Bekijk volle/desktop versie : Bestaat dat nog, liefde?



Pagina's : [1] 2

12-02-2003, 16:20

Citaat door Omari:
Volgens mij komt dat alleen nog voor in mooie gemaakte films!! Wat denken jullie??
.

12-02-2003, 16:25


LIEFDE IS BOULCHIT!!!!!!!!!!!

ik ben 15 jaar en heb tot nu toe nog nooit een relatie gehad gewoonweg omdat dat haram is

meisjes mogen geen vriendjes hebben voor hun huwelijk
(als je me niet geloofd ga dat dan in de korhan ozoeken)

en voor de meisjes die zich aangevallen voelen moeten het niet persoonlijk nemen


12-02-2003, 16:26

Citaat:
Origineel gepost door Alicia_girl
LIEFDE IS BOULCHIT!!!!!!!!!!!

ik ben 15 jaar en heb tot nu toe nog nooit een relatie gehad gewoonweg omdat dat haram is

meisjes mogen geen vriendjes hebben voor hun huwelijk
(als je me niet geloofd ga dat dan in de korhan ozoeken)

en voor de meisjes die zich aangevallen voelen moeten het niet persoonlijk nemen

HALLOW!

hoe gaat het........................?

Long time no see.........................:hoedaf:

12-02-2003, 16:27
ik denk wel dat het er is je moet alleen goed zoeken!!!!!!!!
(in alle hoeken)


12-02-2003, 16:28


15 jaar en wijs

12-02-2003, 16:29
whahahahaaa!!!


wijsheid zit niet in leeftijd!!!!!


12-02-2003, 16:35
volgens mij bestaat ware liefde wel maar het is niet altijd zo dat iedereen zijn geliefde vindt!!!

luve ya alll !!!!!!!

12-02-2003, 16:38
blijkbaar ben jij jou geliefde nog niet tegengekomen??

12-02-2003, 16:39
Liefde..........

Liefde.......wat is dat...?
Of beter gezegd, wat wil jij dat het is?

Veel mensen hebben een ideaal beeld, over de liefde tussen twee personen. Deze word versterkt door de vele romantische films met een
happy end. Je wilt dat ook, die ideale man/vrouw, zij/hij die weet wat je wilt en het ook kan geven.

Maar is het in de werkelijkheid ook zo? Het pakt vaak anders uit, mensen scheiden, mensen verliezen geloof in hun relatie. Soms is de oorzaak ontrouw of botsende karakteristieke eigenschappen.

Hoe komt dat? Vaak beginnen mensen een relatie die niet gebaseerd is op de werkelijke persoonlijkheid, maar op hoe die persoon zich voordoet. Hij/zij past in je ideaalbeeld, maar later blijkt dat anders te zitten.

Maar wat is liefde dan? Liefde is iets groots, iets speciaals, iets voor jezelf en voor de ander. Als je het wil laten passen in je ideaal beeld gat het vaak mis. Want liefde is wat je ervan maakt, het is er niet met een standaard. Liefde is hoeveel jij wil geven, wat jij wil geven.

Om een relatie een toekomst te geven moet je voor het beginnen elkaar aanvoelen, tijd nemen om elkaar goed te leren kennen. Als je dan weet wie zij/hij is, dan zal liefde zich openbaren.

>>>EMIEN<<< :hoedaf:

12-02-2003, 16:41
AMIEN!!!!!!!

12-02-2003, 16:41

Citaat:
Origineel gepost door EMIEN
HALLOW!

hoe gaat het........................?

Long time no see.........................:hoedaf:
heeeeeeeeeeeeeeeyy amine

hoe gaat het?

stuur je mij 1 van deze dagen een pm?

12-02-2003, 16:42
tuurlijk bestaat liefde je moet aleen ff heel goed gan poeren, dan zul je de ware liefde wel vinden

KUss Masriya

12-02-2003, 16:43


mooi gezegd emien !!!
da moet ik eerlijk toegeven.
Liefde heeft voor iedereen een andere betekenis en iedereen heeft zijn eigen manier van hoe die ermee omgaat!!

12-02-2003, 16:43

Citaat:
Origineel gepost door misty darkangel
ik denk wel dat het er is je moet alleen goed zoeken!!!!!!!!
(in alle hoeken)

maar ik ben niet opzoek naar liefde

ik heb daar gewoon geen behoefte aan
snap je?


12-02-2003, 16:44

Citaat:
Origineel gepost door Corleone
15 jaar en wijs
de wijsheid heb ik van mijn vader

Pagina's : [1] 2