Bekijk volle/desktop versie : Wie wil mij leren koken?



15-04-2014, 19:38
Welke man of vrouw zou mij willen leren koken, ik woon alleen maar bak er letterlijk er geen reet van...ik heb moeite met de pepers en kruiden en waar ik meer moeite mee heb is dat ik vaak daardoor noodgedwongen buiten moet eten.

Tenzei ik bij mijn moeder of zuster eet dan is dat een andere wereld.
Ik wil gehakt maken met kruiden, ik wil kippenpoten kunnen braden met kruiden, en nasi maken enzo, kan ik ook meenemen naar mij werk zoals ""normale"" mensen.

Ik doe of teveel kruiden of te weinig, of de verkeerde, ik heb zoveel kookboeken gekocht maar dat helpt niet......ik wil eerst met kleine gerechtjes beginnen.......dus als je de sirenes wil horen moet je mij vooral een marmita laten maken...dat is voor gevorderden, ik ben pas een beginner.

Wie wil een goede hasanat verdienen en deze arme leergierige jongeman wijzen hoe hij ""iets"" klaar kan maken zonder dat het verbrand.
Ik heb 2 rookmelders in de keuken, 1 van de woningbouw, en 1 van mijn spaarpot en een brandblusser in de buurt met een branddeken...ik ben goed voor bereid, heb ook alle kruiden in huis.....ik kan met mijn ogen dicht je startmotor in je auto monteren maar met kruiden ben ik ERG onhandig.

Dus als er iemand is die denkt nou die gozer wil ik wel wat bij leren, je bent van harte welkom.
Groetjes uit mijn keuken (die nog heel is)