Bekijk volle/desktop versie : Pirlo suggereert drugsgebruik: ‘Ze vlogen als voetzoekers over het veld’



16-04-2014, 14:35
Het was een van de meest bizarre avonden ooit in de Champions League. In het seizoen 2003/04 wonAC Milan in de kwartfinale van de Champions League met 4-1 van Deportivo La Coruña. Deportivo, destijds nog een van de beste clubs ter wereld, trok in eigen huis fel van leer, won met 4-0 en schakelde de lamgeslagen Italianen uit. Andrea Pirlo, die toen nog bij i Rossoneri speelde, vermoedt dat de Spanjaarden aan de prestatieverhogende middelen zaten.

“De kans dat we nog uitgeschakeld zouden worden, was ongeveer even groot als Gennaro Gattuso die een diploma aan de universiteit zou halen”, schrijft Pirlo volgens The Independent in zijn biografie. “Het onmogelijk geachte werd de waarheid. We vergaten te voetballen en we verloren met 4-0. Ze lachten ons uit. We hebben het onszelf aangedaan, maar nu ik terugkijk, lijken er een aantal dingen niet te kloppen.”[/FONT][FONT=Arial]

“Ze renden de hele avond met duizend kilometer per uur over het veld, zelfs de oudere spelers, die niet bekendstonden om hun snelheid of uithoudingsvermogen. Wat me vooral tegen de borst stuitte, was het feit dat ze ook in de rust maar bleven gaan. Ze snelden de catacomben in als Usain Bolt. Ze konden tijdens de rust niet stilzitten. Ze vlogen als voetzoekers over het veld. Ik heb geen bewijs, dus ik kan niemand beschuldigen. Het is een nare gedachte die ik de afgelopen jaren heb gekregen. Het was de eerste en de enige keer in mijn carrière dat ik het vermoeden had dat de tegenstander wat had gebruikt.”

16-04-2014, 15:37




Vind je t gek

16-04-2014, 16:58
naybet speelde in die wedstijd wat een pracht wedrijd was dat helemaal niet verwacht