Bekijk volle/desktop versie : Wat ze zeggen over Marokkaanse mannen klopt wel...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-05-2014, 15:40
[maar wat ze dan zeggen over Marokkanen is mij een raadsel want er wordt zoveel gezegd dat ik het haast niet kan bijhouden wat ze precies hebben gezegd, ik zeg je, het is moeilijk zeggen wat er allemaal gezegd is en wat er daarop weer gezegd is maar één ding kan zeker gezegd worden, laten we maar beter niks zeggen om het zeggen zelf want iedereen zegt wel wat, dat gezegd hebbende wil ik nog 1 ding zeggen en dat is laten ze maar zeggen wat ze willen zeggen , dan hebben ze dat ook gezegd en hoeven ze het niet meer te zeggen !. ]

06-05-2014, 15:46



Citaat door Met_baard:
Deze leeft ook in zijn eigen wereld.
Er is maar 1 mensenwereld !

06-05-2014, 15:46

Citaat door Met_baard:
Deze leeft ook in zijn eigen wereld.
haha

06-05-2014, 15:47

Citaat door VrouwejustitiA:
haha
Hoezo lach jij, van alle leden zou jij juist mijn topic moeten onderschrijven. Als het goed was haatte ook jij alle Marokkaanse mannen behalve je eigen famillieleden.

06-05-2014, 15:48


Héhéééé eindelijk iemand die het doorheeft.
Maar niet allemaal. De meeste.
Vooral de m.nl leden.

06-05-2014, 15:49

Citaat door Crash:
Hoezo lach jij, van alle leden zou jij juist mijn topic moeten onderschrijven. Als het goed was haatte ook jij alle Marokkaanse mannen behalve je eigen famillieleden.
haha. Nee hoor, ik heb leuke Marokkaanse vrienden.

06-05-2014, 15:49

Citaat door Crash:
Ik leg me erbij neer en ik meen elk woord van wat ik hier typ, wat hebben wij als Marokkaanse mannen het toch goed verkloot. Ongelofelijk hoe stom we wel niet zijn, we krijgen echt geen reet voor elkaar en ik snap het volkomen als de meerderheid van het vrouwenvolk helemaal niets met ons te maken willen hebben. Wij zijn behalve arm en onverzorgd ook arrogant, oneerlijk, onbeschoft, onbetrouwbaar, bazig zonder reden, onzeker, achterdochtig , jaloers, verrot van binnen en van buiten, nogmaals verrot want dat kun je niet genoeg zeggen bij Marokkaanse mannen. We zijn altijd crimineel of crimineel geweest, elke Marokkaan die ik heb gekend inclusief mezelf heeft gestolen of gedeald. Je gaat geen 1 Marokkaanse man vinden die niet heeft gestolen of gedeald , echt geen 1 !!!. Wij zijn zoo raar serieus en het is raar dat ik dit niet eerder heb gezien, soms vraag ik me af waarom, waarom ik, waarom ben ik geboren als Marokkaan ? Hoe geweldig zou het zijn als je was geboren in Micronesië?




Wie is WIJ ??? praat aub voor jezelf oke.

06-05-2014, 15:51

Citaat door ENVY_ME:
Héhéééé eindelijk iemand die het doorheeft.
Maar niet allemaal. De meeste.
Vooral de m.nl leden.
Dat dacht ik eerst ook, nu blijkt dus ALLE

Zelfs je pa heeft waarschijnlijk grammetjes gedeald in zijn jeugd of wat gestolen.

Zo zijn wij gewoon, we kunnen niet beter

06-05-2014, 15:54

Citaat door Met_baard:
ja en 1 wereld waar djinn in wonen, die wij niet kunnen zien.

jouw topic is een voorbeeld van te diep in de grond gaan zakken.
Precies en ik woon in de mensenwereld dus wat ik zie dat moet jij ook zien anders zie je niet goed.

06-05-2014, 15:55

Citaat door VrouwejustitiA:
haha. Nee hoor, ik heb leuke Marokkaanse vrienden.
Die doen maar alsof, zodra ze hebben wat ze willen tel je niet meer mee voor ze.

06-05-2014, 15:57

Citaat door Crash:
Die doen maar alsof, zodra ze hebben wat ze willen tel je niet meer mee voor ze.
Kan je nog dieper zakken dan dit.

06-05-2014, 15:59

Citaat door Met_baard:
dat klopt helemaal wat je zegt. ik zie ook de dingen die jij ziet. maar zie jij dat jouw topic een voorbeeld is van te diep in de grond gaan zakken.?
Hoezo?

Denk alleen aan jezelf, kun je echt zeggen dat je nooit wat hebt gestolen of nooit drugs heb verkocht?

06-05-2014, 16:00



Citaat door VrouwejustitiA:
Kan je nog dieper zakken dan dit.
Hoe bedoel je nou weer, ik ben het eindelijk met je eens en dan moet ik door de grond zakken ? Als dit door de grond doorzakken is dan begeef jij nu op de aardkern

06-05-2014, 16:01

Citaat door Met_baard:
Je wilt een wit voetje halen hier of je wilt laten zien dat je spijt hebt van de dingen die jij hebt gedaan
Jij praat voor iedereen, daar ga je al de mist in. Denk alleen voor jezelf.
Waarom beantwoordt je mijn vraag niet? Omdat je dus weet dat ik gelijk heb.

06-05-2014, 16:02

Citaat door Crash:
Hoe bedoel je nou weer, ik ben het eindelijk met je eens en dan moet ik door de grond zakken ? Als dit door de grond doorzakken is dan begeef jij nu op de aardkern
Lees jouw zin naar mij toe nog een keer. Jij bent echt een voorbeeld Marokkaan, mashallah.

Pagina's : [1] 2 3 4 5