gebakken
heilbotfilet gebakken
inktvisringen gefrituurd
gamba's

Groentegerechten:

rauwkostsalade
sla

Bijgerechten:

marokkaanse tomatensaus
aardappelsalade
zalmsalade
rijstsalade
turks brood

Dessertbuffet:

diverse soorten bavarois
ijstaarten
salade van vers fruit
slagroomsoesje

Ewa wat vinden jullie hiervan?
...een arrangement bij een of andere cateraar/zaal?

Pagina's : [1] 2 3