Bekijk volle/desktop versie : Meiden die verloofd/getrouwd zijn en gescheiden ouders hebben..



Pagina's : [1] 2 3 4

22-04-2014, 21:26
Hoe is het bij jullie gegaan tijdens de hand vraging? Zijn ze zowel bij je moeder als bij je vader thuis geweest of hoe hebben jullie het aangepakt? Ik ben wel benieuwd..

22-04-2014, 21:49


Bij mijn vriendin is die vader gewoon naar het huis van haar moeder gekomen. Ze zitten toch niet samen de vader had haar man en vader ontvangen en in de andere kamer had haar moeder haar schoonmoeder etc ontvangen.

Bij mijn oom gingen ze eerst naar de huis van haar moeder. Vervolgens bleven wij vrouwen bij haar moeder en ging mijn oom met mijn opa en mannelijk aanhang naar de vader. En vervolgens zijn ze weer terug gekomen naar de huis van haar moeder.

22-04-2014, 21:55

Citaat door CHEBALEILA:
Msaken..
Msaken? Wie?

22-04-2014, 22:01

Citaat door CHEBALEILA:
Msaken..
sorry die was zo droog dat ik er om moest lachen. Ik weet stom humor.

22-04-2014, 22:02



Citaat door Denkster:
Msaken? Wie?


Citaat door one-ummah:
sorry die was zo droog dat ik er om moest lachen. Ik weet stom humor.
Die meisjes... das toch zielig. Ik dacht "msaken" dus ik tikte dat... lol

22-04-2014, 22:03

Citaat door CHEBALEILA:
Die meisjes... das toch zielig. Ik dacht "msaken" dus ik tikte dat... lol
Misschien vinden ze het helemaal niet erg? En zijn ze beter af?

22-04-2014, 22:09

Citaat door Denkster:
Misschien vinden ze het helemaal niet erg? En zijn ze beter af?
Of mss wel. Djeezes, een mens zou spijt krijgen van een reactie geplaatst te hebben.

22-04-2014, 22:10

Citaat door CHEBALEILA:
Of mss wel. Djeezes, een mens zou spijt krijgen van een reactie geplaatst te hebben.
Ja of misschien wel. Dat weet jij toch niet?

22-04-2014, 22:15

Citaat door Denkster:
Ja of misschien wel. Dat weet jij toch niet?
Maar jij ook niet, dus bottom line: GEEN.

22-04-2014, 22:17

Citaat door CHEBALEILA:
Maar jij ook niet, dus bottom line: GEEN.
Daarom stelde ik jou twee vragen om je ogen te openen. Zulke jongedames hoeven niet zielig gevonden te worden want je kent de verhalen niet. Snap je

22-04-2014, 22:42

Citaat door Denkster:
Daarom stelde ik jou twee vragen om je ogen te openen. Zulke jongedames hoeven niet zielig gevonden te worden want je kent de verhalen niet. Snap je
Mijn excuses, was niet denigrerend bedoeld.

22-04-2014, 22:43

Citaat door CHEBALEILA:
Mijn excuses, was niet denigrerend bedoeld.
No hard feeling. Just saying. Peace!

22-04-2014, 22:52


Ik denk dat die vader bij moeder thuis komt.
En dat er bij haar moeders huis de hand gevraagd word

22-04-2014, 23:09

Citaat door Marokkaans_roos:
Bij mijn vriendin is die vader gewoon naar het huis van haar moeder gekomen. Ze zitten toch niet samen de vader had haar man en vader ontvangen en in de andere kamer had haar moeder haar schoonmoeder etc ontvangen.

Bij mijn oom gingen ze eerst naar de huis van haar moeder. Vervolgens bleven wij vrouwen bij haar moeder en ging mijn oom met mijn opa en mannelijk aanhang naar de vader. En vervolgens zijn ze weer terug gekomen naar de huis van haar moeder.
Dankjewel voor je reactie! Ik zit namelijk in hetzelfde schuiltje en heb geen idee wat ik me er bij moet voorstellen.

22-04-2014, 23:34

Citaat door one-ummah:
sorry die was zo droog dat ik er om moest lachen. Ik weet stom humor.
Niet alleen stom maar ook rare humor. Zo ongemanierd vind ik sommige leden hier.

Pagina's : [1] 2 3 4