Bekijk volle/desktop versie : heb jullie hulp nodig please!!!!!!!!



28-02-2005, 19:40
binnekort gaan we op bezoek naar me aanstaande schoonouders, maar wat neem je dan mee ik heb echt geen idee kan iemand me hierbij helpen

28-02-2005, 20:04



Citaat door tootje:
binnekort gaan we op bezoek naar me aanstaande schoonouders, maar wat neem je dan mee ik heb echt geen idee kan iemand me hierbij helpen
sppaannneenndddd, ik zou zelf marokaanse koekjes meenemen als ik jou was
of gebak, valt altijd in de smaak
succes

01-03-2005, 01:16

Citaat door tootje:
binnekort gaan we op bezoek naar me aanstaande schoonouders, maar wat neem je dan mee ik heb echt geen idee kan iemand me hierbij helpen
salaam,
je kan b.v:net wat AR al schreef marokkaanse koekjes of mooi uitziende gebak meenemen of...
daarbij een mooie boeket bloemen en of in plaats van het gebak en koekjes
bij de bakker heerlijke bonbons laten maken of gewoon wat ze daar al hebben
dat is het van nu he,maar als je het op de oude wijze wilt doen dan...
neem je paar pakken suiker(de marokkaanse natuurlijk )en een schaap .
maar ja dat is de oude traditie ,het gaat uiteindelijk om het gebaar ,
met iets kleins en moois lijkt het al iets GROOTS .




SUCCES AGOEJA


groetjesxsamarax

01-03-2005, 10:57

Citaat door tootje:
binnekort gaan we op bezoek naar me aanstaande schoonouders, maar wat neem je dan mee ik heb echt geen idee kan iemand me hierbij helpen
Je gaat op bezoek naar je aanstaande schoonouders. Is het een huwelijksaanzoek of zo? Want dan moet je wel een schaap meenemen, gebak, kadootjes voor je aanstaande, bloemen etc.

29-04-2005, 23:34


Vraag je vader a sahbie en je moeder hun zullen het wel weten

30-04-2005, 16:06

Citaat door Yara134:
Je gaat op bezoek naar je aanstaande schoonouders. Is het een huwelijksaanzoek of zo? Want dan moet je wel een schaap meenemen, gebak, kadootjes voor je aanstaande, bloemen etc.
Dat vraag ik me ook af

03-05-2005, 21:50
suiker, zelfgemaakte koekjes, een schaap of een doos kippen valt altijd in de smaak van marokkaanen