Bekijk volle/desktop versie : Juwelierszaak Deurne weer open



Pagina's : [1] 2

18-04-2014, 15:28
De juwelierszaak in Deurne waarin eind vorige maand twee overvallers werden doodgeschoten, is vrijdag weer open.





Dat staat in een verklaring op de website van de zaak. Ook worden mensen die steunbetuigingen hebben gestuurd naar de juwelier bedankt in het bericht. Klanten die juwelen ter reparatie hebben aangeboden, kunnen deze weer ophalen. "Door de omvang zijn wij helaas niet in staat om iedereen een persoonlijke reactie te geven", staat op de website te lezen.

"Maar wij verzekeren u dat u ons tot grote steun bent geweest in de moeilijkste periode van ons leven", schrijft het echtpaar van wie de vrouw de overvallers doodschoot.

19-04-2014, 12:14


Het leven gaat ook gewoon weer verder, na het overhoop schieten van 2 personen die een fout hebben gemaakt.

19-04-2014, 12:25
tjah heel erg allemaal, de dood bekopen na een overval. Het is erg voor de families vd overvallers. Hadden ze niet moeten doen was t nooit gebeurd. Mr ja........

19-04-2014, 12:26
De volgende overvaller komt denk ik schietend binnen uit voorzorg........

19-04-2014, 12:32



Citaat door arab_hier:
De volgende overvaller komt denk ik schietend binnen uit voorzorg........

En laten we hopen weer tussen 6 planken buiten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

19-04-2014, 12:43
Ik zou daar niet willen werken met die criminele eigenaars ze moeten wel weer open het helen van gestolen goud moet weer door gaan ze kunnen ook tegen meerprijs aan illegale wapens komen pistolen AK-47 semtex etc.... allemaal bij "juwelier" goldies

19-04-2014, 12:50

Citaat door arab_hier:
Ik zou daar niet willen werken met die criminele eigenaars ze moeten wel weer open het helen van gestolen goud moet weer door gaan ze kunnen ook tegen meerprijs aan illegale wapens komen pistolen AK-47 semtex etc.... allemaal bij "juwelier" goldies

Wat een rijke fantasie.


Sent from my iPhone using Tapatalk

19-04-2014, 12:51
Dat is toch niet meer dan normaal dat die zaak weer open is....

19-04-2014, 13:06
Soms doen ze moeilijk als je met teveel gestolen goud komt en proberen ze je een poot uit te draaien misschien vandaar die schietpartij dat ze wel het gestolen goud wilden maar er niet voor wilden betalen dan krijg je dit soort criminele afrekeningen of niet natuurlijk

19-04-2014, 13:19

Citaat door arab_hier:
Soms doen ze moeilijk als je met teveel gestolen goud komt en proberen ze je een poot uit te draaien misschien vandaar die schietpartij dat ze wel het gestolen goud wilden maar er niet voor wilden betalen dan krijg je dit soort criminele afrekeningen of niet natuurlijk

Jij hebt er blijkbaar verstand van


Sent from my iPhone using Tapatalk

19-04-2014, 13:20

Citaat door arab_hier:
De volgende overvaller komt denk ik schietend binnen uit voorzorg........

Misschien wel en daarom moet iedereen buigen voor de criminelen zoals ze in Mexico al hebben gedaan. Criminelen kunnen gaan schieten dus moeten de normale mensen eiren voor hun geld gaan kiezen door alvast de buit klaar te leggen.

Leve de criminelen en weg met al die gekken die denken dat ze voor zichzelf mogen opkomen!!

Wat aan de andere kant ook een optie is, is om alle winkeliers een wapenvergunning te geven en ze goed te training voor die schietwapens. Een oude vrouw wist nu 2 van die minkukels af te schieten, Met een beetje training is dat bijna altijd het resultaat.


Iets zegt me dat als in 90% van de gevallen een overvaller het slachtoffer is dat ook 90% van de overvallers wellicht een ander beroep gaat kiezen. Ook de matige straffen en bescherming van de criminelen zijn een reden om dit beroep te kiezen. Het wordt ze nu wel heel makkelijk gemaakt. Sterker nog, als het Marokkaanse criminelen betreft:

Voor sommige Marokkanen lijken deze gasten haast het martelaarshap te hebben verkregen om wat voor reden dan ook.
Inderdaad, ik heb het over Marokkanen zoals jij! Marokkanen die de rest van de wereld de indruk geven dat criminaliteit iets heel gewoons is voor de Marokkaanse cultuur en islamitisch geloof.

xNee hoor jongens, Jullie hebben niets verkeerds gedaan. Hoogstens een kleine foutje gemaakt. Die oude vrouw is het monster. Degene die het lef hebben gehad om voor zichzelf op te komen zijn de kwade daders hier...aai..aai!x

19-04-2014, 13:21

Citaat door Dutchman98:
En laten we hopen weer tussen 6 planken buiten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Amen. Amien. Bij Toutatis jaa!!

19-04-2014, 13:22


De laatste keer hadden we een prijs afgesproken voor 5 kilo gepikt goud kom ik daar met het goud willen ze het er niet meer voor geven het is dat ze me bedreigd hadden met een pistool anders had ik de deal niet geaccepteerd

19-04-2014, 13:45

Citaat door arab_hier:
De laatste keer hadden we een prijs afgesproken voor 5 kilo gepikt goud kom ik daar met het goud willen ze het er niet meer voor geven het is dat ze me bedreigd hadden met een pistool anders had ik de deal niet geaccepteerd

Terecht! Neem aan dat toch wel teruggegaan bent met familie?


Sent from my iPhone using Tapatalk

19-04-2014, 13:49
Ik denk dat deze zaak nu wel met rst gelaten zal worden. Overvallers zullen nu 10x nadenken of ze wel of niet hun plannetjes gaan uitvoeren nu algemeen bekend is dat de vrouw een sterke dame met lef is.

Pagina's : [1] 2