Bekijk volle/desktop versie : Kritiek op Fouad Sidali om liefde voor Badr Hari



Pagina's : [1] 2 3

24-04-2014, 20:05


PvdA-prominent Fouad Sidali blijkt groot fan van Badr Hari. Dat leverde hem de nodige kritiek op.

Sidali was stadsdeelwethouder in Bos en Lommer en nu lid van het partijbestuur van de landelijke PvdA. Op Facebook plaatste hij deze week een foto die niet helemaal in goede aarde viel bij zijn virtuele vrienden. Op de foto was de autobiografie van Badr Hari te zien, die de kickbokser voor de PvdA'er had gesigneerd.

Sidali zelf schreef bij de foto: 'Dank je wel Badr. Ouwe topperrrrrr.' Iets dat niet al zijn Facebookvrienden konden waarderen. 'Onhandige move', reageert er één. 'Topper? Geen slechter voorbeeld dan Badr', schrijft een ander. Behalve een boel veroordelende reacties, zijn er niettemin ook tientallen 'vind-ik-leuks' voor de foto.

De PvdA-prominent wordt vaker niet helemaal begrepen op sociale media. Eerder vergeleek hij Geert Wilders met Adolf Hitler, wat de nodige ophef veroorzaakte.

http://www.at5.nl/artikelen/126249/kritiek-op-pvd-a-prominent-om-liefde-voor-badr-hari

24-04-2014, 20:07


Is toch een vrij land
Mag toch zelf beslissen als hij een foto op zijn FB plaatst..
Het is niet zo dat hij zijn slechte goed keurt, hij is fan van hem als sportman

24-04-2014, 20:10

24-04-2014, 20:38
Nee, Regilio Tuur, de blonde vrouwenmepper, die was helemaal weg van Pim Fortuyn en andersom ook vast wel. Hij heeft hem gebruikt tijdens zijn campagne geloof ik, om het idee te wekken dat hij heeeleeemaaal geen racist was..

24-04-2014, 20:41



Citaat door Afensis:
Nee, Regilio Tuur, de blonde vrouwenmepper, die was helemaal weg van Pim Fortuyn en andersom ook vast wel. Hij heeft hem gebruikt tijdens zijn campagne geloof ik, om het idee te wekken dat hij heeeleeemaaal geen racist was..
Hij was geen racist

24-04-2014, 20:44

Citaat door Svengali:
Hij was geen racist
Bedoel je dat ie het niet was maar nog steeds is, in zijn graf dan ? Of als as dwarrelend door de lucht ?

24-04-2014, 20:48
Jongen, al bestaat er maar 1 bevolkingsgroep waar je een hekel aan hebt ben je een racist. Of denk je nou werkelijk dat hij elke moslim (turk/marokkaan) op een onbevooroordeelde manier benaderde. ? Da dacht ik nie..

24-04-2014, 20:57

Citaat door Afensis:
Jongen, al bestaat er maar 1 bevolkingsgroep waar je een hekel aan hebt ben je een racist. Of denk je nou werkelijk dat hij elke moslim (turk/marokkaan) op een onbevooroordeelde manier benaderde. ? Da dacht ik nie..

24-04-2014, 20:58
OK mensen OK, laten we aannemen dat Pim Fortuyn geen racist is, ok. Sorry, was. Regilio Tuur is ook een gek, maar Pim is daar toch ook nooit scheef voor aangekeken. Badr slaat tenminste geen blonde vrouwen, hij komt eerder voor ze op, en dan is nog niet goed...

24-04-2014, 21:22
Ah, nou snap ik het : Blanken en negers mogen elkaar wel steun ondanks de daden die ze op hun geweten hebben. Marokkanen met elkaar mogen dat niet...Zeg nou eens eerlijk jongens, dat slaat toch ook nergens op, vind je niet ? Badr Hari is misschien geen brave jongen maar op een gegeven moment moest de media hem echt hebben, heel de tijd. Misschien is dat het juist wat sommige Marokkanen, sorry , ' nedermarokkanen' , er toe brengt zich met hem te gaan identificeren vanwege die ongelijke behandeling door de media.

We houden allemaal van Arjen Robben, maar toen hij een tijdje geleden Thomas Muller, zijn eigen ploeggenoot, bij z'n smoel pakte en hem tegen grond dreigde te smijten, was iedereen hem dat binnen de kortste keren ook vergeven en vergeten. Was Arjen Robben een Marokkaan geweest dan had dat wel wat langer geduurd, denk je niet..

24-04-2014, 21:55
Dat hij fan is van hem wilt niet zeggen dat hij fan is van wat badr doet in zijn prive leven.

24-04-2014, 21:59
Fouad is een moslim, als hij zijn haar niet gekamd heeft is er al kritiek op hem.

Maar toen onze twijfelaar abdelkader benali hem ophemelde, niks aan de hand.

24-04-2014, 22:31


zielig als politicus die zich inlaat met straatvechter

24-04-2014, 22:52
Ik vind badr niet aardig, hij zegt nare dingen over Marokkaanse meiden.

24-04-2014, 23:01

Citaat door kreng71:
Ik vind badr niet aardig, hij zegt nare dingen over Marokkaanse meiden.
dan is hij niet de enige

Pagina's : [1] 2 3