Bekijk volle/desktop versie : Hoe zou het zijn om iemand K.O. te slaan?



Pagina's : [1] 2

20-04-2014, 11:35
Zulke dingen vraag ik me af.

20-04-2014, 11:36


Hoe zou het zijn om levende octopus te eten?

20-04-2014, 11:39
Soms zou ik best wel een geslachtsoperatie willen ondergaan. Alleen om te weten hoe dat voelt.
En dan weer terug veranderen, of ben ik dan niet meer te redden?

20-04-2014, 11:40
Waarom reageren jullie via PM op dit topic? Hebben jullie te veel tijd of iets in die trant? Wollah meh ik ga antwoorden.

20-04-2014, 11:43


Ich ni sannnnnnn.

20-04-2014, 11:45
Appeltaart is echt niets als er geen nootjes in zitten.

20-04-2014, 11:59
Gekke Crip.

20-04-2014, 12:00
Ik ben prettig gestoord!

20-04-2014, 12:11

Citaat door Crip:
Ik ben prettig gestoord!
Ja, dat is leuk!

20-04-2014, 12:25
Jij bent ook leuk. Wat schattig dat je een babytje hebt trouwens.. 5 maandjes echt een poepie.

20-04-2014, 12:30

Citaat door Crip:
Jij bent ook leuk. Wat schattig dat je een babytje hebt trouwens.. 5 maandjes echt een poepie.
Bedankt! Ja ze is echt een lieverdje ^_^

20-04-2014, 12:34

Citaat door Crip:
Zulke dingen vraag ik me af.
Crip kalm... 30 vragen is wat veel

Iemand ko slaan merk je zelf niet zoveel van anders dan de ander door zijn hoefjes zakt... het stelt dus niets voor.

Geslachtsoperatie... pfff geen idee, maar lijkt me dat je dan nogal identiteitsproblemen krijgt in de zin dat je jezelf niet meer herkend.

Levende octopus proef je weinig van want die slik je heel snel door.

20-04-2014, 12:37



Citaat door Rode-Rozen:
Bedankt! Ja ze is echt een lieverdje ^_^

Moge Allah jou en je man en jullie prinsesje beschermen. Ameen <3
Rond die leeftijd zijn ze echt lief! Nog eventjes en ze zijn vol op aan het ontdekken dus dat word alles uit de huiskamer halen waar ze bij kan komen.

Citaat door Abdul_Karim:
Crip kalm... 30 vragen is wat veel

Iemand ko slaan merk je zelf niet zoveel van anders dan de ander door zijn hoefjes zakt... het stelt dus niets voor.

Geslachtsoperatie... pfff geen idee, maar lijkt me dat je dan nogal identiteitsproblemen krijgt in de zin dat je jezelf niet meer herkend.

Levende octopus proef je weinig van want die slik je heel snel door.
Ow, ja het lijkt me wel stoer om iemand K.O. te slan.

Ja, lijkt me best scary!

Daar kun je dood aan gaan trouwens, omdat hij zich dan kan vastzuigen aan je keelholte.

20-04-2014, 12:42

Citaat door Crip:
Moge Allah jou en je man en jullie prinsesje beschermen. Ameen <3
Rond die leeftijd zijn ze echt lief! Nog eventjes en ze zijn vol op aan het ontdekken dus dat word alles uit de huiskamer halen waar ze bij kan komen.
.
Ameeen!! Chokran sweety
Ja echt wel.. Ze wilt nu al van alles pakken. En als ze het niet krijgt gaat ze krijsen en slaan met speelgoed. Echt ondeugend!

20-04-2014, 13:03

Citaat door Crip:
Moge Allah jou en je man en jullie prinsesje beschermen. Ameen <3
Rond die leeftijd zijn ze echt lief! Nog eventjes en ze zijn vol op aan het ontdekken dus dat word alles uit de huiskamer halen waar ze bij kan komen.


Ow, ja het lijkt me wel stoer om iemand K.O. te slan.

Ja, lijkt me best scary!

Daar kun je dood aan gaan trouwens, omdat hij zich dan kan vastzuigen aan je keelholte.
Niet echt stoer.

Daarin bijt je eerst het hoofd door Ach risico van de lunch

Pagina's : [1] 2