Bekijk volle/desktop versie : Sihr/tkaf



02-05-2014, 23:28
Salam alaikoum,

Ik zal even kort mijn verhaal aan jullie vertellen.
Ik ben een 25 jarige meisje die nog thuis woont, vele zullen zeggen van ja dat is normaal en is geen probleem maar toch zit het anders bij mij. Een tijdje terug ben ik een bezoekje gaan brengen bij een Imaam in Marokko, de reden hievoor was dat ik me niet goed voelde en ik een verschrikkelijke hekel aan jongens had en nog heb. Telkens als ik een jonge leer kennen begin ik na een tijdje van hem te walgen, ik let op de kleine dingen en knap ineens Af.. Het is niet bij 1 iemand zo nee het is echt bij elke jonge zo. Mijn haat was zo erg dat ik zelfs van dichtbij gelegen mannelijke familie leden begon te walgen. De Imaam in Marokko vertelde mij dat het sihr is, ik heb me een tijd lang depressie gevoeld en wou niks anders dan in bed liggen en huilen en nog steeds heb ik van die momenten.. Dit komt dus allemaal door die sihr. Ik ben al meerdere malen in behandeling geweest bij een Imaam maar zonder enig succes.. Mijn vraag aan jullie is of iemand een goeie Imaam kent die deze sihr ongedaan kan maken door middel van roukia enz. En niet met kaarten of andere dingen die god verboden heeft. Het moet een goed geleerd iemand zijn die hier verstand van heeft en dit op islamitische wijze ongedaan kan maken. Laat even een berichtje achter, ik dank jullie allemaal en hoop op positieve reacties in shaa Allah!

03-05-2014, 11:45


Een zuster doet rouqya, je kan der vinden op de pagina shifaa op facebook

03-05-2014, 11:57

Citaat door Sasuna:
Salam alaikoum,

Ik zal even kort mijn verhaal aan jullie vertellen.
Ik ben een 25 jarige meisje die nog thuis woont, vele zullen zeggen van ja dat is normaal en is geen probleem maar toch zit het anders bij mij. Een tijdje terug ben ik een bezoekje gaan brengen bij een Imaam in Marokko, de reden hievoor was dat ik me niet goed voelde en ik een verschrikkelijke hekel aan jongens had en nog heb. Telkens als ik een jonge leer kennen begin ik na een tijdje van hem te walgen, ik let op de kleine dingen en knap ineens Af.. Het is niet bij 1 iemand zo nee het is echt bij elke jonge zo. Mijn haat was zo erg dat ik zelfs van dichtbij gelegen mannelijke familie leden begon te walgen. De Imaam in Marokko vertelde mij dat het sihr is, ik heb me een tijd lang depressie gevoeld en wou niks anders dan in bed liggen en huilen en nog steeds heb ik van die momenten.. Dit komt dus allemaal door die sihr. Ik ben al meerdere malen in behandeling geweest bij een Imaam maar zonder enig succes.. Mijn vraag aan jullie is of iemand een goeie Imaam kent die deze sihr ongedaan kan maken door middel van roukia enz. En niet met kaarten of andere dingen die god verboden heeft. Het moet een goed geleerd iemand zijn die hier verstand van heeft en dit op islamitische wijze ongedaan kan maken. Laat even een berichtje achter, ik dank jullie allemaal en hoop op positieve reacties in shaa Allah!

Citaat:

Wa alikum assalam warahmatullah,


Ter info onderstaande ter nasieha fisabililah oeghty. Het wordt aanbevolen door de dragers van kennis om zelf ruqya asharhiya over jezelf te verrichten als zelfbehandeling ter mogelijke genezing bi idni Allah sis. Moge Allah subhanahu watahala je spoedig van je beproeving doen verlossen en je gezondheid doen herstellen. Allahuma ameen. Tawakkal alla Allah! Ghair insha Allah!


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4334969


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4884313


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3791944


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4789536


.

03-05-2014, 12:23

Citaat door Gouwenar:
Een zuster doet rouqya, je kan der vinden op de pagina shifaa op facebook
Salaam, een vraagje, heb jij toevallig ervaring met shifaa? Wil je daar dan iets over vertellen?

03-05-2014, 12:29



Citaat door Gouwenar:
Een zuster doet rouqya, je kan der vinden op de pagina shifaa op facebook

03-05-2014, 15:04
Uhm..ik ben 22 en heb persoonlijk ook altijd de neiging om te stoppen wanneer de huwelijksdag nadert.
Ik ben nu overigens verloofd en soms wil ik weer stoppen, maar dit doe ik gewoon niet. Ik heb het onder controle. Ik weet dat het bij mij komt door gebeurtenissen in het verleden, hoe weet je dus of dit niet het geval bij jou is?

03-05-2014, 17:02
Moge Allah alle zieke mensen genezen.

03-05-2014, 17:02

Citaat door oemniaaa:
Wat jij hebt is bindingsangst dat is heel normaal bij iedereen wanneer de huwelijksdag nadert. Bij sihr tegen trouwen heb je andere symptomen en gaat het niet 1x mis maar altijd als je op het punt staat te trouwen.. De imaam gaf haar al aan dat ze sihr heeft dus ze heeft op een bepaalde ayyaat heftig gereageerd.

Al-Sihr Ta’teel Al-Zawaaj,

Oftewel de betovering die ervoor zorgt dat de man of vrouw niet wil of kan trouwen, deze betovering wordt meestal door een slecht en jaloers persoon aangevraagd bij de tovenaar. De tovenaar stuurt een Djinn die de bijvoorbeeld de vrouw achterna moet zitten en in haar lichaam wil treden, als het lukt dan geeft hij haar altijd een slecht en benauwd gevoel als iemand om haar hand komt vragen.
Lukt het niet dan werkt de Djinn van de buitenkant en werkt met illusie zowel bij de vrouw als de man door hen voor elkaar heel lelijt te laten lijken.

Symptomen:

- Druk op de borst die benauwdheid en pijn veroorzaakt vooral net voor de avond en in de nacht
- De huwelijkskandidaat in een lelijke verschijning zien
- Hoofdpijn die niet met medicijnen te verhelpen is
- Heel slecht kunnen slapen
- Pijn in de onderrug
- Niet in staat zijn om te trouwen, terwijl er genoeg huwelijkskandidaten zijn geweest.
Barak allahoe fiki voor duidelijkheid!

03-05-2014, 17:11
Kan dit ook bij een man gedaan worden.Dat hij afstand van je neemt etc.

03-05-2014, 17:11

Citaat door Sasuna:
Salam alaikoum,

Ik zal even kort mijn verhaal aan jullie vertellen.
Ik ben een 25 jarige meisje die nog thuis woont, vele zullen zeggen van ja dat is normaal en is geen probleem maar toch zit het anders bij mij. Een tijdje terug ben ik een bezoekje gaan brengen bij een Imaam in Marokko, de reden hievoor was dat ik me niet goed voelde en ik een verschrikkelijke hekel aan jongens had en nog heb. Telkens als ik een jonge leer kennen begin ik na een tijdje van hem te walgen, ik let op de kleine dingen en knap ineens Af.. Het is niet bij 1 iemand zo nee het is echt bij elke jonge zo. Mijn haat was zo erg dat ik zelfs van dichtbij gelegen mannelijke familie leden begon te walgen. De Imaam in Marokko vertelde mij dat het sihr is, ik heb me een tijd lang depressie gevoeld en wou niks anders dan in bed liggen en huilen en nog steeds heb ik van die momenten.. Dit komt dus allemaal door die sihr. Ik ben al meerdere malen in behandeling geweest bij een Imaam maar zonder enig succes.. Mijn vraag aan jullie is of iemand een goeie Imaam kent die deze sihr ongedaan kan maken door middel van roukia enz. En niet met kaarten of andere dingen die god verboden heeft. Het moet een goed geleerd iemand zijn die hier verstand van heeft en dit op islamitische wijze ongedaan kan maken. Laat even een berichtje achter, ik dank jullie allemaal en hoop op positieve reacties in shaa Allah!
Je kunt niet zeggen dat rokia geen succes heeft gehad.. enkel dat je nog niet genezen bent..

Bovendien is het niet een imam die het weghaalt, maar Allah Soebhanahoe wa Ta'ala. Of je nu rokia doet bij een ervaren iemand of niet.. wanneer Allah bepaalt het weg te nemen dan gebeurd dit, wanneer Hij vindt dat het nog moet blijven, dan blijft het.. Bij sommigen duurt het maanden anderen jaren.. Qadr Allah..
Het is een beproeving, waar je rijkelijk voor beloont zult worden wanneer je er op de juiste manier mee omgaat bi idni Allah..

Verder is niet alleen belangrijk om rokia te doen, maar ook je eigen aan te passen. Je aan de islamitische voorschriften te houden, zodat de rokia ook effectief zal zijn in-sha Allah. Dus bidden, kennis opdoen, juiste kleding en gedrag vertonen, etc. etc.

Allah i sjafiek, moge Allah het voor je vergemakkelijken, ameen!

03-05-2014, 17:12

Citaat door kittkat:
Kan dit ook bij een man gedaan worden.Dat hij afstand van je neemt etc.
Ja dat kan, maar niet alles wat gebeurd komt door si7r etc.

Een man kan ook afstand nemen, doordat Allah het zo bepaalt heeft en het toch geen mektaab is.

03-05-2014, 17:16

Citaat door Senae12:
Ja dat kan, maar niet alles wat gebeurd komt door si7r etc.

Een man kan ook afstand nemen, doordat Allah het zo bepaalt heeft en het toch geen mektaab is.
Ik bedoel die man gaat naar raqi en door roqya is achter gekomen dat hij shir heeft door wat hij heeft gegeten.

03-05-2014, 17:22


Moge Allah hem genezen, ameen..

03-05-2014, 17:34

Citaat door Senae12:
Moge Allah hem genezen, ameen..
Allahoema ameen.

03-05-2014, 18:38

Citaat door Sasuna:
Salam alaikoum,

Ik zal even kort mijn verhaal aan jullie vertellen.
Ik ben een 25 jarige meisje die nog thuis woont, vele zullen zeggen van ja dat is normaal en is geen probleem maar toch zit het anders bij mij. Een tijdje terug ben ik een bezoekje gaan brengen bij een Imaam in Marokko, de reden hievoor was dat ik me niet goed voelde en ik een verschrikkelijke hekel aan jongens had en nog heb. Telkens als ik een jonge leer kennen begin ik na een tijdje van hem te walgen, ik let op de kleine dingen en knap ineens Af.. Het is niet bij 1 iemand zo nee het is echt bij elke jonge zo. Mijn haat was zo erg dat ik zelfs van dichtbij gelegen mannelijke familie leden begon te walgen. De Imaam in Marokko vertelde mij dat het sihr is, ik heb me een tijd lang depressie gevoeld en wou niks anders dan in bed liggen en huilen en nog steeds heb ik van die momenten.. Dit komt dus allemaal door die sihr. Ik ben al meerdere malen in behandeling geweest bij een Imaam maar zonder enig succes.. Mijn vraag aan jullie is of iemand een goeie Imaam kent die deze sihr ongedaan kan maken door middel van roukia enz. En niet met kaarten of andere dingen die god verboden heeft. Het moet een goed geleerd iemand zijn die hier verstand van heeft en dit op islamitische wijze ongedaan kan maken. Laat even een berichtje achter, ik dank jullie allemaal en hoop op positieve reacties in shaa Allah!
Vraagje, praktiseer jij zelf?

Bid je, kleed jij je volgens de koraan en soennah?
doe jij tauwba van jouw zondes etc?