Bekijk volle/desktop versie : Vader maakt Ryan Giggs met de grond gelijk



03-05-2014, 23:13
Danny Wilson, de vader van Ryan Giggs, heeft in een spraakmakend interview zwaar uitgehaald naar zijn zoon. Volgens Wilson is Giggs niet in staat een topclub te coachen.

Ryan Giggs heeft geen contact meer met zijn vader en draagt de naam van zijn moeder. Wilson, die vroeger een rugbyspeler was, maakt zijn zoon in The Sun gelijk met de grond. Zo verwijst de vader onder meer naar de relatie die Giggs had met de vrouw van zijn broer.

"Ik kan niet begrijpen hoe spelers hem kunnen vertrouwen na wat hij zijn broer heeft aangedaan. Als je weet dat hij een bedrieger en een leugenaar is, hoe kan je hem dan nog vertrouwen?"

"Hij is zo saai als afwaswater. Hij heeft geen persoonlijkheid. In mijn ogen is hij niet uit het juiste hout gesneden om een manager te zijn."

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-05-02/vader-maakt-ryan-giggs-met-de-grond-gelijk

03-05-2014, 23:48


hoe kan je zo over je zoon praten...al hebben ze eeuwen lang ruzie ..hij moet niet zo praten over zijn zoon

03-05-2014, 23:53
Ik zit MOTD te kijken. Verslaggever vroeg Giggs ''is united weer op punt beland waar de club opgebouwd moet worden. Zegt Giggs; ''the quality is still there in the dressingroom''

Dan ben je idd geen toptrainer. Krom getikt worden door Sunderland..

03-05-2014, 23:55

Citaat door LaasteGeruchten:
hoe kan je zo over je zoon praten...al hebben ze eeuwen lang ruzie ..hij moet niet zo praten over zijn zoon
Ewa hij gaat met de vrouw van zijn bloed eigen broer

Zijn broer heeft trouwens ook zwaar uitgehaald

04-05-2014, 00:32



Citaat door Moslimm.:
ze zijn lovend over Aissadi
Yup een echte Marokkaan niet een Bakkali of Maher.

04-05-2014, 00:48

Citaat door Moslimm.:
uit de eredivisie

en een botje tegen beren uit engeland
Is de krachthonk in getrokken had ongeveer een jaar nodig om het fysiek aan te kunnen daarom kun je spelers uit de Eredvisie niet halen ze moeten eerst in een andere competitie spelen zodat ze krachtiger worden.

04-05-2014, 12:14

Citaat door Moslimm.:
uit de eredivisie

en een botje tegen beren uit engeland
Inderdaad wat een beest xsarcasme offx


04-05-2014, 12:30

Citaat door Moslimm.: