Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Mason Pearson.



Pagina's : [1] 2

02-05-2014, 10:25
Iemand hier ervaring? Ik denk dat ik eindelijk maar de gok waag..


Voor degene die niet weten waar ik het over heb:
http://www.haarshop.nl/merken/mason-pearson

03-05-2014, 11:40


Niemand ?

04-05-2014, 15:08
Me zus heeft em en zij is er tevreden over. Ik ga die kam ook halen!

04-05-2014, 15:30
Tering, zo'n kam doet echt geen wonderen voor je haar, hoor.

Ik gebruik gewoon een gare kam van de Primark voor 1 euro en ik heb het mooiste haar ter wereld.

04-05-2014, 16:34


Dit is gemaakt van zwijnenhaar gatverdamme

04-05-2014, 19:18

Citaat door hadoet:
Me zus heeft em en zij is er tevreden over. Ik ga die kam ook halen!
Nice! Welke heeft zij

Citaat door BlackHairMaFia:
Tering, zo'n kam doet echt geen wonderen voor je haar, hoor.

Ik gebruik gewoon een gare kam van de Primark voor 1 euro en ik heb het mooiste haar ter wereld.
Ik heb ook mooi haar. Moet ik dan maar een gare kam gebruiken ? Jeh logica, kom terug als je ervaring ermee heb.

04-05-2014, 19:31
Wil je wat meer vertellen over deze kam? Wat voor resultaat geeft het, ben namelijk niet van plan om 70 euro neer te tellen voor een kam die ik ook voor 1 euro kan kopen.

04-05-2014, 19:34

Citaat door Floortje__:
Wil je wat meer vertellen over deze kam? Wat voor resultaat geeft het, ben namelijk niet van plan om 70 euro neer te tellen voor een kam die ik ook voor 1 euro kan kopen.
Ik heb hem zelf nog niet gekocht, vandaar dat ik andermans mening vraag.. Het schijnt echter dat deze borstel je haar écht heel zacht en glad etc maakt. Als dat zo is, ben ik best bereid erin te investeren het gaat toch om mn haar, niet geheel onbelangrijk

04-05-2014, 19:35
bij de h&m heb je precies zelfde met zwijnenhaar is ook superfijn die heb ik ook en die was 8 euro.
uiteindelijk betaal je zwaar voor het merk en niet alleen voor de kwaliteit dus denk goed na voor je zoveel geld verspilt aan een borstel.

04-05-2014, 19:37

Citaat door FRPinay:
Ik heb hem zelf nog niet gekocht, vandaar dat ik andermans mening vraag.. Het schijnt echter dat deze borstel je haar écht heel zacht en glad etc maakt. Als dat zo is, ben ik best bereid erin te investeren het gaat toch om mn haar, niet geheel onbelangrijk
Enkel dat? Ik kamp niet met dat probleem, heb Hamdoullilah best zacht en glad haar. Kwestie van de juiste shampoo gebruiken.

04-05-2014, 19:37

Citaat door Narciso:
bij de h&m heb je precies zelfde met zwijnenhaar is ook superfijn die heb ik ook en die was 8 euro.
uiteindelijk betaal je zwaar voor het merk en niet alleen voor de kwaliteit dus denk goed na voor je zoveel geld verspilt aan een borstel.
Als het verspilling was, zou niet letterlijk iedereen lyrisch zijn erover.. Lijkt mij En niet geschoten altijd mis, lijkt me. Tis ook weer geen paar honderd euro

04-05-2014, 19:39

Citaat door Floortje__:
Enkel dat? Ik kamp niet met dat probleem, heb Hamdoullilah best zacht en glad haar. Kwestie van de juiste shampoo gebruiken.
Je moet zelf maar even googlen. Ik heb van mezelf ook makkelijk haar, maarja, als het beter kan.. Waarom niet. Beetje jammer dat iedereen het hier alleen over de prijs heeft

04-05-2014, 19:41



Citaat door FRPinay:
Als het verspilling was, zou niet letterlijk iedereen lyrisch zijn erover.. Lijkt mij En niet geschoten altijd mis, lijkt me. Tis ook weer geen paar honderd euro
wat is iedereen? zeker die beautybloggers. maarja je moet het zelf weten suc6

04-05-2014, 19:47

Citaat door FRPinay:
Je moet zelf maar even googlen. Ik heb van mezelf ook makkelijk haar, maarja, als het beter kan.. Waarom niet. Beetje jammer dat iedereen het hier alleen over de prijs heeft
Vind het nogal vreemd dat jij het jammer vind dat iedereen het over de prijs heeft. Een kam koop je niet gauw voor 70 euro. Me vader is geen oliesjeik.

04-05-2014, 19:50

Citaat door Floortje__:
Vind het nogal vreemd dat jij het jammer vind dat iedereen het over de prijs heeft. Een kam koop je niet gauw voor 70 euro. Me vader is geen oliesjeik.
Mijn vader ook niet, maar ik werk zelf hard voor mijn geld.. Vind dat ik mezelf dan best mag verwennen af en toe.

Pagina's : [1] 2