Bekijk volle/desktop versie : Nog steeds niets



Pagina's : [1] 2

22-04-2014, 13:54
Ik heb even een nieuwe topic geopend, want dit topic is zo'n rommel met die paar opmerkingen van Gbkt en Baasil:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4993895

Het gaat er kort gezegd om dat ik nu al een week te laat ben met ongesteld worden. Vorige week woensdagavond had ik een soort van afscheiding, maar dat heeft niet doorgezet en donderdag was er weer niets aan de hand. Gisteren had ik weer roze afscheiding, maar dat lijkt nu ook weer te stoppen. Ik heb nog nooit de pil gebruikt en zwanger kan ik niet zijn. Mijn menstruatie is altijd heel regelmatig. Zodra het stopt komt het over 21 dagen weer en duurt het 7 dagen en bloed ik veel.

Ik ben bang dat er iets ergs is bijv diabetes, hoge bloeddruk, nieraandoening? Er zal toch wel een reden zijn dat ik roze afscheiding zie, maar geen helderrood bloed?

Naar de huisarts kan ik niet, want ik kan hier geen huisarts vinden. Ik sta dus nergens ingeschreven (nog)

22-04-2014, 13:57



Citaat door namousa:
Kan stress zijn ...niet druk makrnn. Komy goed
dat is het probleem dus: Ik heb op dit moment geen stress. Dat komt zelden voor maar ik ben net afgestudeerd en mag lekker een paar maanden genieten van mijn ouders (lees: werkloos zijn).

22-04-2014, 13:57
Soms gebeurt dat, je lichaam doet soms gekke dingen. Je kan het even afwachten en anders toch echt op zoek gaan naar een arts.
We kunnen van alles roepen maar een arts kan uitsluitsel geven.

22-04-2014, 13:58

Citaat door BabyBlue:
Kan het misschien komen door stress? Ik had toen ik als puber begon te menstrueren ook een regelmatige menstruatie, naarmate ik de 20 jaar werd begon dat te veranderen. Je kan het beste een afspraak maken met je huisarts. Ghair In Sha Allah
Ik ben al 27 en heb dit nog nooit meegemaakt

22-04-2014, 13:58


Waarom gebruik je niet gewoon google? Zo kun je lezen dat dit vaak voorkomt en met stress te maken heeft. Als je jezelf dan alsnog zorgen maakt ga je naar de huisarts.

22-04-2014, 14:00

Citaat door silverlight:
Soms gebeurt dat, je lichaam doet soms gekke dingen. Je kan het even afwachten en anders toch echt op zoek gaan naar een arts.
We kunnen van alles roepen maar een arts kan uitsluitsel geven.
Ongelofelijk dat ik elke maand geïrriteerd raak wanneer het gebeurd, maar nu het niet gebeurd is het ook niet goed Denk dat ik het ga vieren als ik helderrood bloed zie

22-04-2014, 14:00

Citaat door nadialovetanger:
dat is het probleem dus: Ik heb op dit moment geen stress. Dat komt zelden voor maar ik ben net afgestudeerd en mag lekker een paar maanden genieten van mijn ouders (lees: werkloos zijn).
Dit kan ook de reden zijn!

22-04-2014, 14:01

Citaat door nadialovetanger:
Ongelofelijk dat ik elke maand geïrriteerd raak wanneer het gebeurd, maar nu het niet gebeurd is het ook niet goed Denk dat ik het ga vieren als ik helderrood bloed zie
Ja het is toch even schrikken. Ik was ook altijd regelmatig. Heb ook wel eens gehad dat het even anders ging.
Maak je maar geen zorgen, het zal vast niks erg zijn. En anders toch echt een huisarts zoeken hoor.

22-04-2014, 14:05
Je kan gewoon stress hebben zonder het door te hebben. Je lichaam pakt alle signalen op. 9 van de 10 keer is het echt loos alarm. En nu je er wel mee bezig bent blijft het al helemaal weg. Laat het gaan, als je een hele maand overslaat dan zou ik naar de dokter gaan.

22-04-2014, 14:47
Zulke dingen heten doorbraak bloedingen als ik het goed heb.
Of je bent gestrest dan kan het ook zo doen.
Ga langs bij de dokter is het beste.

22-04-2014, 14:47
zou gewoon belletje geven aan je huisarts.. die bestaat niet zomaar..

22-04-2014, 14:54

Citaat door Bnt_ness:
Zulke dingen heten doorbraak bloedingen als ik het goed heb.
Of je bent gestrest dan kan het ook zo doen.
Ga langs bij de dokter is het beste.
Net even gegoogled, daar lijkt het idd op. Ik ben net nog even gaan douchen en na het douchen kwam er een hoop rode afscheiding. Ik vind het niet leuk meer. Ik moet nu dus maandverband dragen, terwijl ik niet eens echt ongesteld ben

22-04-2014, 15:22


Hele drama, omdat je een weekje te laat bent.


Sorry woallah moest gewoon lachen.

22-04-2014, 15:27
Gebeurt vaker bij meisjes in mijn omgeving hoor. Het kan door allerlei dingen komen.

22-04-2014, 15:48
Ik zou gewoon dan je eigen huisarts bellen,telefonische afspraak.dan hoef je er niet naar toe te gaan.waar je hiervoor staat ingeschreven.je staat toch wel ergens in het systeem?

Pagina's : [1] 2