Bekijk volle/desktop versie : Huilbaby



Pagina's : [1] 2 3 4

22-04-2014, 16:25
Mijn dochtertje is 3 weken oud, en sinds de dag dat ze thuis is huilt ze alleen maar. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik word bijna gek, ik doe er alles aan zodat ze stil is en gaat slapen maar niks helpt. Slapen doet ze ook al heel slecht, want ze huilt alleen maar door. 'S nachts slaap ik nauwlijks en overdag het zelfde geval, ik heb haar maar de hele dag in me armen om der stil te krijgen, maar wallou

Weet iemand wat ik haar kan geven, of wat doen zodat ze minder huilt en meer slaapt? Ik doe weleens honing op haar speentje, dan is ze even stil maar zodra er geen honing meer aan zit begint ze weer. Ik had ook gehoord dat honing niet goed is voor de baby's dus geef het haar zo min mogelijk.

22-04-2014, 16:40


kan het haar voeding zijn?

22-04-2014, 16:40
Krampen zeker! Infacol al geprobeerd?

22-04-2014, 16:41
Honing mag je niet geven onder de 1jaar,
En continu huilen lijkt me dat ze ergens last van heeft, ik zou naar een kinderarts gaan, mss heeft ze ergens pijn?

Probeer haar in bed te leggen en zet surah el bakara zachtjes aan, teveel optillen zou ik niet doen.

Vrder moet je kijken of ze genoeg aan haar voeding heeft?

22-04-2014, 16:42


Ze heeft zeker krampen. doe soms op haar buikje, kan haar wat helpen.

Een kennis haar zoon deed niks anders dan huilen. Na maanden pas hebben ze ontdekt dat hij niet tegen melk kon. Hij kreeg daar maagzuur van dus hij had aangepaste melk. Je kindje gaat niet zomaar heel de dag huilen.

22-04-2014, 16:44
Honing is niet goed voor kinderen onder de 1.

22-04-2014, 16:46
Heeft ze uitslag ergens, hoe is haar ontlasting, geeft ze melk over, etc.?
Hiermee naar de huisarts gaan.
Probeer wat uit: routine inbakeren, ander melk, indien je borstvoeding geeft naar je eigen voeding kijken (geen sap, uitkijken met specerijen en pittig voedsel), etc.
Maar niet zo langer doorlaten gaan.
succes.

22-04-2014, 16:47
Ik ken een vrouw die nog niet zo lang is bevallen..
ze gaf borstvoeding.. maar haar baby bleef huilen.. uiteindelijk bij de dokter zeiden ze dat haar moedermelk niet dik genoeg is ofzo..
Nu geeft ze flesvoeding en huilt haar baby bijna niet.. alleen als ze weer honger heeft.

22-04-2014, 16:57
Hahaha, wij kregen allemaal honing aan het speentje en we mankeren niks alhamdollilah.. Beetje onzin..

22-04-2014, 17:04
Honing op de speen van een baby van 3 weken?

22-04-2014, 17:04

Citaat door AvecToi:
Hahaha, wij kregen allemaal honing aan het speentje en we mankeren niks alhamdollilah.. Beetje onzin..
Al is t niet eens gevaarlijk, al die suikers enz, kan zo'n maagje amper verdragen. Hartstikke slecht gewoon.

22-04-2014, 17:05
En het kan echt met van alles te maken hebben, al naar de arts geweest?

Miss krampen, misschien is je melk niet bevredigend genoeg, slaapt ze niet lekker enz enz.. en sommige baby's zijn gewoon huilbaby's en kan je helaas niets doen dan sabr hebben en veel du3a doen..

22-04-2014, 17:08


ze heeft of buikkrampjes.
Of ze heeft ander voeding nodig.
Sommige babys hebben niets aan normale nutrulon

22-04-2014, 17:11

Citaat door Freyaa:
Honing op de speen van een baby van 3 weken?
Jaa ik heb het echt gedaan me schoonma zei dat het niet erg is als ik haar een klein beetje geef. En me schoonzus die zei weer helemaaal niet geven en dat het superslecht voor haar is.

22-04-2014, 17:13
Ik vermoed ook dat ze waarschijnlijk buikkrampjes heeft. Ik leg haar af en toe wel op haar buikje op me bovenbenen en ga over haar ruggetje, dan is ze even een paar minuutjes stil en begint ze weer.

Pagina's : [1] 2 3 4