Bekijk volle/desktop versie : geen kinderen kunnen kregen



Pagina's : [1] 2 3

04-05-2014, 19:38
ik hoor bij veel mensen dat ze alleen 1 kind of 2 kinderen hebben .maar zwanger worden lukt het niet meer.en jaren aan het proberen voor andere kind maar het lukt niet meer.

04-05-2014, 19:39


koelchi dyel allah swt...we kunnen veel willen maar als het niet gaat dan heeft dat zijn redenen...

04-05-2014, 20:43
je hebt helemaal gelijk in

04-05-2014, 20:47
Ik kan het goed begrijpen. Als je beperkt vruchtbaar bent en nog geen kinderen hebt, ga je wel voor alle zware en pijnlijke behandelingen die er zijn, maar als je al een kind hebt, heb je geen zin in medische molen meer.

04-05-2014, 20:48


Hamdoulilah dat ze 1 of 2 krijgen. Dat zou ik al genoeg vinden. En zou er heeeel blij mee zijn.

04-05-2014, 21:02
pff ja dat heb je ook maar dan hebben die in ieder geval kinderen! minder erg al dat je er helemaal geen hebt!

04-05-2014, 21:07
Qadr Allah daar heeft niemand grip op Allah geeft aan wie hij wil

Als mensen al 1 of 2 kinderen hebben moeten ze elke dag dankbaar zijn en niet zeuren, genoeg mensen hebben er geen en zouden er een moord voor plegen om er maar 1 te kunnen krijgen

04-05-2014, 21:12
Tevreden zijn met wat je hebt!

04-05-2014, 21:15

Citaat door 3azie:
oudere generatie kan er zo een elftal uitpersen , raar dat er laatste tijd zoveel complicaties zijn bij deze jongere generatie marokkanen.
waar ligt het aan , ongezonde lifestyle . al dat diëten en tekort aan vitamines niets werkt meer naar behoren, vindt het maar raar.
Tuurlijk het ligt altijd aan de vrouw

Taqa Allah voor je zulke achterlijke uitspraken doet

04-05-2014, 21:16

Citaat door 3azie:
oudere generatie kan er zo een elftal uitpersen , raar dat er laatste tijd zoveel complicaties zijn bij deze jongere generatie marokkanen.
waar ligt het aan , ongezonde lifestyle . al dat diëten en tekort aan vitamines niets werkt meer naar behoren, vindt het maar raar.
Jaa zeg ik ook altijd, hup zwanger en bevallen zonder horror

04-05-2014, 21:20

Citaat door 3azie:
oudere generatie kan er zo een elftal uitpersen , raar dat er laatste tijd zoveel complicaties zijn bij deze jongere generatie marokkanen.
waar ligt het aan , ongezonde lifestyle . al dat diëten en tekort aan vitamines niets werkt meer naar behoren, vindt het maar raar.



Wat een domme reactie voor een moslim.

Verstuurd van mijn GT-S7500 met Tapatalk

04-05-2014, 21:27

Citaat door 3azie:
ik vraag waar het aan ligt dat er zoveel complicaties zijn tegenwoordig ?

meiden van tegenwoordig zien eruit als tieners ongeacht hun oude leeftijd. dun en kort of mollig en kort.
als je hollandse ziet van hetzelfde leeftijd zijn het altijd ontwikkelde vrouwen lichamen, fors en sterk en lang.
heeft er echt niks mee te maken. als je die 10 cm bereikt kun je gwn persen tenzij er andere complicaties zijn of geen kracht. maar dunne spriet kan meer kracht hebben dan een dikkerd vergis je niet..blijkbaar nooit een bevalling meegemaakt..echt een rijkdom al het kindje er is was mijn gelukkigste moment: love:

04-05-2014, 21:29



Citaat door 3azie:
ik vraag waar het aan ligt dat er zoveel complicaties zijn tegenwoordig ?

meiden van tegenwoordig zien eruit als tieners ongeacht hun oude leeftijd. dun en kort of mollig en kort.
als je hollandse ziet van hetzelfde leeftijd zijn het altijd ontwikkelde vrouwen lichamen, fors en sterk en lang.
Klopt dat is ook het probleem waardoor er complicaties ontstaan, je praat niet alleen maar onzin maar je bent ook nog eens onwetend
Dus hou je foute diagnose maar voor je, want zou je dit in een volle zaal vertellen zouden ze je dubbel uitlachen

04-05-2014, 21:37

Citaat door 3azie:
ik vraag waar het aan ligt dat er zoveel complicaties zijn tegenwoordig ?

meiden van tegenwoordig zien eruit als tieners ongeacht hun oude leeftijd. dun en kort of mollig en kort.
als je hollandse ziet van hetzelfde leeftijd zijn het altijd ontwikkelde vrouwen lichamen, fors en sterk en lang.
Aziaten zijn qua lengte, lichaamsmassa en volume ook niet ''ontwikkeld'' en toch behoren zij tot de gezondste volkeren ter wereld!
Lengte, lichaamsmassa etc. zeggen niets over je gezondheid.. Je komt heel onwetend over.

04-05-2014, 21:40

Citaat door 3azie:
lol , deze twee meiden zijn klein en mollig. sorry was niet beledigend bedoeld.
En jij bent hersenloos omdat je dingen roept waar je totaal geen verstand van hebt, je moet wel heel laag iq hebben Allah hsin 3oun

Pagina's : [1] 2 3