Bekijk volle/desktop versie : 'Baan Sylvie Meis op het spel'



Pagina's : [1] 2

29-04-2014, 00:11
'Baan Sylvie Meis op het spel'
van onze redactie

Sylvie Meis moet wellicht op zoek naar een nieuwe baan. Daniel Hartwich, met wie Sylvie Let's Dance voor RTL Duitsland presenteert, heeft het helemaal gehad met haar.

Foto: EPA

De Duitse krant Bild schrijft dat de spanningen tussen de twee zo hoog zijn opgelopen dat Hartwich niet meer met Sylvie wil repeteren.

De Let's Dance-presentatoren hebben normaal gesproken op donderdag repetities om Sylvie zekerder te maken over haar teksten. Hartwich heeft daar volgens Bild geen zin meer in omdat hij de repetities ziet als tijdverspilling. Sinds vorige week lopen ze nu alleen op vrijdag, vlak voor ze live gaan, de show door.

Dat Hartwich een hekel aan de Nederlandse heeft, werd zaterdag tijdens een andere show, die hij presenteerde, al duidelijk. Tegen een kandidate van Deutschland Sucht Den Superstar zei hij: "Je bent blond en spreekt slecht Duits. RTL zal vast een baan voor je vinden." Woorden die gezien woorden als een sneer naar Meis.

Sylvies contract bij RTL loopt in 2015 af. Gesprekken over haar toekomst bij de zender zouden al in volle gang zijn.


http://www.telegraaf.nl/prive/22562353/___Baan_Sylvie_op_het_spel___.html

29-04-2014, 00:12


Met die duitsers moet je geen grappen maken en zeker hun taal moet je goed beheersen

anders geht es nicht und muss man sich verschwinden


Hollandse Allochtone/AUSLANDERIN in Das Grosse deutschland


wij NLers weten er alles van toch

als je hier wilt wonen en werken moet je verdomme onze taal goe spreken

29-04-2014, 00:26
Vind het wel zielig voor haar . Ze krijgt van veel hoeken tegen wind . Hoop dat voor haar dat er betere tijden op komst zijn

29-04-2014, 00:31

Citaat door Almagrebi37:
Met die duitsers moet je geen grappen maken en zeker hun taal moet je goed beheersen anders geht es nicht und muss man sich verschwinden Hollandse Allochtone/AUSLANDERIN in Das Grosse deutschland wij NLers weten er alles van toch als je hier wilt wonen en werken moet je verdomme onze taal goe spreken
Volgend berichtje van jou gaat waarschijnlijk over het racistische verleden van de waterlelie.
Jij bent echt ziek in je hoofd!!

29-04-2014, 01:24



Citaat door bruidske:
Vind het wel zielig voor haar . Ze krijgt van veel hoeken tegen wind . Hoop dat voor haar dat er betere tijden op komst zijn
Raar, mij boeid het geen enkele flikker.

Ik krijg ook vele tegenslagen, voor mij huil je niet. Apart, moet ik eerst een villa en nieuws BMW hebben voordat je ook voor mij huilt?

29-04-2014, 02:28

Citaat door JamalZeist:
Schrijf het op in je dagboek, onder de V van Verschrikkelijke gebeurtenissen
Jouw hoofd zien is inderdaad wel een verschrikkelijke gebeurtenis ja.

29-04-2014, 02:46

Citaat door Arablover:
Raar, mij boeid het geen enkele flikker.

Ik krijg ook vele tegenslagen, voor mij huil je niet. Apart, moet ik eerst een villa en nieuws BMW hebben voordat je ook voor mij huilt?
Wil jij ook een beetje aandacht met je debielige reactie s

En ja . vind het zielig voor haar en gun haar betere tijden. Ik gun namelijk niemand ellende . Als jij tegenslagen hebt , dan hoop ik ook voor jou dat het goed komt . Snap jou probleem dus niet zo

29-04-2014, 09:15
Ik word naar van dat mens.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

29-04-2014, 10:03
Ze lijkt op arnold schwarzenegger zelfde apesnoet

29-04-2014, 10:15

Citaat door Almagrebi37:
Ze lijkt op arnold schwarzenegger zelfde apesnoet
Dat is ook niet aardig...

29-04-2014, 10:17

Citaat door MoiSophia:
Dat is ook niet aardig...
Arnold is een van de iconen van USA dus das hele eer voor haar

een oostenrijkse mof uit nazifamilie die acteur en gouverneur word van California

29-04-2014, 10:19

Citaat door Almagrebi37:
Arnold is een van de iconen van USA dus das hele eer voor haar

een oostenrijkse mof uit nazifamilie die acteur en gouverneur word van California
Ja en dan een kind scoort bij de lelijke Mexicaanse huishoudster.
Die Arnold toch.

29-04-2014, 10:19



Citaat door Almagrebi37:
'Baan Sylvie Meis op het spel'
van onze redactie

Sylvie Meis moet wellicht op zoek naar een nieuwe baan. Daniel Hartwich, met wie Sylvie Let's Dance voor RTL Duitsland presenteert, heeft het helemaal gehad met haar.

Foto: EPA

De Duitse krant Bild schrijft dat de spanningen tussen de twee zo hoog zijn opgelopen dat Hartwich niet meer met Sylvie wil repeteren.

De Let's Dance-presentatoren hebben normaal gesproken op donderdag repetities om Sylvie zekerder te maken over haar teksten. Hartwich heeft daar volgens Bild geen zin meer in omdat hij de repetities ziet als tijdverspilling. Sinds vorige week lopen ze nu alleen op vrijdag, vlak voor ze live gaan, de show door.

Dat Hartwich een hekel aan de Nederlandse heeft, werd zaterdag tijdens een andere show, die hij presenteerde, al duidelijk. Tegen een kandidate van Deutschland Sucht Den Superstar zei hij: "Je bent blond en spreekt slecht Duits. RTL zal vast een baan voor je vinden." Woorden die gezien woorden als een sneer naar Meis.

Sylvies contract bij RTL loopt in 2015 af. Gesprekken over haar toekomst bij de zender zouden al in volle gang zijn.


http://www.telegraaf.nl/prive/22562353/___Baan_Sylvie_op_het_spel___.html
Leuke spiegel voor Hollanders hoe ze erbij staan in het buitenland.

29-04-2014, 10:20

Citaat door Almagrebi37:
Met die duitsers moet je geen grappen maken en zeker hun taal moet je goed beheersen

anders geht es nicht und muss man sich verschwinden


Hollandse Allochtone/AUSLANDERIN in Das Grosse deutschland


wij NLers weten er alles van toch

als je hier wilt wonen en werken moet je verdomme onze taal goe spreken
Of oprotten naar Istanboel (daar wil je nog niet dood gevonden worden)

29-04-2014, 10:24

Citaat door Batavijf:
Volgend berichtje van jou gaat waarschijnlijk over het racistische verleden van de waterlelie.
Jij bent echt ziek in je hoofd!!
Nee Meis klinkt joods niet verstandig om naar Duitsland te gaan

Pagina's : [1] 2