Bekijk volle/desktop versie : Ik val niet op Marokkanen :(



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

29-04-2014, 14:33
Echt erg. Ik val meestal alleen op Nederlandse jongens. Ze zijn meestal knapper en veel langer. Het gare is dat ze wel meestal echt droog zijn. En hele lelijke normen en waarden erop nahouden haha. Wij hebben toch bepaalde dingen als hsoema en qua geloof toch haya, dat hebben zij niet. Ze vinden gewoon alles normaal. Maar ik vind het erg dat ik wel alleen op Hollanders val, juist omdat ik niet met een Hollander wil eindigen.

29-04-2014, 14:35


Knapper & langer is onzin. Je komt denk ik niet vaak buiten. Of woont in een witte buurt waar geen Marokkaan te bekennen is.

29-04-2014, 14:37

Citaat door Xaviera:
Knapper & langer is onzin. Je komt denk ik niet vaak buiten. Of woont in een witte buurt waar geen Marokkaan te bekennen is.
+

29-04-2014, 14:37
Ga toch je tanden poetsen stinkwijf alsof wij marokkaanse mannen voor jou een nummertje hebben getrokken.
ga lekker met je smeerkaas ergens anders janken over je voorkeur.

Als ik je laatste zin lees denk ik echt dat jij een IMAM nodig hebt gestoord kind.....

29-04-2014, 14:38



Citaat door Xaviera:
Knapper & langer is onzin. Je komt denk ik niet vaak buiten. Of woont in een witte buurt waar geen Marokkaan te bekennen is.
Klopt beide niet :P Woon in een Marokkanenbuurt waar alle Marokkanen of buiten hangen of van die studentjes zijn. En hou daar niet van. En Nederlanders vind ik leuker. Niet iedereen natuurlijk, je hebt veel tokkies enz.

29-04-2014, 14:38
Smaken verschillen.Ik vindt juist Marokkaanse jongens mooi.
Als het een moslim is, dan kan het wel, anders ben je fout bezig.

29-04-2014, 14:39

Citaat door taxi36:
Ga toch je tanden poetsen stinkwijf alsof wij marokkaanse mannen voor jou een nummertje hebben getrokken.
ga lekker met je smeerkaas ergens anders janken over je voorkeur.

Als ik je laatste zin lees denk ik echt dat jij een IMAM nodig hebt gestoord kind.....
Hahah met dit soort taal maak jij je ook niet bepaald aantrekkelijk. Is gwn persoonlijke voorkeur. Kan ik niks aan doen.

29-04-2014, 14:39

Citaat door taxi36:
Ga toch je tanden poetsen stinkwijf alsof wij marokkaanse mannen voor jou een nummertje hebben getrokken.
ga lekker met je smeerkaas ergens anders janken over je voorkeur.

Als ik je laatste zin lees denk ik echt dat jij een IMAM nodig hebt gestoord kind.....
Je zuster op een normale wijze aanspreken is ook een optie. Let op je taal!!!

29-04-2014, 14:40
Sinds wanneer zijn Nederlanders knapper en leuker, kwa wat vraag ik me dan af ze hebben geen eens humor

29-04-2014, 14:40
Als straf voor je uitspraak, sluit ik je op in een kamer met allemaal korte en dikke Marokkaanse mannen. Tot verliefdheid volgt.

Ik weet dat het zwaar is. Maar je gedrag heeft gevolgen.

29-04-2014, 14:40

Citaat door eeuwen:
Smaken verschillen.Ik vindt juist Marokkaanse jongens mooi.
Als het een moslim is, dan kan het wel, anders ben je fout bezig.
Nee doe sowieso niks hamdoulilah. Ben sowieso tegen alle vormen van relaties en al helemaal met een niet-moslim. Tis maar dat je denkt, uhmm met wie zal ik later eindigen als ik alleen Nederlanders leuk vind??

29-04-2014, 14:42

Citaat door SandGlass:
Je zuster op een normale wijze aanspreken is ook een optie. Let op je taal!!!

Haha precies!

Citaat door MocroGirl00:
Sinds wanneer zijn Nederlanders knapper en leuker, kwa wat vraag ik me dan af ze hebben geen eens humor

Ik vind hun droge humor hilarisch hahaha

Citaat door Milky_:
Als straf voor je uitspraak, sluit ik je op in een kamer met allemaal korte en dikke Marokkaanse mannen. Tot verliefdheid volgt.

Ik weet dat het zwaar is. Maar je gedrag heeft gevolgen.
Omg nachtmerrie hahaha

29-04-2014, 14:42



Citaat door nieuweling2013:
Echt erg. Ik val meestal alleen op Nederlandse jongens. Ze zijn meestal knapper en veel langer. Het gare is dat ze wel meestal echt droog zijn. En hele lelijke normen en waarden erop nahouden haha. Wij hebben toch bepaalde dingen als hsoema en qua geloof toch haya, dat hebben zij niet. Ze vinden gewoon alles normaal. Maar ik vind het erg dat ik wel alleen op Hollanders val, juist omdat ik niet met een Hollander wil eindigen.
Trouw gewoon met een Nederlander dat is beter voor jouw. Niemand zal je in deze tijd wat verplichten dus gewoon doen!

29-04-2014, 14:45

Citaat door bones:
Trouw gewoon met een Nederlander dat is beter voor jouw. Niemand zal je in deze tijd wat verplichten dus gewoon doen!
Maar door de ultieme droogte van hun persoonlijkheid kan ik dat niet aan :'-(

29-04-2014, 14:46

Citaat door nieuweling2013:
Maar door de ultieme droogte van hun persoonlijkheid kan ik dat niet aan :'-(
Ewa val ons dan niet lastig als het onmogelijk is !

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18