Bekijk volle/desktop versie : Ik ben eruit!!.... ik ga voor een Nederlandse man :)...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

25-04-2014, 10:51
Die slaan je niet.... Die bedreigen je niet.. die schreeuwen niet tegen je

en ik weet dat niet ALLE nederlandse mannen zo zijn.... maar bij nederlanders zijn de UITZONDERINGEN de geweldadige types.... bij marokkanen zijn de UITZONDERINGEN de rustige goeie lieve types.... als ik daar op moet wachten?

en het risico is te groot dat het een poppenkast is en dat hij me na een aantal jaar toch in elkaar timmert...

Ik ben eruit... ik kan niet wachten....

"lieverd, laten we er even over praten...."

"lieverd, het is nu al zo lang geleden dat we samen uiteten zijn gegaan. Dat doet ons huwelijk echt goed. Bel even de oppas... en we gaan morgenavond samen er tussen uit"...

"o lieverd, ik kook wel even.. volgens mij ben je nu ongesteld. ik snap wel dat je geen zin heb om te koken."

"lieverd je moet niet boos zijn.... het spijt me oke.."



in tegenstelling tot..

"qawed johhh jij moet gewoon naar mij luisteren klaar"

"ik heb spijt dat ik met jou ben getrouwd tfoe.... ik ben gwn geflasht schijnheil"

"hey luister vriendin... als jij ongesteld bent ik heb daar niks mee te maken heh.... qa ik heb de hele dag gewerkt (zij ook, maar boeit hem niet)".


"eigen schuld, jij lokt mij uit"...


en kom nu niet met niet ALLE mannen zijn zo... Marokkaanse mannen kunnen gewoon geen ruzie maken met hun vrouw, ze maken het altijd erger dan het is.

25-04-2014, 10:53


Als je je nieuwe vriendje maar niet vertelt dat hij maar een alternatief is mskin. Gewoon doen alsof het eerste keus is Enjoy!

25-04-2014, 10:55
Doen! Doen! Doen!

25-04-2014, 10:56

Citaat door Zemmita:
Die slaan je niet.... Die bedreigen je niet.. die schreeuwen niet tegen je

en ik weet dat niet ALLE nederlandse mannen zo zijn.... maar bij nederlanders zijn de UITZONDERINGEN de geweldadige types.... bij marokkanen zijn de UITZONDERINGEN de rustige goeie lieve types.... als ik daar op moet wachten?

en het risico is te groot dat het een poppenkast is en dat hij me na een aantal jaar toch in elkaar timmert...

Ik ben eruit... ik kan niet wachten....

"lieverd, laten we er even over praten...."

"lieverd, het is nu al zo lang geleden dat we samen uiteten zijn gegaan. Dat doet ons huwelijk echt goed. Bel even de oppas... en we gaan morgenavond samen er tussen uit"...

"o lieverd, ik kook wel even.. volgens mij ben je nu ongesteld. ik snap wel dat je geen zin heb om te koken."

"lieverd je moet niet boos zijn.... het spijt me oke.."



in tegenstelling tot..

"qawed johhh jij moet gewoon naar mij luisteren klaar"

"ik heb spijt dat ik met jou ben getrouwd tfoe.... ik ben gwn geflasht schijnheil"

"hey luister vriendin... als jij ongesteld bent ik heb daar niks mee te maken heh.... qa ik heb de hele dag gewerkt (zij ook, maar boeit hem niet)".


"eigen schuld, jij lokt mij uit"...


en kom nu niet met niet ALLE mannen zijn zo... Marokkaanse mannen kunnen gewoon geen ruzie maken met hun vrouw, ze maken het altijd erger dan het is.
Zemmita, Yek lebes?!

25-04-2014, 11:03



Citaat door Wolkenridder:
Doen! Doen! Doen!


doe ik! doe ik! doe ik!

ik kan niet wachten op een attent ontbijtje van hem....

hij moet natuurlijk wel besneden worden heh!

http://https://www.youtube.com/watch?v=JdKzfab7cX4

Citaat door Yass1ne:
Zemmita, Yek lebes?!
hamdoulilah sawel 3liek gheir ou rba7!

25-04-2014, 11:09

Wel een moslim he inshallah

Verstuurd vanuit West

25-04-2014, 11:12

Citaat door Mtiwiewest:

Wel een moslim he inshallah

Verstuurd vanuit West
absoluut ncha allah!

nog een voordeel

als hij moslim wordt dan volgt hij gwn de 5 zuilen vd islam

iets wat de meeste mgharba niet eens doen!

WAAROM nog een marokkaan? zodat iedereen kan zeggen de dochter van die is "gelukkig" getrouwd met een maghrebie?

25-04-2014, 11:16

Citaat door Zemmita:
doe ik! doe ik! doe ik!

ik kan niet wachten op een attent ontbijtje van hem....

hij moet natuurlijk wel besneden worden heh!

http://https://www.youtube.com/watch?v=JdKzfab7cX4


hamdoulilah sawel 3liek gheir ou rba7!

Mijn zegen heb je!
We lezen de familiedrama wel in de krant Of Peter R de Vries gaat naar je opzoek als je ergens in een bos ligt begraven

25-04-2014, 11:20

Citaat door Zemmita:
absoluut ncha allah!

nog een voordeel

als hij moslim wordt dan volgt hij gwn de 5 zuilen vd islam

iets wat de meeste mgharba niet eens doen!

WAAROM nog een marokkaan? zodat iedereen kan zeggen de dochter van die is "gelukkig" getrouwd met een maghrebie?

Ewa ja Allahi hdina

Ja mgarba praten veel .. tfoetfoetfoe

Een bekeerde hollandia of shi indo moslima is ook niet slecht hihi

Verstuurd vanuit West

25-04-2014, 11:20

Citaat door Wolkenridder:
Mijn zegen heb je!
We lezen de familiedrama wel in de krant Of Peter R de Vries gaat naar je opzoek als je ergens in een bos ligt begraven
Als hij moslim is geworden is er toch niks aan de hand?

25-04-2014, 11:24
Oh gadverdamme zeg. Lang leven het temperament en de hele familie die je dr bij huwt.

25-04-2014, 11:28

Citaat door Wolkenridder:
Mijn zegen heb je!
We lezen de familiedrama wel in de krant Of Peter R de Vries gaat naar je opzoek als je ergens in een bos ligt begraven


Hahahahahah! Wollah jij hebt mij echt laten lachen. Ik ga gewoon stuk.

25-04-2014, 11:28



Citaat door Zemmita:
Die slaan je niet.... Die bedreigen je niet.. die schreeuwen niet tegen je

en ik weet dat niet ALLE nederlandse mannen zo zijn.... maar bij nederlanders zijn de UITZONDERINGEN de geweldadige types.... bij marokkanen zijn de UITZONDERINGEN de rustige goeie lieve types.... als ik daar op moet wachten?

en het risico is te groot dat het een poppenkast is en dat hij me na een aantal jaar toch in elkaar timmert...

Ik ben eruit... ik kan niet wachten....

"lieverd, laten we er even over praten...."

"lieverd, het is nu al zo lang geleden dat we samen uiteten zijn gegaan. Dat doet ons huwelijk echt goed. Bel even de oppas... en we gaan morgenavond samen er tussen uit"...

"o lieverd, ik kook wel even.. volgens mij ben je nu ongesteld. ik snap wel dat je geen zin heb om te koken."

"lieverd je moet niet boos zijn.... het spijt me oke.."



in tegenstelling tot..

"qawed johhh jij moet gewoon naar mij luisteren klaar"

"ik heb spijt dat ik met jou ben getrouwd tfoe.... ik ben gwn geflasht schijnheil"

"hey luister vriendin... als jij ongesteld bent ik heb daar niks mee te maken heh.... qa ik heb de hele dag gewerkt (zij ook, maar boeit hem niet)".


"eigen schuld, jij lokt mij uit"...


en kom nu niet met niet ALLE mannen zijn zo... Marokkaanse mannen kunnen gewoon geen ruzie maken met hun vrouw, ze maken het altijd erger dan het is.
Ik weet niet wat voor mannen jij tegenkomt, maar er zijn tegenwoordig echt wel genoeg Marokkaanse mannen die op een attent, liefdevol zijn voor hun vrouw en ook goed met hen kan communiceren.

Maar.... je kan niet alles hebben. Wij Marokkanen willen vaak het alles hebben, persoon moet er goed uitzien, godsvrezend, welgesteld,gespierd, lang, lief, romantisch, goede baan,goed voor zijn gezin.

DAT KAN NIET!!!! Je kan bijna onmogelijk het totale pakket hebben dat moeten wij echt begrijpen.

Verder, ja , waar zoek jij je man? Een goede man vind je niet snel op straat of in cabaret. Dan kom je vaak alleen uitschot tegen.

25-04-2014, 11:34

Citaat door BOUDERBALA:
Ik weet niet wat voor mannen jij tegenkomt, maar er zijn tegenwoordig echt wel genoeg Marokkaanse mannen die op een attent, liefdevol zijn voor hun vrouw en ook goed met hen kan communiceren.

Maar.... je kan niet alles hebben. Wij Marokkanen willen vaak het alles hebben, persoon moet er goed uitzien, godsvrezend, welgesteld,gespierd, lang, lief, romantisch, goede baan,goed voor zijn gezin.

DAT KAN NIET!!!! Je kan bijna onmogelijk het totale pakket hebben dat moeten wij echt begrijpen.

Verder, ja , waar zoek jij je man? Een goede man vind je niet snel op straat of in cabaret. Dan kom je vaak alleen uitschot tegen.

Jij krijgt fucking groen van mij

Verstuurd vanuit West

25-04-2014, 11:36

Citaat door BOUDERBALA:
Ik weet niet wat voor mannen jij tegenkomt, maar er zijn tegenwoordig echt wel genoeg Marokkaanse mannen die op een attent, liefdevol zijn voor hun vrouw en ook goed met hen kan communiceren.

Maar.... je kan niet alles hebben. Wij Marokkanen willen vaak het alles hebben, persoon moet er goed uitzien, godsvrezend, welgesteld,gespierd, lang, lief, romantisch, goede baan,goed voor zijn gezin.

DAT KAN NIET!!!! Je kan bijna onmogelijk het totale pakket hebben dat moeten wij echt begrijpen.

Verder, ja , waar zoek jij je man? Een goede man vind je niet snel op straat of in cabaret. Dan kom je vaak alleen uitschot tegen.
Iemand moet jou slaan. Met een stoel. Daarna met een fucking tv. Serieus.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16