Bekijk volle/desktop versie : kokin gezocht

05-04-2002, 21:53
Hallo lieve mensen!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende, mijn vriendin gaat binnenkort trouwen en zij zoekt een kokin om thuis de tradionele maaltijden te bereiden. Zij woont in de omgeving van Rotterdam. Graag jullie reacties! Mijn dank is groot

Groetjes!

13-04-2002, 00:09

Hallo Dounia, ik heb een moeder die hier naast mij zit en erg gezellig is.
Zij word vaak ingehuurd om te koken voor verschillende soorten feesten. Van bruiloften tot besnijdenissen. Zij is erg handig, kookt alles en heeft geen moeite met de hoeveelheid die zij moet koken.
Zij heet Fatima en zij is het zeker de moeite waar om even te spreken.
Zij spreekt zowel arabisch als berbers. Ik ben ook getrouwd en wens ook jou een prachtige dag! Mail me als je meer wilt weten...
fatiha_tje@hotmail.com

Groetjes....Fatiha & Fatima

02-05-2002, 21:58
hallo hallo,

ik heb dringend hulp nodig mijn nichtje gaat insallah in juni trouwen en we zijn dringend op zoek naar een kokin in de buurt van den haag.

03-05-2002, 10:51
ohh don't worry.
Ik ben zelf verloofd en ik heb toen kokkin Fatima ingehuurd .Mijn broer gaat insha-Allah volgende week trouwen en ze gaat weer voor ons koken en op mijn bruiloft wil ik haar weer inhuren. Ze kookt echt alles voor je,van kippen/vlees/pastilla(kip of vis) en ze maakt elke koekje die je maar wil.
Iedereen zegt dat ze lekker kookt omdat Allah haar deze gift heeft gegeven omdat ze enigszins iets aan haar hand heeft(niets vies of zo) en haar daarvoor inruil haar kooktalent heeft gegeven.

Ze is vergeleken met andere kokkinnen niet eens heel duur. Interesse?
Mail me dan maar terug

18-03-2006, 18:03

hoi,hoi...ik ben ook opzoek naar iemand die voor de trouwfeesten kookt,mijn broer gaat in April trouwen inshalah....zo als kokkin Fatima lijkt me wel goed,maar wat zijn de kosten

19-03-2006, 21:50
voor koken bel 0642520474