Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van de BEKENDE MAROKKANEN in Nederland?



Pagina's : [1] 2 3 4

12-02-2003, 18:43
Salaammalikoum allemaal,

Ik zat net ff te denken aan Idols en dus automatisch aan Hind en ook een beetje aan die Najib van Najib en Julia en Mohamed Chaaraa van goudkust. Dit zijn drie redelijk bekende acteurs, zangers. Deze mensen vertegenwoordige ons cultuur toch wel een beetje. Vinden jullie da ze dat goed doen of vinden jullie ze een schande voor de Marokkaanse gemeenschap in Nederland?

BoEsA Bent Dagilia :blauwkus:

12-02-2003, 18:49


ik vind het echt TOPPIE!!!
D'r moeten meer van komen hoor

12-02-2003, 18:51
mohammed chaara is cool, hij is mattie van mijn brada

weet je wie pas nep is, die touriya hadouedoe , of weet ik veel hoe ze heet

en zij is zwaaaar lelijk, ze overtreft mijn lelijkheid zelf

12-02-2003, 18:52
Hey Lelijkerd

Touriya is wel te zien in de reclame van PASOUA en toen zag ze er heel mooi uit of was ik vergeten me bril op te doen

BoEsA Bent Dagilia

12-02-2003, 18:54


Hahahahah erruugggggg Ze overtreft jouw lelijkheid :schok: Wa naariii dan moet ze wel errug lelijk zijn


Maar goed.. ik vind op zich de bekende Marokkanen ook wel
Sommige overdrijven weer een beetje zoals Bouchra en Touriya die (bijna) naakt op foto's staan.

How Low Can U Go


Verder vind ik het heel cool al die mocro's!!!!

xx SouSou xx

12-02-2003, 18:55

Citaat:
Origineel gepost door LELIJKERD
mohammed chaara is cool, hij is mattie van mijn brada

weet je wie pas nep is, die touriya hadouedoe , of weet ik veel hoe ze heet

en zij is zwaaaar lelijk, ze overtreft mijn lelijkheid zelf
Mo gaat wel..........maar de rest kan de pot op!!!! vooral die lelijkerd van Najib en Julia

12-02-2003, 18:57
een ieder moet zijn eigen gang gaan! ik vind het OK, ze doen het ook goed op TV vind ik!
Die Touria is niet lelijk ze heeft alleen geen uitstraling (mijn mening)!

12-02-2003, 18:58

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Salaammalikoum allemaal,

Ik zat net ff te denken aan Idols en dus automatisch aan Hind en ook een beetje aan die Najib van Najib en Julia en Mohamed Chaaraa van goudkust. Dit zijn drie redelijk bekende acteurs, zangers. Deze mensen vertegenwoordige ons cultuur toch wel een beetje. Vinden jullie da ze dat goed doen of vinden jullie ze een schande voor de Marokkaanse gemeenschap in Nederland?

BoEsA Bent Dagilia :blauwkus:
DE MEESTE KAN IK PERSOONLIJK MEE LEVEN MAAR JE HEBT OOK DIE APEN DIE ACHTERLIJK VOOR DE CAMERA LOPEN TE LULLEN VOORBEELD RAYMSTER DIE KAN BETER ZN BEK HOUDEN DR KOMT GEEN EEN VERSTANDIG WOORD UIT ZN BEK MAAR HIJ IS OOK HALF FROMAGE DAT VERKLAART EEN HOOP

12-02-2003, 18:58

Citaat:
Origineel gepost door -xxx-Rachida
Mo gaat wel..........maar de rest kan de pot op!!!! vooral die lelijkerd van Najib en Julia
EUHHHH..... wil je misschien voorzichtig zijn met de benaming LELIJKERD

want dat ligt heel gevoelig bij mij

12-02-2003, 19:00
persoonlijk ben ik blij dat ze in een positief daglicht staan alledrie...

Mohamed Chaara heb ik diverse keren ontmoet en ik vind het een schat van een jongen, heel intelligent en is niet op ze mondje gevallen.

van Najib weet ik niet zoveel ik weet alleen wel dat hij in de serie Najib en Julia wel erg ver gaat wat betreft sex

Hind vind ik erg goed zingen maar haar kledingdracht vind ik wat minder. Ik bedoel je vader zit in het publiek en dan een kort rokje dat vind ik niet kunnen en met mannen dansen is ook een minpuntje. hoewel ik haar wel een topwijf vind want ze doet wat ze wil. Ze volgt haar droom en dat bewonder ik in haar als je namelijk naar haar kijkt dan zie je een sterke, spontane, mooie jonge vrouw en geen klein meisje. Kortom ze staat stevig in haar schoenen...

en bouchra en touria die zijn mijn woorden niet waard ze drinken, gaan uit de kleren en dit zijn allesbehlave goeie vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschap.... maar ja Nederlanders zijn dol op ze ze zijn namelijk Zwaar Geintegreerd

If You Know what I mean

BoEsA, Bent Dagilia

12-02-2003, 19:39
http://www.batarea.com/pq/touriya/touriya.htm

12-02-2003, 20:05
hind en mohammed chaara en die ene die dunya(van dunya en desie)zijn da best


maarre die bouchra suxxxbigtime

12-02-2003, 20:54


hahahahahaha Naijbbbbbbbbb hahaha. Dus die vinden jullie goed hahahaha. Bouchra en Touria zijn half, maar die naijb is gewoon een mocro en geboren in marok en dan komt ie op tv zich zelf xxxxxxxxx. Dat vinden jullie top, ewa ja jullie mening. HAhahahahahahahaha xxxxxxxxx wat moet hij tegen zijn ouders zeggen. Ja pappa en mamma kijk naar naijb en julia daar speel ik in hahahahahaha

12-02-2003, 21:02
Idols & eikels

13-02-2003, 19:04
najib van najib en julia vind ik een viezerik hij gasat gewoon te ver met sex
ik vind dat hind super kan zingen en ze is ook eerlijk
mohammed chaara kan goed acteren en hij heeft ook een leuke uitstraling .
touria vind ik net een manwijf en ze is gewoon een schande
bouchra uit starmaker vind ik ook een schande met haar heupbroeken waar de string eruitsteekt dat kan echt niet

Pagina's : [1] 2 3 4