Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen en Nederlanders



Pagina's : [1] 2

05-05-2014, 21:21
Marokkanen van Marokko.nl be like: Mijn zoon moet voor Nederland uitkomen

Ill be like:


Citaat:
Racistische tweets om allochtone kinderen tijdens dodenherdenking

De haat jegens alles wat een kleurtje heeft is bij velen diepgeworteld. Zelfs tijdens een moment om de doden van de Tweede Wereldoorlog te herdenken kwam deze haat bovendrijven.
Zoals gebruikelijk vond De Nationale Dodenherdenking gisteren plaats op De Dam in Amsterdam. Op Twitter verschenen verschillende berichten over allochtone kinderen die bloemen neerlegden bij het monument. Veel Nederlanders vonden dat bloemen leggen 'alleen door Nederlandse kinderen gedaan moest worden'. Hiermee gingen ze voorbij aan het feit dat ook kinderen met zwart haar en een donkere huidskleur 'gewoon' Nederlands kunnen zijn.

Zo zag @jvdhoekert geen leerzame les voor de kinderen maar deed het hem denken aan de apenheul: 'Het is net de apenheul', klonk het. @Maartuun denkt op zijn beurt dat alleen Nederlandse kinderen bloemen mogen leggen bij een dergelijk monument: 'Flikker toch op, je laat die bloemen toch neerleggen door Nederlandse kinderen ipv kinderen waarvan de ouders niet eens weten wat t inhoud'. Om je kapot te schamen!

FunX zette een aantal tweets op een rijtje. http://www.funx.nl/index.php/omg/21210-racistische-tweets-rondom-dodenherdenking
Bitch please.

05-05-2014, 21:31


Misschien is het tijd om hulp te zoeken

05-05-2014, 21:52
Ach hier lezen de verkaasde liberaaltjes overheen hoor.

05-05-2014, 22:22

Citaat door casaoui01:
Ach hier lezen de verkaasde liberaaltjes overheen hoor.
Ja denk het ook.

05-05-2014, 22:51


Hahaha en dan heb je van die Marokkanen die meedoen met 2 minuten stilte enzo

05-05-2014, 22:56

Citaat door smooth_a:
Hahaha en dan heb je van die Marokkanen die meedoen met 2 minuten stilte enzo
Het ergste is dat die Marokkanen willen laten zien van kijk wij willen intrigeren en zoals jullie zijn maar die Hollanders hebben schijt daaraan in hun ogen blijf je altijd een buitenlander

Ik heb al vaker gezegd het racisme gaat alleen maar groeien, ik zou echt nooit me kinderen willen laten opgroeien tussen deze kaaskoppen.

05-05-2014, 23:40
waar ben jij tussen opgegroeid dan???

05-05-2014, 23:48

Citaat door MoMo2002:
waar ben jij tussen opgegroeid dan???
Ook tussen Nederlanders en ik gun mij kinderen die afschuwelijke gewoontes van hun niet. Van me ouders kon ik het nog snappen die zijn niet hoog-opgeleid om met een goede diploma terug te gaan naar Marokko iets wat ik wel van plan ben. In Sch Allah.

06-05-2014, 00:02
Gisteren ging k met de bus.. Ik vroeg om een kaartje, NLse buschauffeur ah nee joh ga maar zitten, toen ik zei dat ik nog moest overstappen en dus toch een kaartje nodig had zei hij, hier hij s 2 uur geldig ipv 1 uur.

Wat een vieze racist, ja ze zijn echt allemaal hetzelfde. We moeten ze ook echt allemaal haten ja.

06-05-2014, 00:05

Citaat door Muestra.:
Gisteren ging k met de bus.. Ik vroeg om een kaartje, NLse buschauffeur ah nee joh ga maar zitten, toen ik zei dat ik nog moest overstappen en dus toch een kaartje nodig had zei hij, hier hij s 2 uur geldig ipv 1 uur.

Wat een vieze racist, ja ze zijn echt allemaal hetzelfde. We moeten ze ook echt allemaal haten ja.
Hoi Clash.

Misschien dacht hij dat je een Hollander was.

06-05-2014, 00:08

Citaat door Muestra.:
Gisteren ging k met de bus.. Ik vroeg om een kaartje, NLse buschauffeur ah nee joh ga maar zitten, toen ik zei dat ik nog moest overstappen en dus toch een kaartje nodig had zei hij, hier hij s 2 uur geldig ipv 1 uur.

Wat een vieze racist, ja ze zijn echt allemaal hetzelfde. We moeten ze ook echt allemaal haten ja.
Is mij ook overkomen. Die buschauffeurs zijn soms echt relaxed.

06-05-2014, 00:10
Jij bent geen haar beter dan die racistische tokkies.

06-05-2014, 00:12



Citaat door RealBlood_:
Is mij ook overkomen. Die buschauffeurs zijn soms echt relaxed.
Haha klopt.

06-05-2014, 00:21

Citaat door Moslimm.:
wa ben je toch een knappe man dracula ongelofelijk
Huh.. was jij niet de gene die zei:


Citaat:
JAJA WEER ANONIEM EEN GROTE BEK , WE ZIJN NIE ANDERS GEWEND VAN DE LAFFE TOKKIE KAASJES.!!haha

Citaat:
Dat ze ons haten is al jaren bekend ,, raar dat de meeste zich daar nu pas over verbazen maf

Citaat:
ze waren altijd te laf om in real life hun haat tegen ons te uiten , altijd achter de rug.

nu met al die social media troep kunnen de lafaards zich uitleven, kansloze kut tokkies haha

Citaat:
Citaat door worldcitizen:
je gaat je toch niet laten leiden door wat die losers denken? ben je zo zwak en gemakkelijk te ontmoedigen?
Gelukkig denkt de meerderheid van de Nederlanders er anders over dan de intoleranten. Migratie en diversiteit is nu eenmaal een feit en er is geen weg terug.


Citaat:
onzin

Citaat:
Ik ben realistisch en eerlijk .

Minimaal 3 kwart van de Nederlanders haat ons en ziet ons het liefst vandaag nog vertrekken, jou ook ,dus kappen met je geslijm en reetkruperij hoe veel best je je ook doet ze blijven je zien als een kut Marokkaan .

Samenleving kan de pot op ik doe me ding en trek me niks aan van die racisten .

@sidiabid
helemaal mee eens bro duim
OP: http://nieuws.marokko.nl/32640/racistische-tweets-om-allochtone-kinderen-tijdens-dodenherdenking/&forum_sidebar=true

06-05-2014, 00:21

Citaat door Moslimm.:
wa ben je toch een mongool mvr krul ongelofelijk
Andere uiterste.
Je hebt genoeg chille Hollanders.
Als je kijkt naar reacties op die artikelen zie je dat iedereen dat met afschuw leest.
Ik denk dat de meeste mensen hier niet weten hoe het is om in Marokko te leven en dat wij erg blij moeten zijn wat Allah ons gegeven heeft.

Pagina's : [1] 2