Bekijk volle/desktop versie : Ook Liverpool wilt zich versterken met Taarabt



Pagina's : [1] 2

02-05-2014, 00:07
Liverpool and Manchester United are set to battle it out for the signature of Queens Park Rangers playmaker Adel Taarabt, according to Football Direct News.

Taarabt has been on-loan at Clarence Seedorf’s AC Milan, and has impressed for the club in Serie A, amassing eleven goals for the team.

His impressive form in Serie A has caught the attention of an array of top european clubs, with Brendan Rodgers’ Liverpool and Manchester United both vying for the Morrocan 24-year-old.

Taarabt is a target for Liverpool and Manchester United
Liverpool are hopeful their involvement in the Champions League next season will give them the edge over Manchester United, who will not be in the competition.

Taarabt is all but certain to leave Loftus Road in the summer, joining the likes of Loic Remy out of the exit door. His high salary has been a huge burden on the QPR wage bill, and Tony Fernandes is eager to get rid of the Morrocan.

02-05-2014, 00:15


Hij kan beter in Italie blijven.

02-05-2014, 00:27
Een beetje respect tegenover milaan. Maarja als ze die 7 mil niet willen dokken dan moet hij wel weg.

02-05-2014, 00:30
Zie hem liever bij liverpool ik denk wel dat hij daar past en zeker als hij leert om een spelmaker te worden.

02-05-2014, 00:33



Citaat door DracullaLN:
Zie hem liever bij liverpool ik denk wel dat hij daar past en zeker als hij leert om een spelmaker te worden.
Taarabt is beter op zijn plek in Italie, gaat het spel in een wat lager tempo dan Engeland. Plus Taarabt is dan wel profvoetballer maar heeft geen atletisch lichaam om echt top te worden in de PL.

02-05-2014, 01:40

Citaat door Realist23:
Taarabt is beter op zijn plek in Italie, gaat het spel in een wat lager tempo dan Engeland. Plus Taarabt is dan wel profvoetballer maar heeft geen atletisch lichaam om echt top te worden in de PL.
Dat heb je niet nodig als je goed genoeg bent kijk naar Zidane, Mardonna, Ronaldo9 etc.. etc..
Of van hedendaags: Messi etc.. etc..

Ik vind gewoon dat hij wel een niveau hoger dan Milan kan spelen het is allemaal zo traag bij die club en het ziet er ook niet echt uit dat hij zich zelf daar ontwikkeld.

02-05-2014, 02:07
Voor wie moet hij spelen? Sterling en Sturrigde zijn beter. Denk dat hij beter bij Milan kan blijven, milan gaat vernieuwen en denk dat Seedorf het echt in hem ziet zitten. Basisplaats en volgend jaar wat aankopen en spelen ze weer in de top van de seri a mee.

02-05-2014, 08:43

Citaat door jacksnack:
Voor wie moet hij spelen? Sterling en Sturrigde zijn beter. Denk dat hij beter bij Milan kan blijven, milan gaat vernieuwen en denk dat Seedorf het echt in hem ziet zitten. Basisplaats en volgend jaar wat aankopen en spelen ze weer in de top van de seri a mee.
Taarabt kun je voorin overal neerzetten en achter de spitsen

02-05-2014, 12:28
Taarabt moet naar de primera division past ideal bij zijn manier van spelen.
Zelfde geldt voor tal van Marokkaanse spelers.

02-05-2014, 13:38

Citaat door Tranquilo_:
Taarabt kun je voorin overal neerzetten en achter de spitsen
Joh? alles is heel de voorhoede beter dan Taarabt.

Coutinho, Sterling, Sturridge en Suarez

02-05-2014, 13:39
ik zag je topic niet..ik ga even mijn topic sluiten

02-05-2014, 13:40
http://www.footballdirectnews.com/premier-league-news/48188-tottenham-to-re-sign-winger.php

02-05-2014, 13:56



Citaat door jacksnack:
Joh? alles is heel de voorhoede beter dan Taarabt.

Coutinho, Sterling, Sturridge en Suarez
Sterling en Coutinho sorry maar Taarabt maakt gehakt van die 2

02-05-2014, 14:09

Citaat door Tranquilo_:
Sterling en Coutinho sorry maar Taarabt maakt gehakt van die 2
Meen jij dit echt? Wollah dan heb je echt geen verstand van voetbal. Sterling is misschien wel het grootste talent in zijn leeftijdcategorie. Is een echte middenvelder met heel veel loopvermogen, lol.

02-05-2014, 14:23

Citaat door jacksnack:
Meen jij dit echt? Wollah dan heb je echt geen verstand van voetbal. Sterling is misschien wel het grootste talent in zijn leeftijdcategorie. Is een echte middenvelder met heel veel loopvermogen, lol.
Zeiden ze ook over walcott, ze kunnen allebei rennen

wil jij zeggen dat die 2 meer techniek hebben dan taarabt

Pagina's : [1] 2