Bekijk volle/desktop versie : Totaal geen waardering van mijn man!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3

15-04-2014, 20:15
Salaam

Ik moet ff mijn verhaal kwijt ik ben een vrouw van 34jr ben moeder van een dochter van 7jaar en nu 4 maanden zwanger hmdl.Ik ben 9jaar geleden getrouwd.In het begin was het zoals elk huwelijk erg leuk en spannend ik heb altijd hard gewerkt als operatieassistente(nog steeds trouwens)Maar ik ben mijn man echt zat als ik terug kijk op mijn huwelijk denk ik hoe kan dit toch.Het hele huis is ingericht op mijn spaargeld als er iets stuk was vroeg ik of we samen zouden gaan kopen maar daar kwam niks van terecht dus regelde ik het maar zelf.Als we op vakantie zijn is het gehele vakantie bij me schoonouders in het dorp wat ik niet erg vindt maar totaal geen oog voor ons gezin niet lekker genieten van onze vakantie.En als ik bv ergens naart toe wil mijn fam.dat vraag ik of hij me wil brengen dan zegt ie vraag maar aan me broers of ze je willen brengen.Dus echt vakantie vieren als gezin heb ik nooit gehad helaas.Maar als het komt om zijn zussen of broertjes in Marokko te helpen of vrienden hier in nederland dan vliegt hij echt voor ze.Ook doen we als gezin niks meer ik neem me dochter overal lekker mee naar toe film uiteten etc.Nu ik zwanger ben zal hij ook niet helpen in het huishouden of zo hij eet drinkt slaapt en werkt en zit als ie thuis zit achter zijn pc.Als ik op een rustige manier iets zeg bereik ik niks en als ik me dominant of boos opstel omdat ik me niet gehoord voel krijg ik een boze man.Ik weet als zwangere ben je niet makkelijk ivm hormonen enzo maar ik vindt dat hij ook zijn bijdrage mag leveren nu ik niet meer zo vlot ben en ook gewoon werk hoopte ik dat hij me beetje steund in bv het huishouden.Ook doet het me zo een verdriet als hij bv een sinaasappel eet naast mij terwijl ik er zo een trek in heb hij zal niet vragen wil je een stukje ,en de zwangere vrouwen onder ons weten hoe het is als je iets ziet of ruik waar je zo een trek in hebt en een ander bied het je niet aan hhahahahahaha pffff .Vandaag is het echt uit de hand gelopen ik vroeg em wat te doen maar hij reageerde niet dus werd ik boos en zei ik wordt echt doodziek van jou je geeft mij alleen maar stress.Waarop hij zei je hebt geluk dat je een malaika in je buik hebt anders had ik je naar je moer geschopt.Ik ben ten einde raad ik probeer me rustig te houden maar ik merk dat mijn gezondheid hier onder begint te leiden.Ik hoop dat alah mij de komende tijd sabr heeel veeel sabr gaat geven want ik weet echt niet meer wat ik hier mee aan moet.

15-04-2014, 20:20


allahhdie ,wat zal hij doen moest je niet zwanger zijn.
moge allah je sbar geven.

15-04-2014, 20:23

Citaat door brafari:
allahhdie ,wat zal hij doen moest je niet zwanger zijn.
moge allah je sbar geven.

ameen je bedoelt denk ik wat hij mij zou aan doen als ik niet zwanger was toch hhahaa

15-04-2014, 22:45
ja,dat bedoel ik.

15-04-2014, 22:58


schop hem nu naar z'n moer dan kan je het nog op zwangerschapshormonen schuiven mocht je spijt krijgen. wat is dit voor man men wayow. rare gast zeg. maar wat voor advies wil je eigenlijk want je bent echt al lang getrouwd (te lang denk ik)

15-04-2014, 23:36
ja wat voor advies wil je. je hebt hem waarschijnlijk dit aangeleerd 6 jaar en nu zijn je ogen geopend en zie je dat je altijd je geld hebt gebruikt voor huis spullen etc maar hij nooit daarvoor wat terugdoet in huishouden. Is lastig om het nu te veranderen.
Ik zou zeggen maak er het beste van en geniet van je kids. En zeg alhamdolilah dat je geen gokker of verslaafde man hebt. Denk altijd aan mensen die het erger hebben.
Succes verder

16-04-2014, 08:14

Citaat door Bin_lady:
ja wat voor advies wil je. je hebt hem waarschijnlijk dit aangeleerd 6 jaar en nu zijn je ogen geopend en zie je dat je altijd je geld hebt gebruikt voor huis spullen etc maar hij nooit daarvoor wat terugdoet in huishouden. Is lastig om het nu te veranderen.
Ik zou zeggen maak er het beste van en geniet van je kids. En zeg alhamdolilah dat je geen gokker of verslaafde man hebt. Denk altijd aan mensen die het erger hebben.
Succes verder
Dat heb je mooi gezegd indd ter alle tijden hmdl.Ik weet eigelijk ook niet wat ik er mee aan moet ene kant denk ik scheid van hem andere kant denk ik heb sabr en dit is een beproeving ik laat het aan allah swt over maar het blijft moeilijk dames ghiar nsahellah

16-04-2014, 08:50
Nu tijdens je zwangerschap ben je zeker veel gevoeliger voor alles. Heb je je dit ook afgevraagd in de afgelopen jaren? Wat ik zou doen is minder uren werken. Als je ziet dat je man je niet helpt dan zou ik niet of minder gaan werken. Ik moet ook aan me gezondheid denken. Als hij dat niet doet dan moet jij dat zelf doen. Ik ken vele meisjes die in jouw situatie zitten, maar een man verander je niet zo snel als je wilt. Heb geduld nu deze maanden. Niet te veel stressen voor je baby.

16-04-2014, 10:27
je wordt geleid door zwangerschapshormonen niet elk man weet dat hij daar rekning moet houden, hij is onwetend moet je hem niet kwalijk nemen. je moet niet werken lekker thuis blijven, zorgen voor je kinderen en je huis en voor je man, je moet niet verwachten dat ie jou gaat bedanken, jouw beloning komt van Allah. daar doe je het voor dat moet in je intentie opgenomen worden. Allah musta'an. als hij een volgende keer naast je komt eten, vraag hem met jou te delen

16-04-2014, 10:28
Dat is wel echt erg dat je man zoiets zegt. Want je hebt dus eigenlijk geluk dat je zwanger bent anders lag je misschien wel in het ziekenhuis. Echt respectloos. Heeft hij vaker zoiets gezegd.
Jullie zijn wel al lang getrouwd vanaf wanneer speelt dit al. Is hij altijd zo agressief geweest.
En waarom heb je vanaf het begin nooit met hem erover gepraat als jullie nooit iets samen deden of als hij jou niet wou brengen naar je ouders. Je hebt het al die jaren gepikt en denk omdat je nu zwanger bent je meer over dingen nadenkt. Je bent ook gewend alles alleen te doen dus dat zal met je tweede kind ook wel zo zijn.
Ik raad je aan om zoiezo sbar te hebben en weet niet of je er een x rustig met hem over kan praten. Of iemand laten bemiddelen. Maar weet niet of hij er voor openstaat als ik jou verhaal lees. Je moet nu ook aan jezelf denken. Die stress is niet goed voor jou en je kindje.
Succes verder



Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

17-04-2014, 12:57
Je had hem al naar z'n 'moer' moeten schoppen, voordat hij dat uberhaupt tegen jou kon zeggen. Ken je grenzen man!

17-04-2014, 12:59

Citaat door Hijaab87:
Nu tijdens je zwangerschap ben je zeker veel gevoeliger voor alles. Heb je je dit ook afgevraagd in de afgelopen jaren? Wat ik zou doen is minder uren werken. Als je ziet dat je man je niet helpt dan zou ik niet of minder gaan werken. Ik moet ook aan me gezondheid denken. Als hij dat niet doet dan moet jij dat zelf doen. Ik ken vele meisjes die in jouw situatie zitten, maar een man verander je niet zo snel als je wilt. Heb geduld nu deze maanden. Niet te veel stressen voor je baby.


Precies! Vrouwen moeten eens een keer leren om van zichzelf te houden. Niemand gaat van je houden, alleen jij zelf en je Heer.

17-04-2014, 23:00


Moge Allah swt jou veel sbar geven.

19-04-2014, 14:05
Je mag me pm'en als je wilt. Jouw man lijkt een beetje op de mijne. Alles heb ik betaald, het hele huis heb ik ingericht omdat ik anders bij me schoonmoeder moest wonen en dat wilde ik niet. Zijn schulden ben ik aan het aflossen, de huur heb ik een paar maanden betaald omdat hij het niet kon betalen. Maar hij heeft totaal geen waardering voor de dingen die ik voor hem doe. Ik heb vorige maand een hele dure auto gekocht en daar rijdt hij elke dag in. Wanneer ik hem 1 dag nodig hebt is er ruzie. Het mooie is dat hij nu wilt scheiden en ik het huis uit moet. Alles is mekteb, wanneer een man geen waardering voor je heeft dan moet je heel goed gaan nadenken. Ik ben niet van het scheiden, het komt van hem dus hij mag het aanvragen. Maar ik weet werkelijk hoe jij je voelt. Ook wat je vertelde over vakanties, broers en zussen. Je mag me pm'en om erover te praten

19-04-2014, 22:03
Van die sinaasappel ben ik mee oneens. Pak zelf een! Je man is achterlijk zoals je m beschrijft en je bent zelf zwanger geraakt van m. Ik had vaak ruzie tijden de zwangerschap en het zijn echt de hormonen. Bedoel je pikt al 9 jaar die domme vakanties van jullie.
Het is je leventje en je wilde er mee door gaan....pfff hormonen wollah is zo erg, ik heb oorlog gehad en ik was de grootste bitch. Weekendjes Parijs, hele leuke vakanties en elke dag lekker eten nam hij mee etc. Hij was mn vijand. Het ligt gwn aan de hormonen. Ik zag ook overal wat slechts in.

Pagina's : [1] 2 3