Bekijk volle/desktop versie : Spullen transpoteren naar Mellilia ipv Marokko



15-04-2014, 00:50
Wie o wie kent iemand die dit doet. Aangezien de regels aanngescherpt zijn voor transport naar Marokko.
Daarom kunnen deze spullen naar Mellilia afgevoerd worden.

Groet,..

20-04-2014, 13:19


Melilla hoort bij Spanje dus moet je kijken bij de Spaanse wet/regelgeving
ik hoop dat ik je heb geholpen

20-04-2014, 14:56
Dank voor je topic. Ik ben afgelopen maandag terug uit Marokko en ik kan zeggen dat de transport naar marokko blijft.

Stel je voor, je brengt het naar Melilia, hoe krijg je het binnen?

Het verhaal is: de transporteur die dit doet moet aangeven of hij nog spullen zal transporteren naar marokko of niet.Heeft hij aangegegven dat hij doorgaat dan is er niks aan de hand. Het zou kunnen dat de prijzen per kg of per product omhoog gaan omdat hij meer kosten krijgt maar voor de rest is het vertrouwen als bekend blijvend en voortdurend.

ik vat mijn verhaal samen door aan te geven dat de regels voor transport gelijk zijn gebleven, alleen is de transporteur aan een aantal regels vastgehouden. Diegene die het blijven doen, waaronder ik, dient zich te houden aan bepaalde regels die inprincipe golden maar nu beter worden nagecontroleerd.

Het is immers vreemd om te horen dat de spullen die hier naar marokko worden verstuurd in een klap worden afgesloten. De verstuurder, transporteur, ontvanger en de douane hebben op geen enkele wijze baat bij.

Shokran.

20-04-2014, 19:34
oke shokran ala wazieb
ik hoop dat het goedkomt inchallah voor je bedrijf of zo

21-04-2014, 02:38


Volgens my klopt dat fabeltje van dat vervoeren helemaal niet hoor.. volgens mensen die zelf vervoeren.

Verstuurd van mijn GT-I9300

21-04-2014, 21:19

Citaat door Ladiva_SF:
Volgens my klopt dat fabeltje van dat vervoeren helemaal niet hoor.. volgens mensen die zelf vervoeren.
Verstuurd van mijn GT-I9300
wat bedoel je met dat het niet klopt en welk fabeltje is het slecht om te transporteren naar Marokko,
+

27-04-2014, 11:10
Dus jij vervoert ook spullen naar Marokko?