Bekijk volle/desktop versie : Ik irriteer me aan bepaalde koppels...



Pagina's : [1] 2 3 4

25-04-2014, 01:12
Ze moeten echt heeeel erg overdrijven om te laten merken hoe gelukkig ze zijn constant kusjes foto's met zelfde shirtjes, samen een knuffel vasthouden, of miljoenen hartjes op whatsapp I LOVE HIM met gedichtjes ...

Er ligt een grens, zo laat je juist blijken dat je complexen in je relatie heb .. ik ben niet jaloers, maar soms komt het echt mijn strot uit .. Look how happy i am yeahhh fuck uff please...

25-04-2014, 01:13


Ben je getrouwd..?

25-04-2014, 01:14
Sounds like a jealous fit to me..

25-04-2014, 01:14

Citaat door DrughiJuvent:
Ben je getrouwd..?
Ja, en GELUKKIG zonder poespas constant.. ( just for the information

25-04-2014, 01:15



Citaat door controversy:
Sounds like a jealous fit to me..
No , I am not.. i don't like drama constantly

25-04-2014, 01:18

Citaat door Givanchy:
Ze moeten echt heeeel erg overdrijven om te laten merken hoe gelukkig ze zijn constant kusjes foto's met zelfde shirtjes, samen een knuffel vasthouden, of miljoenen hartjes op whatsapp I LOVE HIM met gedichtjes ...

Er ligt een grens, zo laat je juist blijken dat je complexen in je relatie heb .. ik ben niet jaloers, maar soms komt het echt mijn strot uit .. Look how happy i am yeahhh fuck uff please...
ze hebben nog net geen reality soap

Moroccan wifes klinkt wel goed als een titel of keeping up with rachid & Loubna

25-04-2014, 01:20

Citaat door ZeeRover:
ze hebben nog net geen reality soap

Moroccan wifes klinkt wel goed als een titel of keeping up with rachid & Loubna
Ik ga stuk haha


Ze willen het laten zien, ze willen aandacht ! aandacht !

25-04-2014, 01:20
Mijn zussen die getrouwd zijn hebben niet eens contact met de buitenwereld via social media of wat dan ook.. niemand weet volgens mij van hun relatie of bestaan af hahaha ik denk dat ik het ook zo ga doen.. veel beter dan jeself te bewijzen naar anderen etc.. ik zie namelijk geen ander doel ervan in..

25-04-2014, 01:22

Citaat door KleineDame:
Mijn zussen die getrouwd zijn hebben niet eens contact met de buitenwereld via social media of wat dan ook.. niemand weet volgens mij van hun relatie of bestaan af hahaha ik denk dat ik het ook zo ga doen.. veel beter dan jeself te bewijzen naar anderen etc.. ik zie namelijk geen ander doel ervan in..
Sommige willen gewoon laten zien, dat ze een man hebben.. i have found one en jij lekker niet.. daar draait het laatste tijd meer om Ik zeg niet dat je zelf moet afsluiten, maar je moet een balans hebben met overdrijven..

25-04-2014, 01:24
man hebben is bij Marokkanen net als je diploma behaald hebben op de uni

25-04-2014, 01:24
Ik had vandaag zoiets @ Starbucks meegemaakt ! Marokkaanse stel .. allatief allatief .. sfettah gewoon, hele tijd foto's aan het maken en lopen lebberen. Ye3oek gewoon

25-04-2014, 01:26

Citaat door alternatief:
man hebben is bij Marokkanen net als je diploma behaald hebben op de uni
Exactly ? wat heb je bereikt ? ik heb een man die alles voor mij betaald en hij rijd in een dure auto en we houden zoveel van elkaar dat we buiten ook niet van elkaar kunnen afblijven

25-04-2014, 01:27



Citaat door Wafa.:
Ik had vandaag zoiets @ Starbucks meegemaakt ! Marokkaanse stel .. allatief allatief .. sfettah gewoon, hele tijd foto's aan het maken en lopen lebberen. Ye3oek gewoon
als ik een man heb ga ik hem ook overal aanranden maar niet voor anderen
maar je hebt mensen die het doen om te bewijzen en thuis 3m bij hem vandaan zitten
denk dat Ts dat bedoelt

25-04-2014, 01:27

Citaat door Wafa.:
Ik had vandaag zoiets @ Starbucks meegemaakt ! Marokkaanse stel .. allatief allatief .. sfettah gewoon, hele tijd foto's aan het maken en lopen lebberen. Ye3oek gewoon
Haha alleen voor een like !

25-04-2014, 01:28

Citaat door Givanchy:
Exactly ? wat heb je bereikt ? ik heb een man die alles voor mij betaald en hij rijd in een dure auto en we houden zoveel van elkaar dat we buiten ook niet van elkaar kunnen afblijven
zeg eerlijk jij hebt hem ook wel eens aangerand buiten

ja trouwen is gelijk aan uni vandaar dat er zoveel gedonder is buiten op straat
iedereen is als een gek bezig met het behalen van hun "diploma"

Pagina's : [1] 2 3 4